Saturday, February 24, 2018

February Farmasi Haul

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog. 
   Kao što možete vidjeti po samom naslovu,riječ je o poručivanju iz kataloga Farmaski kompanije za mjesec februar. Naručivala sam par puta njihove proizvide i zaista sam oduševljena. Mada i svi proizvodi su im testirani i provjereni tako da nisam ni najmanje sumnjala da ce mi ovoga puta iznevjeriti ocekivanja. I ne zalim niti najmanje novce koje sam potrosila na njihove proizvode. Ovomjesecni katalog mozete pogledati OVDJE


  • Prvu stvar koju moram da vam pokazem jeste ova cuvena crna maska za koju ste definitivno svi culi. Ne znam sta da kazem za ovu kremu jer vec svi znate kakav efekat ima - uklonjuje akne i mitisere. 


  • Naručila sam ovaj šampon sa ekstraktom bijelog luka koji su izgleda svi probali osim mene. Čula sam da kosa od njega brže raste, da joj daje neki sjaj i ,,vrati je u život" ako imate suvu ili ispucalu kosu. Ja sam ga jednom koristila i kosa jeste zaista mekana na dodir.




  • Zatim sam kupila sapun za lice sa ekstraktin čajeva koji je namijenjen striktno masnoj koži i koži sklonoj crvenilu (moja koža je tačno takva). Također, ovaj sapun je pogodan i za uklanjanje mitisera i akni. Već nakon prvog korišćenja koža mi je bila glatka i prezadovoljna sam ovim artiklom. 




  • Uzela sam i dvije olovke za usne u nijansama 203 i 212. Imaju neki efekat matt karmina i tekstura je zaista prijatna. Ja sam prezadovoljna jer inace mnogo volim braon boju ruzeva. Tu je i eyeliner koji zaista možete jednostavno i precizno nanijeti zahvaljujući dobrom obliku četkice.




  • Naručila sam i ovaj Love set koji se sastoji od gela za tuširanje, šampona, losiona za tijelo i kreme za ruke. Koštao je samo 7€ uz preslatku kesu GRATIS! Miris ovih proizvoda je voćno-cvjetni i zaista osvježavaju kožu ostavljajući taj prijatan cvjetni miris na tijelu. 


  • Na kraju ovog haula je jedan od mojih favorita. To je serum za rast trepavica i guscanje obrva. Koristim serum svako vece i definitvno mi je ovaj proizvod trebao jer imam zaista rijetke obrve (mada trepavice su mi guste i duge). Takodjer, ovaj serum i sprecava opadanje dlacica. Nesto vazno sto moram da napomenem, ako zelite da narucite ovaj artikal, jeste da ga nanosite samo na predhodno ociscene obrve i trepavice jer inace nece djelovati. 


Nadam se da vam se ovaj haul svidio. Da li vi gotivite Farmasi proizvode? Ako da, da li ste zadovoljni i koji proizvod bi nam preporucili? xoxo
P.S. Prezadovoljna sam i predhodnim haulom sa farmasia koji mozete pogledati OVDJE.


Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com



35 comments:

  1. Predivan post *_* Veliki sam fan farmasi proizvoda. Najdraži mi je katalog.
    Upravo sam te zapratila na GFC, možeš li uzvratiti? Hvala ti <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je farmasi također omilkeni katalog. Uzvratit ću praćenje naravno ❤

      Delete
  2. Nisam isprobala nista od navedenog, ali mi je ovaj serum za trepavice i obrve zapao za oko, moram ga naruciti obavezno, molim te da javis utiske o njemu. :) <33

    Dear Miss Modern: Mesečne preporuke | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum je zaista fenomenalan nećeš se pokajati ako naručiš, garantujem ☺❤

      Delete
  3. Jao predivan haul! Samo sam par stvari iz farmasija probala i to dosta davno, tako da bih voljela svašta probati, posebno ove olovke za usne ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja iskreno ne žalim niti jedan dinar potrošen u farmasiu. ☺ Btw hvala na komentaru! ❤

      Delete
  4. Mnogo mi se dopada ovaj haul. Ja sam koristila ovaj šampon i definitivno ubrzava rast kose. Mada sam sada čula da je više luka u njemu i da nije isti efekat kao prije, ali opet ga isprobaj i svakako javljaj utiske. Takođe, ovaj serum mi se čini primamljiv i možda ga poručim za trepavice jer želim gušće malo. Odlično ❤️❤️❤️

    I follow you ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Izbor je skroz fantastican, ali ja moram da te pitam. Da li sampon od belog luka mirise na beli luk? Stvarno me zanima 😂😂 Inace mi je posebno za okk zapao serum za brzi rast obrva i trepavica. Gde je to bilo letos kada sam precupala obrve?? Mada dobro, tada sam koristila ricinusovo ulje i predpostavljam da je radilo posao jednako dobro. Odlican post sve u svemu 😊😊❤

    Mnogo bih volela da pogledas moj novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaka ti mnogo! Hahah ne mirise šampon baš na bijeli luk hahaha 😂 Zapravo uma predivan miris. A ja sam takođe koristila ricinusovo ulje ranije ☺

      Delete
  6. Divan post. Probala sam šampon i odličan mi je,koristim veç drugo pakovanje.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ReplyDelete
  7. Divan haul, ne koristim farmasi proizvode, više preferiram avon. Međutim, posljednji proizvod me baš zainteresovao, jer mnogo volim sve što je vezao za obrve :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ❤ Ja sam takodje vuse koristila avonove proizvode dok nisam saznala za Farmasi koji meni više odgovara ☺

      Delete
  8. jako lepo dopada mi se!
    da li se mi pratimo, ako ne mogli bi se zapratiti :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/02/shein-teddy-bear-coat.html

    ReplyDelete
  9. Ćao, draga! Hvala na divnom komentaru na mom blogu i praćenju. Vrlo rado uzvraćam! ;) Inače, blog ti je super, kao i postovi. Ovaj poslednji sam čitala sa uživanjem. :)

    http://chiccappuccino.blogspot.rs

    Kiss!

    ReplyDelete
  10. Hello beauty! Great haul & review :-) I love your blog!
    I followed you on GFC #230, would you be so kind to follow back? Let's support eachother and keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  11. Predivan post draga :) nisam probala mnogo proizvoda od Farmasija ali sve sto sam probala, mi se dopalo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Ja u poslkednke vrijeme mnogo gotivim farmasijeve proizvode ☺

      Delete
  12. Nisam probala ništa od gorenavedenog, ali sam imala iskustva sa Farmasi lakovima koji su mi odlični jer se lako nanose i dugo traju. ☺

    Uzvrati praćenje. ♥
    Novi post na Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su lakovi iz farmasia fenomenalni! Svaki ima poseban sjaj 😍

      Delete
  13. Hey dear!
    Love the product and follow your blog hihi
    I want invite you to visit and follow my blog back <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    ReplyDelete
  14. Divan post. Farmasi stvarno ima odlične proizvode. ♥

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Odličan post!
    adivafashionperformance.blogspot.com
    Follow back?

    ReplyDelete