Monday, February 12, 2018

Rosegal Valentines Day SALE

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog! 
Ako me pratite duze vrijeme mogli ste primijetiti da je vecina mojih postova review ili wishlista sa sajta Zaful, mada ovaj post - ova wishlista je posvecena jednom drugom sajtu - Rosegal. Na ovom sajtu takodjer mozete pronaci mnogo divnih stvari sa nevjerovatnim snizenjem. Danas cu vam pokazati samo nekoliko stvari koje su mi zapale za oko sa ovog divnog sajta. :) 




  •  Prvo vam moram pokazati ovu preslatku crvenu tasnicu koja mi savrseno izgleda. Na sajtu mozete pogledati i u drugim bojama, mada ako budem htjela kupiti ovaj model sigurno cu u crvenoj boji. 



  • Zuto - jedna od mojih omiljenih boja u odijevanju. Lijepi dani nam se blizi tako da bi trebali poceti da se spremamo polako da proljecnu sezonu. Ova jakna mi se narocito svidjela zbog boje. U  nekim trenucima bih nosila samo crnu boju, dok kada sam raspolozena nosim sve sareno i svijetlo. 
Link >>> https://www.rosegal.com/jackets/faux-suede-zip-up-belted-jacket-1729595.html?lkid=13052969

  • Ova kapa je nesto sto definitivno moram da imam. Inace mnogo volim bijelu boju, iako bukvalno moram paziti na svaku sitnicu da se ne bih isprljala jer i mala tackica se na bijeloj boji mnogo poznaje. Ovaj cvjetni detalj je u posljednje vrijeme veoma popularan i na ovoj kapi izgleda fantasticno. Nadam se da nece iznevjeriti moja ocekivanja kada je narucim. 

  • Posljednji artikal u ovoj wishlisti je set od 15 cetkica za sminkanje u zlatnoj boji. Cijena nije velika i nadam se da ce uzivo biti slatko kao i na slici. 





Obavezno kliknite na sljedece linkove i odaberite svoje fenomenalne artikle u super snizenim cijenama:


valentines gifts”>


12 comments:

  1. Stvari su prelijepe! Najviše mi se sviđa crvena torbica, mislim da bi se baš uklopila u Valentinovski stil (koji su upravo izmislila :D). Lijepa je i šilterica <3

    Sjećate me se? : moonstears

    ReplyDelete
  2. Torbica je preslatka, bas mi se dopada :) i ostale stvari su divne <3

    ReplyDelete
  3. Divno.Ako zelis da se zapratimo javi mi u komentarima na mom blogu.
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Odlican post draga, slike su diivne. <3
    Ako zelis da se medjusobno zapratimo javi mu u kom. na mom blogu. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.com/

    ReplyDelete