Friday, March 30, 2018

Rosegal Haul

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
  Prije par dana su mi stigle neke stvarcice sa sajta Rosegal. Uskoro je uskrs tako da na je na njihovom sajtu trenutno nevjerovatno snizenje povodom tog praznika. Pogledajte obavezno! Na kraju posta cu vam napisati kod za kupon koji mozete osvojiti, pa iskoristite ga ako zelite. :) Ne zelim mnogo da duzim vec cu odmah poceti sa artiklima. <3

  • Nesto sto je zaista prevazislo moja ocekivanja jeste ovaj set cetkica za sminkanje. Svaka cetkica je mnogo mekana ali i jaka tako da nece lako da se ,,raspanu" i odlicne su za koriscenje. Za kraj samo da kazem da ih obavezno narucite jer su  ostavile bez teksta. Tople preporuke! ❤


Link >>> Makeup Brushes Set




  • Materijal ove jaknice je predivan zaista i odlicno stoji uz tijelo. Mada ono sto mi se nikako ne svidja jeste to da sa unutrasnje strane apsolutno nista nije sasiveno kako treba. Isto kao da su stali sa dizajniranjem proizvoda na pola. To nije slucaj samo sa ovom jaknicom vec imam i kaput sa njihovog sajta koji isto izgleda kao rezan. Mada inace se sa spoljne strane uopste ne primjecuje i boja mi se stvarno mnogo svidja iako cu sigurno dobiti komentare kako boja nije lijepa jer mnogi ne vole zutu boju. 
Link >>> Faux Suede Zip Up Belted Jacket

  • Na kraju je tu i nesto cemu sam se bukvalno receno smijala kad je stiglo, a to je upravo ovo prstenje sa slike. Kao sto i sami znate, na sajtu sve izgleda savrseno. Ovo prstenje zaista jeste lijepo kao i na slikama ali je bas svaki prsten toliko mali da mi jedva stane na pola prsta. Velicina im je bila univerzalna ali je takodjer i pisalo u centimetrima i milimetrima koje je velicine koji prsten. Neki se nose na pola prsta, neki kao i oni svakodnevni na kraju prsta. Kada sam izmerila preko sajta meni je odgovaralo to prstenje ali, kao sto sam navela prije bukvalno svaki prsten mi jedva stane do pola prsta.



To bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se svidio ovaj post. Obavezno pohledajte uskrsnje snizenje i uz narudzbinu koristite kupin pod ovim kodom: RGNancy

Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com 
thespahicka@gmail.com 


16 comments:

  1. Mnogo mi se dopadaju stvari koje di poručila. Takođe, same četkice su izuzetno kvačlitetne sa ovih inostranih sajtova i uvijek čitam samo pozitivne komentare. Što se tiče prstenja, jako mi je žao što ti veličina ne odgovara ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  2. Predivan haul. Ove jaknice su sad toliko popularne i meni se previše dopadaju, mislim da ću i sama kupiti, samo ću uzeti drugu boju i btw super ti stoji

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Wonderful haul, love your items. Great post, so lovely and interesting! Like it!
    Have a nice weekend dear friend! ♥

    Malefica

    ReplyDelete
  4. Ove cetkice i sama dugo posmatram i izgledaju obecavajuce samo cekam da se konacno odlucim za kupovinu. A jakna je super, ja sam inace jedna od onih koja voli tu zutu nijansu.

    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Obavezno kupi ove cetkice, savrsene su! Ja takodje mnogo volim zutu boju. Hvala ti mnogo :) <3

      Delete
  5. Odlican post i divne stvarcice ^_^

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar :))

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Pogledacu tvoj blog sa zadovoljstvom :) <3

      Delete
  6. Ja baš volim žutu boju i jaknica je preslatka! Odlično ti stoji! Četkice takođe izgledaju savršeno! *-----*

    ReplyDelete