Wednesday, April 25, 2018

Wishlist from DressHead

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog! 
Napokon su poceli ljepsi i topliji dani i najzad sam sklonila sve zimske jakne i pletene kape i salove. Stigla je nova sezona i naravno vrijeme je za jedan proljecni soping. Vise vlim narucivati sa online sajtova jer zaista na internetu postoji mnogo veci izbor nego kada odemo direktno u butike, s tim da je kvalitet identicno isti. Nedavno sam otkrila jedan novi sajt - dresshead.com koji trenutno ima nevjerovatno proljecne snizenje. Ja sam odvojila par stvari sa ovog sajta koje su mi se posebno svidjele i zelim da ih podijeliim sa vama, pa pogledajte u nastavku posta...





















17 comments:

  1. Žuta haljina je prekrasna! :)
    Već sam zapratila tvoj blog. ;)

    Visit me at:
    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

    ReplyDelete
  2. Zuta haljina definitivno ostavlja najbolji utisak-trenutno mi je sve u toj boji,prosto je obozavam :)
    Sjajan izbor.

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni se zuta haljina takodje najvise svidja iz ove liste. 💝

      Delete
  3. Iz nekog razloga sam bila ubeđena da ja tvoj blog pratim i evo sad ulazim u link iz komentara, vidim blog i vidim da ga ne pratim... Nego, sa ove wishliste, najviše mi se sviđaju belo - crvena trenerka i ova bela bluza sa crnim prugicama i čokerom. Odličan odabir, Lejla ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
  4. Evo vidim da je isti slučaj i sa Anom. I ja sam bila ubeđena da te pratim, jedino ako nisi otvorila novi blog, ali evo vidim arhivu, odavno pišeš na ovom blogu. Ali sve u svemu, sada sam te zapratila, i nadam se da ćeš uzvratiti.
    A što se tiče wishliste, jako je dobra, posebno mi se dopada ona žuta haljina i bela trenerka.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema veze, draga, hvala sto si zapratila, ja tebe vec pratim <3 Meni se ta dva artikla takodje najvise svidjaju sa liste <3

      Delete
  5. Ovu wishlistu kao da sam ja lično sastavljala haha. Svee mi se dopada, naročito ta žuta haljina na početku. Torba je isto slatka i voljela bi imati nešto slično. Hvala što si podijelila ovo s nama, lijep post :)

    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. predobra je wishlista :D
    baš mi se puno stvari dopada :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Stvarčice su prelijepe, posebno košuljica sa prugama, već dugo je želim kupiti. Super post, sviđa mi se tvoj blog pa sam te zapratila, ako želiš pogledaj moj blog. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete