Sunday, May 13, 2018

Kanjon Mrtvica

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
Putovanje je bukvalno moj zivotni moto i svakog mjeseca negdje putujem, planinarim, obilazim i sl. Juce sam sa klubom obilazila kanjon Mrtvica koji se nalazi 30 km od Kolasina, prema Podgorici, u selu Medjurecje. Na magistrali, sa desne strane ima znak koji pokazuje pravac za kanjon. Ide se niz asfaltni put 100 metara do celicnog mosta, gdje se auta mogu parkirati. Tu se nalazi tabla koja vam pokazuje da ste na dobrom putu. Zatim staza ide na lijevu stranu, ka uscu Mtrvice u Moracu, a zatim stada ide na desno. Tokom cijele staze mozete pronalaziti crvene krugove koje trebate pratiti kako bi stigli do kraja staze. Staza je dugacka oko 10 km i zavrsava se kod sela Velje Duboko. Iako je staza predugacka, svima preporucujem da posjete ovo turisticko mjesto jer je definitivno jedan od najljepsih kanjona bivse Jugoslavije. Uzivajte u slikama, nadam se da ce vam se svidjeti <3








































Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com
thespahicka@gmail.com

16 comments:

  1. Sjajan post, draga Lejla. Vidi se da si se baš lepo provela, a slike su jako dobre! Nisam nikad čula za ovo mesto, ali izgleda da je predivno.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ReplyDelete
  2. Boze kakonje divno ovdje! Nisam nikad cula za ovo mjesto. Jako, jako mi se svida. Hvala ti sto si stavila ovoliko fotografija 😊
    Oprosti, ali bode mi oci ovo 30KM, treba biti 30km, nemoj se ljutit 😊

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Hvala ti puno, draga! A da, moja greska, KM su zapravo marke a ne kilometri hahaha hvala sto si mi skrenula paznju na to ❤❤

      Delete
  3. Fotografije su F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-E! Kao i tvoja kosa 😍 Kanjon Mrtvica deluje kao stvarno divno mesto, mada moram da priznam da nažalost prvi put čujem za njega (inače ne znam previše tih manjih mesta u CG), ali sam sve jedno totalno oduševljena. Drago mi je da si se lepo provela i da imaš fantastične slike ❤️

    The girl named Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Ana! Iako zivim u CG i ja sam prvi put cula za ovaj kanjon hahaha ali je definitivno najljepsi kanjon koji sam posjetila do sada. <3

      Delete
  4. Super post, kao i slike, čula sam ranije za ovo mjesto i kažu da je divno. :D

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete
  5. The place looks amazing i love nature and sea so it's perfect!
    Seems like you had lot of fun :)!
    im following your blog, would you like to follow back? <3 i'd appreciate that!
    kisses!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Prvi put sam na tvom blogu, ali listajući ostale postove primetila sam da stvarno dosta putuješ i to je stvarno vrh!! :D Kanjon je zaista lep i voda je veoma čista, baš mi se sviđa i fotografije su vrhunske, naravno. Super post! :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete