Sunday, June 10, 2018

Farmasi Routine

Ukoliko ste redovni čitaoci mog bloga, sigurno znate da mnogo gotivim Farmasi proizvode. Zaista me ni jedan njihov proizvod do sada nije iznevjerio. Za današnji post sam odlučila da vam pokažem moju svakodnevnu makeup-farmasi rutinu jer koristim iskljucivo njihove proizvode. Inace, volim sto jednostavniju sminku na licu, samo ono osnovno da mogu izaci van. Ova rutina je pogodna za brzinsko spremanje jer uvijek kasnim, pa se onda i spremam uvijek na brzinu. U slucaju da sam bas u velikoj zurbi jedino sto bih sredila jesu obrve jer one nekako uokviruju cijelo lice.





  • Dr. C. Tuna pasta za osjetljive zube sa mentom i uljem cajevca podize nivo pH vrijednosti u ustima te tako sprecava nastanak karijesa. Realno, svaki proizvod od cajevca koji sam do sada koristila je bio djelotvoran i ispunio je moja ocekivanja.




  • Nesto bez čega ne mogu da počnem svoj dan jeste ovaj sapun sa ekstratom čajevca. Efikasan je za necistu kozu, uklanja mitisere i akne, odstranjuje visak masti sa koze bez isusivanja. Takodje ima i antibakterijsko djelovanje, zaista bih ga preporucila svima jer je meni postao svakodnevnica..




  •  Nakon sapuna koristim Dr. C. Tuna tonik za lice koji cini kozu mekanom, balansira mastima bez pretjeranog isusivanja. Iako sam tek pocela da koristim ovaj tonik, efekat je i te kako vidi. Sprecava nastanak novih akni i mitisera. Koristim ga prije i poslije sminkanja ali i ovako svakodnevno.


  • Tu je zatim krema za lice koju uvijek nanosim nakon tonika. Lagano hidrira i uravnotezuje kozu.



  • Tu je, zatim, BB tonirana krema sa B3 vitaminom koji kozi daje prirodan sjaj. Izjednacava i smeksava ten, prekriva dlacice i obnavlja kozu. Mnogo je bolje koristiti BB ili CC kremu nego puder jer ovako znate da nista ne steti kozi. Naprotiv, ima djelotvorne efekte.


  • Paleta za konturisanje lica koji cine highlighter i bronzer, takodje paleta ima i malo ogledalo. Njihovom kombinacijom se mogu vrlo jednostavno i efikasno redefinisati crte lica. Ovo mi je definitivno omiljena paleta za konturisanje lica.


  • Tu je i jos jedna paleta... Ova paleta se sastoji od tri kompatibiln nijanse sjenki za obrve, za njuhov prirodan izgled. Ja imam bas rijetke obrve tako da mi je ova paleta takodje jedna od svakodnevnica u sminkanju.


  • Na usnama uglavnom svavim ovu olovku u nijansi 219. Tekstrua je mekana i usne definira postojanim bojama. Takodje, nijanse 203 i 215 su mi jedni od favorita.


  • I za kraj Nymphe parfem u kombinaciji limun-malina-paculi.


To bi bilo sve za danasnji post, dragi moji! Nadam se da vam se svidio. Za narucivanje farmasi kozmetike u Podgorici mozete kontaktirati Jelenu Peric na broj +38267601656 

Katalog za jun pogledajte na sljedecem linku:


Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com
thespahic@gmail.com



15 comments:

  1. Od Farmasi proizvoda probala sam samo šampone, svakako bih voljela isprobati nešto i od kozmetike. ♥
    Post je super. ♥

    Pogledaj moj blog ako želiš http://myblogmything1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nisam nikada probala Farmasi kozmetiku, li nakon ogvog posta sigurno hoću. Odlična rutina, draga moja! ♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2018/06/eurosong-2018.html

    ReplyDelete
  3. Zanimljivi proizvodi, nisam ih probala, ali najviše mi se dopada ovaj sapun

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  4. Super post,volim citati rutine.

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Amazing products, dear, so nice and interesting post! Lovely picture!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Odlicna rutina draga, jednostavna i efikasna :)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Od ovih proizvoda sam probala samo BB kremu i bila sam zadovoljna. Jedina mana joj je bila što se brzo prosijam. Nikako da naručim još nešto od njihovih proizvoda. :) Divan post <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Irena! Meni BB i CC kreme bas odgovaraju. :) <3

      Delete
  8. Thank you, dear! <3 I will follow you back. <3

    ReplyDelete