Monday, May 29, 2017

Breakfast Ideas | Collab W' Milica

Zdravo svima!
  Prije svega želim Mubarek Ramazan svima koji su islamske vjeroispovijesti. Danas radim collab post sa Milicom Šarčević sa bloga Always Be Positive. U ovom collabu ćemo vam pokazati po tri jednostavna i ukusna dorucka koji mi često pripremamo. Sigurna sam da je i vama svako jutro mrsko da spremate doručak (ukoliko vam neko drugi nije spremio), a i nemate uvijek ideja pa onda uzmete neki najobičniji sendvič. Ja ću vam sada pokazati par recepata koje ja uglavnom spremam.




  •  Za prvi recep vam je potrebno:


   - Cokolada
   - Tijesto
   - Jedno jaje
  



Prvo sam razvukla tijesto i isekla u obliku kocke. Kao na slici:


Zatim sam čokoladu stavila na sredini i isekla tijesto kao na slici:



Zatim sam izuvijala kao pletenicu preko cokolade. Ubutala jedno jaje i premazala preko. I na kraju ispekla. Malo mi se čokolada izlila sa strana jer nisam dobro popunila rupe, ali nema veze, važno je da je i dalje ukusno. 😂





  • Za drugi recept, potrebni sastojci su: 
      - Jedna viršla
      - Malo brašna
     - Jaje (ja sam uzela ono koje mi je ostalo od prvog recepta)






Isekla sam viršlu na tri dijela. I pohovala brašnom i jajetom. Zatim stavila da se prži na ulju.


Od ova tri recepta, po meni, ovaj je najukusniji. Evo kako na kraju izgleda: 



  • Treći, i poslednji recept koji cu vam pokazati je onaj koji ja najčešće pripremam i brzo se sprema. Potrebni sastojci su:

   - Salama

   - Jaje (takođe mi je ostalo od predhodnih recepata pa sam iskoristila da ga ne bih bacala)
  - Hljeb (ako imate hljeb od prije jedan dan još bolje jer će biti hrskavije)



Uzela sam krišku hljeba i isekla rupu u obliku srca po sredini. Zatim sam tu stavila jaje i izrendanu salamu. I stavila da se prži na ulju.



Na kraju, kada se ispržilo, poigrala sam se malo sa kečapom i majonezom, kao na slici:






I to bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se ovaj collab svidio. Pišite u komentare koje vi recepte uglavnom pravite za doručak. Milicin collab post mozete vidjeti klikom OVDJE


Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com



19 comments:

  1. Odličan post! Moraću da napravim jelo is prvog primjera :)
    Bilo je divno raditi collab sa tobom! Nadam se da ćemo u budućnosti raditi još mnogooo collab postova ! :)

    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. I meni je bilo mnogo drago saradjivati sa tobom <3

      Delete
  2. Hehe, baš interesantno. :) Poslednje mi se ne sviđa, jer ne ispada lepo, a i ne volim salamu. Prvi mi je omiljeni, dok drugi ovisi o viršlama, jer su retke viršle koje jedem (samo Zlatiborac). :D

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
  3. Odlicne ideje! Prva ideja mi se posebno svidja i sigurno cu je isprobati.Pratim te jos odavno,i bilo bi mi drago ako bi i ti mene zapratila <3 Novi post:http://anastasijakostic.blogspot.rs/2017/05/top-5-lista-trenodova-za-leto-2017.html

    ReplyDelete
  4. Divan post.
    Prvi recept često pravim, ali ne za doručak već kao poslasticu. Super je, jedina mu je mana što nije za jest ako ostane dugo na hladnom. Čokolada se stvrdne i nema onu čar kao što ima kada je čokolada u tečnom stanju ^_^

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  5. Ovo je baš simpatičan post, jako mi se dopadaju recepti i sve je veoma jednostavno. Plus, ne zahtjeva puno vremena i sastojaka. Prvi recept je nešto što mi se trenutačno jede haha, obožavam slatko :)
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hi dear, thanks for visit my blog. I'm following you back😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Yum! So delicious and so easy! Thanks for sharing! =)

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete
  8. Hmm, odlične ideje moram priznati. Ova prva mi je epic. Viđala sam na internetu, ali nisam nikada isprobala (vjerovano jer mi je žao utrošiti čokoladu na taj način :'D)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete