Wednesday, March 14, 2018

Recommendation Films (Winter)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.

Kako se zima ubrzo završava, odlučila sam danas da vam preporučim neke od mojih omiljenih filmova koje sam pogledala ove zimske sezone. Prije par mjeseci sam izbacila post o omiljenim filmovima za jesen 2017 koji možete pogledati OVDJE. Inače, odlučila sam da nakon svake sezone napišem post sličan ovome samo što neće uvijek biti filmovi. Mogu to biti knjige, serije, zanimljivosti o necemu... Ukratno, ono čime sam opsjednuta te sezone. Ove zime sam odgledala nevjerovatno mnogo filmova. Naravno, neki su mi se više svidjeli - neki manje, ali ja ću vam danas preporučiti one u koje se definitivno nećete razočarati i mnogo puta da pogledate. Da ne dužim još mnogo, uživajte u nastavku posta. ☺

1. La-La-Land

La-La-Land je prije svega film o ljubavi i snovima, tačnije o onome što bi se moglo nazvati dodirom sudbine. Potraga za smislom života, jurenje za snovima i još mnogo zanimljivosti sudbine života je ispričano razigranim filmskim jezikom, uz dva glavna glumca na vrhuncu svoje igre. Dok gledaoci posmatraju početak ljubavne price dvoje mlade srodne duše istovremeno se daje savršena slika savremenog svijeta, koji, onakav kakav je, oterećen novcem, neromantičan, ubrzan i sl. utiče na njihove živote, odluke i problematizuje njihov međusobni odnos. Sve preporuke za ovaj film!


Žanr: Drama, Muzični, Komedija
Moja ocjena: 4.5/5

2. Kako se riješiti šefa

Nicku, Kurtu i Daleu dosta je tuđeg šefovanja pa odlučuju pokrenuti svoju vlastitu firmu. Mada, usprkos početnom entuzijazmu ubrzo uviđaju kako se stvari ne razvijaju onako kako su planirali. Krivca za to vide u prepredenom investitoru koji ih želi prevariti i zbog kojeg im propada posao. U drugom dijelu filma, trojka kreće u novu avanturu, ali tu su i novi suparnici. „Još uvijek uspijevamo jedan drugoga iznenaditi. Charlie, Jason i ja postali smo poput tima. Imao sam sreće surađivati sa sjajnim ekipama, a ovo je jedna od najboljih,“ kaže Sudeikis. 


Zanr: Komedija
Moja ocjena: 5/5

3. Interstellar (2014)

Radnja ovog filma vrti se oko skupine koja putuje u svemir i ulazi u crvotočinu kako bi pronašli novu planetu na kojoj bi se ljudi mogli naseliti. U bliskoj budućnosti Zemlja više ne može zadovoljiti potrebe čovječanstva jer su zbog svoje rastrošnosti doveli do uništenja ravnoteže u prirodi. Svugdje u svijetu su raspuštene vojske, čovječanstvo je manje brojno zbog razno raznih epidemija kao i nedostatka hrane. Mnoge stvari nisu dostupne pa je vidljiva tehnološka nazadnost. Domaće životinje nisu prisutne i postoji nestašica mesa, a veliki gradovi su nestali. Da vam više je otkrivam, pogledajte i sigurno se nećete pokajati! 



 Zanr: Dramski Film, Misterija
Moja ocjena: 4/5

Ovo je sve sto sam htjela da vam pokazem za danas. Odvojila sam samo par filmova koji su mi bili omiljeni ove sezone i preporucujem svima da ih pogledaju. Pisite u komentaru koji je vas najdrazi film koji ste pogledali ove zime.

Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email:  spahiclejla2@gmail.com
thespahicka@gmail.com
 



17 comments:

  1. Od ovih filmova sam samo pogledala La la Land i mnogo mi se dopao, pogotovo jer su glumci Ryan Gosling i Emma Stone. Pogledaću drugi film jer mi zvuči zanimljivo!

    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. very interesting movies :) I have not seen any, that's why I will definitely watch them as soon as I can!
    kisses from Poland:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mnogo volim ovakve postove i preporuke filmova, nisam gledala nije dan od navedenih, osim la la landa koji mi se nije dopao :/ iako je dobio Oskara

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  4. Horrible bosses is my favourite hahah Thank you for comment ❤

    ReplyDelete
  5. Odličan post, draga! Gledala sam sve filmove osim ovog kako se riješiti šefa, a po tvojoj preporuci mogla bih i njega staviti na listu filmova koje moram pogledati. Hvala ti što si zavirila u moj blog i jako mi je drago što sam postala član tvoga bloga :) Želim ti divan i produktivan da, šaljem zagrljaje!

    Happy But Mess

    ReplyDelete
  6. very Interesting post dear thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ReplyDelete
  7. Zanimljivo da do sada nisam nailazila na ove naslove :/. Hvala ti na predlozima. Neki od njih su me zaista privukli tako da vjerujem da ću ih pogledati ^_^
    Želim ti ugodan vikend :*

    ReplyDelete