Thursday, January 10, 2019

New Year Tag (2019)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog. 

Prije svega želim svima sretnu Novu godinu pd srca! 2018-ta godina je tako brzo prošla i dešavalo se mnogo kako lijepih, tako i čudnih, neobičnih, iznenađujućih trenutaka i događaja. Za danas sam vam pripremila jedan novogodišnji tag u kojem će biti i par kratkih pitanja od prošle godine, kao i pitanja o mojim planovima i nadanjima za 2019-tu godinu. Uživajte čitajući!

1. Kada bi mogla da ponoviš jedan događaj iz prošle godine u ovu, šta bi to bilo?
    - To bi definitivno bila posjeta najatraktivnijem kanjonu u Crnoj Gori - kanjonu Mrtvice. Ja mnogo volim prirodu i ova posjeta je definitivno nezaboravna, kanjon je divan. Ima i usječenu stazu na samoj litici stijene kroz koju smo morali proći, što daje kanjonu još veću atraktivnost.

2. Koje su 3 riječi kojima bi opisala prošlu godinu?
    - Atraktivna, avanturistična i posebna

3. Čemu te naučila prošla godina?
    - Ponekad, pravi izbor nije onaj lakši.

4. Koju odjeću si najviše nosila u prošloj godini?
    - Definitivno Nike 97 patike, a što se ostalih odjevnih predmeta tiče nisam se ni za šta posebno ,,vezala" u prošloj godini.

5. Najbolja knjiga koju si pročitala u prošloj godini?
    - Dok nisam srela tebe - Džodžo Mojes




6. Kada bi mogla da promijeniš neku stvar u prošloj godini, šta bi to bilo?
    - Pa ima dosta toga što bih željela promijeniti mada to su sve neke sitnice, neke banalne situacije, ništa značajno.

7. Koji su tvoji ciljevi u 2019. godini?
    - Za 2019-tu godinu trenutno nisam nista posebno planirala. Samo zelim jos vise putovanja i avantura, kao i u prosloj godini.

8. Šta misiš, 2019-ta će ti biti godina čega?
     - Kao što sam i rekla u prošlom odgovoru, ovo će mi biti godina avantura i putovanja.

9. Šta ćeš prestati da radiš u 2019-oj godini?
      - Jedino to da ću prestati da se nadam i vjerujem u ljude. Neću se više oslanjati na druge jer me prethodna godina naučila da upravo ta opcija, oslanjati se na ljude, u mnogim slučajevima biva pogrešna.

10. Šta ćeš prestati da radiš u 2019-oj godini?
     - Manje ću se vezatiza ljude i manje ću se oslanjati na njih, jer prošla godina me definitivno naučila da je ovo mnogo bolja opsija nego suprotna.




To bi bilo sve za ovaj post, dragi moji. Nadam se da vam se svidio post. Ocekujte uskoro odlican post o mom trenutnom putivanju i avanturama.


INSTAGRAM: @lellxph
EMAIL: spahiclejla2@gmail.com

7 comments: