Tuesday, April 02, 2019

First DressLily Haul

Zravo svima dragi moji! Dobro došli na moj blog.
Kao što vidite iz naslova, današnji post je vezan za dresslily.com sajt. Pre 15 dana sam prvi put naručila stvari sa njihovig sajta pa samim tim danas ću pisati svoje prve utiske o njihovim proizvodima. Pre svega moram da kažem da sam oduševljena time što je paket stigao tačno za 15 dana. Sa ostalih sajtova mi stvari uglavnom stižu za 25-26 dana. Čula sam i negativne komentare što se tiče dresslily.com sajta, sa kojima se apsolutno ne slažem. Ovo mi je prva narudžba sa njihovog sajta i zaista sam celokupnim paketom oduševljena, detalje ćete saznati u nastavku posta, nastavite čitati.

  •  Prva stvar koju vam želim pokazati jeste krop majica, dugih rukava, sa printom krofni. Kvalitet je odličan. Čudna stvar u vezi ove majice jeste natpis na kojem piše ,,Donut touch my phone". A svi dobro znamo frazu ,,Don't touch my phone". A ovo ,,donut" ne znam da li je greška neka ili je zapravo fora sa printom sa krofnama jer reč ,,donut" zapravo i znači ,,krofna".



  •  Sledeća stvar koju sam naručila u ovom paketu jeste teget neseser za kozmetiku/šminku. Ima print mačije glave. Prve dve stvari su rasprodate tako da cu vam ostaviti link samo trećeg artikla, ukoliko želite da naručite isto.



  •  Treća, ujedno i poslednja, stvar iz ove narudžbine jeste maslinasto zelena duža majica. Nisam je slikala na sebi iz razloga jer mi je za broj veća, tako da sam samo preuzela sliku sa sajta. Inace je materijal jako prijatan za kožu i lagan. Ukoliko želite da naručite istu, kliknite na link ispod:



To bi bilo sve za današnji post. Ja se iskreno nadam da vam se svidio. Pišite utiske u komentaru, bilo bi mi drago da čujem vaše mišljenje prvenstveno o sajtu Dress Lily, a i o artiklima iz ove porudžbine.

Koristite sledeći kod za popuste u narudžbama: DLBF20 with 20% OFF


Pogledajte i nove prolećne artikle koji su stigli na sajtu, verujem da će vam privući pažnju:
https://www.dresslily.com/promotion/spring-is-in-the-air.html

5 comments:

  1. Prva majica mi je prekrasna!

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346




      i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346

      Delete