Thursday, January 02, 2020

U susret 2020: Filmovi koji su obelezili deceniju (part 1)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog. 
Nova decenija je pred nama i danas sam tu sa listom top  najboljih filmova koji su obiljezili prethodnu deceniju. U narednom periodu imam nekoliko specijalnih postova u pocast Novoj godini, odnosno novoj deceniji. Prvi post ove rubrike jeste upravo ovaj gdje cu izdvojiti neke, po mom misljenju, najbolje filmove koji su me inspirisali, odusevili ili jednostavno rasplakali u poslednje vrijeme. Necu vise duziti sa uvodom vec odmah da predjemo na sustinu..


  • BLACK PANTHER (2018)

Top 1 u ovom nizu jeste definitivno Marvelov film Black Panther koji je objavljen u februaru 2018. godine. Film je specifican jer fokus zapravo nije na anglosaksonskom svijetu vec na centralnoj Africi sto filmu daje nesvakidasnju svjezinu zbog fantasticne estetike tog kontinenta. Film zaista vrijedi pogledati. Takodje, 2022. godine slijedi i nastavak ovog filma.


  • BLACK SWAN (2010)


Sledeci film jeste Black Swan objavljen 2010. godine, gdje je glavna zvijezda filma definitivno Natalie Portman. Ona oslikava osobu koja je u isto vrijeme zbunjena, uplasena, istrajna i osvetoljubiva. Dubina njene uloge je zaista spektakularna i po mom misljenju ovaj rad zasluzuje Oskara. Black Swan ili Crni Labud je zapravo jedno umjetnicko djelo i strogo ga preporucujem svima da pogledaju. 


  • ME BEFORE YOU (2016)

Sigurna sam da ste svi culi za ovaj nevjerovatno romanticni i dirljivi film. Film ima 2 dijela Dok nisam srela tebe i Poslije tebe. Mada prvi dio, o kojem cu trenutno i pricati, jeste najpoznatiji. Prvo sam procitala knjigu i odusevila me tako da sam jednostavno morala i film pogledati. U filmu, glavna glumica Luiza ostaje bez posla i ptihvata posao njegovateljice Vila Trejnora, covjeka koji je nekada bio bogati bankar avanturistickog duha, ali je zbog nesrece sada ostao nepokretan i izgubio je volju za zivotom. Uglavnom, da ne duzim puno, oni ce jedno u drugome naci ono sto im treba. Film je jako dirljiv i tuzan.

  • THE WOLF OF WALL STREET(2013)

The Wolf od Wall Street prica jednu zivotnu pricu o Dzordanu Belfortu cijeg lika glumi poznati Leonardo DiKaprio. On je u ovom filmu za svega 5 godina uspio da dodje do zaista vrtoglavog bogastva pomocu svoje petlje. Primarni fokus ovog filma je zapravo okrenut ka raskorsnom stilu zivotu Dzordana Belforta ciji je sastavni dio cinilo konzumiranje raznih droga, alkohola i jeftinih zena noci. Projekat The wolf of Wall Street nema cilj da isprica neku bizarnu zivotnu pricu vec da docara bahatost subjekta. Nesto sto vam tokom cijelog filma drzi paznju jesu genijalni kadrovi, spektakularna gluma i karakterizacija likova, kao i dijalozi koji iako su dosta vulgarni prenose tu neosnovanu samouvjerenost i bahatost. Ovo je jako kvalitetan i provokativan film.


  • Room (2015)

Ovaj film je dosta neobican i specifican. Isprican je ocima djeteta, ali prvih desetak minuta filma jeste uznemiravajuci gdje imamo monolog malog djecaka Dzeka koji se tek probudio i objasnjava kako on dozivljava svijet. Otkricu sam samo to da Dzek zapravo zivi sa svojom majkom u jednoj sobi koja im je istovremenu spavaca soba, kuhinja i kupatilo, zakljucana metalnim vratima sa kodom. Soba zapravo lici na vecu cetvrtastu kutiju sa malim prozorcicem na vrhu toliki da samo nebo moze da se vidi. Ta soba je citav svijet Dzeku i njegovoj majci, jedino sto on ne zna za postojanje i onog svijeta izvana. Samu radnju filma vam ostavljam sami da otkrijete, ukratko radi se o moci muskarca nad zenom.

  • JOKER (2019)


I poslednji film za ovaj post jeste Joker. Vjerovatno ste svi culi za ovaj film jer je izasao nedavno, odnosno prije dva mjeseca i definitno je film koji je obiljezio ovu deceniju. Film daje tako snaznu poruku da nas tjera prosto da se zapitamo u kakvom okruzenju zivimo i kako se mi ponasamo prema drugim ljudima. Joker je zapravo jedna originalna i samostalna prica u cijem je centru smjesten usamljeni covjek Artur Flek koji pokusava da pronadje svoj put i svoju srecu u neprijateljski nastrojenom Gotamu. Artur preko dana radi kao klovn, ali mu je san da postane uspjesni stand up komicar kojeg ce cijeniti. Radnja filma je smjestena u osamdasete godine proslog vijeka u jednom imagionarnom gradu, sto zapravo predstavlja paralelu sa modernim drustvom. Ovaj film je dosta drugaciji od onoga sto ocekujemo iz samog naslova. Film je uznemiravajuci, nasilan i mracan trailer gdje se nastup Hokaina Finiksa granici sa ludilom. 

To bi bilo sve za danasnji post, nadam se da vam se svidio. Koji su vama omiljeni filmovi ove decenije i kakvo misljenje imate o filmovima iz mog posta pisite u komentarima. Do sljedeceg posta xoxo

Instagram: @lellxph
Email: spahiclejla2@gmail.com

25 comments:

  1. The wolf od Wall Street mi je legendaran film,a na Me before you i Room sam plakala ko malo dijete (plačem na sve zapravo)
    Jokera još nisam pogledala,ali definitvno mi je na listi

    tetazi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Čula sam za sve filmove i odgledala sam samo Black Panter. Ostale obavezno moram odgledati, jer djeluju odlično. Odgledala sam dosta filmova, ali mi je najjači bio ,,Glass", film koji od svih koje sam gledala ima najsnažniju poruku, tako da ti ga preporučujem. Sjajan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nisam gledala taj film, ali cula sam za njega da je dobar tako da mi je privukao paznju, zvuci mi zanimljiv.

      Delete
  3. Zaista zanimljiva lista, neke sam gledala, a neke ću svakako gledati jer si me zainteresovala! Sjajan post i odlični predlozi! xoxo

    ReplyDelete
  4. Meni najdraži room :)
    Ako želiš posjeti moj blog bilonekadaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Happy New Year dear! Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagram

    ReplyDelete
  6. Gledala sam Me before you ali nisam znala da postoji i drugi deo. Za pojedine sam čula, neke sam planirala da gledam.. Npr. The wolf of wall street, napravljen je po ugledu na istinit događaj... Joker još nisam odgledala, ne znam zašto, valjda me nije privlačilo jer svi pričaju o njemu, a pritom je neke razočarao.. Pogledaću ga ovih dana pa ću proceniti sama. Super post, čekam drugi deo!

    Milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru, MIlice. The wolf of wall street je ubedljivo najbolji film ikada.

      Delete
  7. great movies :) i really love "Wilk z Wall Street" and "Pokój" :D
    kisses from Poland :*

    ReplyDelete
  8. Zanimljivo je što niti jedan od ovih filmova nisam pogledala. Na listi 'moraš pogledati' su mi Joker i Room, iako nikako da se uhvatim gledanja upravo njih. A moj najdraži film (točnije serijal filmova) je Labirint. Ima ih još puno, ali taj bi izdvojila kao najdraži. Jako dobra ideja za post!

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru. Drago mi je da sam te zainteresovala za te filmove.

      Delete
  9. Da li je moguće da sam gledala samo Me before you?? Defintivno imam mnogo toga da pogledam haha

    Novi post---

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Ovo su stvarno predivni filmovi i u potpunosti se slažem sa tvojim odabirom. Sretna Nova Godina.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/elizabeth-arden-sparkle-on-holiday_4.html

    ReplyDelete
  11. Gledala sam pola ovih filmova i oduševili su me, pogotovo ''Me before you'' i ''Room'', ''Jokera'' sa počela gledati, ali me nije fascinirao. Nadajmo se da će ova decenija biti bolja po filmskoj umjetnosti.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me before you je definitivno jedan od najboljih romanticnih filmova. Hvala na komentaru Dalila.

      Delete