Tuesday, August 04, 2020

Musko-zenska prijateljstva

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.
Danas sam vam spremila jednu, po mom misljenju, jako komplikovanu temu i mislim da svi vode dilemu o sljedecoj temi. Danas vam govorim o musko-zenskim prijateljstvima. Naravno, pricacu vam iz moje perspektive kao djevojke, a mislim da to isto vazi i za muskarce. Svi se mi u jednom trenutku zapitamo da li je to stvarno moguce, da li nam je taj drug ili drugarica pravi prijatelj ili zapravo gaji neke simpatije. Ni meni dosta toga vezano za ovu temu nije jasno ali cu vam danas prenijeti kako i kada ta musko-zenska prijateljstva mogu da postoje, iz mojeg ugla gledista. U ovom postu cu odrediti par nekih pravila koje bi kako muskarci tako i zene trebali da postuju i pridrzavaju se, ne bi li njihovo prijateljstvo opstalo. Kljucna stvar u ovim ,,pravilima" jeste da ako prekrsite jedno direktno vas to vodi u krsenje drugog, pa treceg i na kraju to bude sto bi stariji rekli ,,drug drug pa u drugom stanju".


  • Prvo pravilo jeste da prijateljstvo ne moze da postoji ako ima bilo kakva vrsta privlacnosti. Ne u smislu da taj drugar mora biti ruzan vec zaista privlacnost u tom smislu ne smije da postoji, cak ni na trenutak. Tacnije, nacin na koji cete gledati tog svog drugara treba da bude potpuno aseksualan. Ne treba da postoji ni jedan trenutak kada cete za njega pomisliti nesto tipa - mm bas je sladak. 

Takodje napravila sam jedno poredjenje kako i sami mozete da preispitate svog druga. Npr pozalite se svom drugu kako je vas momak sinoc izasao negdje bez vas, i glumite kako vam je to smetalo i kako mislite da ga vise ne zanimate. Vas nazovi ,,drug" ce u ovoj situaciji da vam govori kako trebate da ga otkacite, kako cete naci drugog i slicno, dok sa druge strane imamo pravog druga koji ce tu vas da kritikuje kako pretjerujete, kako trebate malo da se smirite i slicno.

  • Drugo pravilo koje morate da ispostujete kao pravi prijatelj jeste da ne smiju da postoje beneficije. Odnosno, zelim da kazem da morate da postujete to da je taj vas drug ili drugarica za vas jedno aseksualno bice koje postoji u vasem zivotu. Iako je danas tesko naci srodnu dusu i mnogo je lakse okrenuti se svom prijatelju kojeg znate dugo, ne smijete od njega nikada ni u kakvom momentu nista ocekivati.

Mozda ste nekada bili u situaciji da vas opije  njegov parfem ili zadivi njegova uska kosulja sa otkopcanim dugmetom i vrlo je vazno da u takvoj situaciji kazete sebi - Ne, necu mu prilaziti to je moj drug i volim ga zato sto je moj drug. Dok sa druge strane ako se prepustite trenutku sjutra cete izgubiti prijatelja, necete moci da ga pogledate u oci, izgubicete dostojanstvno.




Kao sto svi mi radimo da pred svojom voljenom osobom budemo uvijek skockani i sredjeni, pred drugom uopste ne trebamo da se sredjujemo jer bas treba da vidi vasu kucnu varijantu kako bi se izbjegla bilo kakva vrsta privlacnosti, jer drug je osoba koja ce vas postovati, gotiviti i voljeti bas onakvu kakvi jeste. Drug ne treba da bude razlicit od vase drugarice od koje naravno necete da krijete neke stvari kao sto su npe da ste zaboravili da skinete nausnice, iskocilo vam je nesto na licu i slicno.


  • Jos jedno pravilo slicno onom za beneficije jeste prijateljstvo uprkos beneficijama. Odnosno, svi imamo neki period kada smo povrijedjeni i tuzni i potrebno nam je drugovo rame za plakanje, on to sa jedne strane moze da iskoristi, ali naravno nece ukoiliko vam je pravi drug. Ali isto tako mozda i vama padne na pamet da iskoristite to na koji trenutak, ali... Za pravo muskio zensko prijateljstvo ne treba da predstavlja problem to koliko ste casa vina popili, da li ste gledali film u bioskopu zajedno ili vam je bilo potrebno njegovo rame za plakanje... Jednostavno pravi drug je drug u svimm okolnostima.

  •  I naravno postoji ono, mozda i najbitnije pravilo, a to je da su oba drugara na istoj strani prijateljstva. To mislim u smislu da ne mozete npr vi njemu da budete malo privlacne a on vam da vude ,,samo drug" ili obrnuto. Znaci da oboje morate da imate tu aseksualnost jedno prema drugome jer ako je jedno ludo zaljubljeno u drugoga, a drugi ga ne gleda na taj nacin, to nikada ne moze da bude pravo prijateljstvo.

Dakle, ukoliko zelite da odrzite svoje prijateljstvo kljucno je postovati ova navedena pravila, ako ne doci ce onda do nekih cudnih i skaljivih situacija. Ako vi imate neka druga iskustva vezana za ovu temu jako me zanima da cujem vase misljenje o svemu ovome, pisite u komentaru. Do sledeceg posta, pozdrav!


gmail: spahiclejla2@gmail.com
instagram: @lellxph


16 comments:

  1. Mislim da razlog zašto se toliko prepituje ova teme jeste što bi brda osoba, uglavnom muških, bilo s bilo kojim ženskim bićem koje solidno izgleda. A sve češće viđam da likovi idu redom i javljaju se devojkama po intagramu pa gde upali. Iskreno, mislim da teško da neko ko to radi može da održi prijateljstvo.
    Inače, odličan post, jako lepo odrađena tema ❤️
    nekreativninered.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom Ana, da zaista to jeste tesko ali eto ja vjerujem da moze da opstane musko zensko prijateljstvo ukoliko su oboje ,,zdravog razuma".

      Delete
  2. Možda to ovisi o dobi, ali vjerujem da može postojati prijateljstvo između muškarca i žene!
    Pozdrav :) volite li ako slijedimo jedni druge?
    fiftyshadesfashion.com

    ReplyDelete
  3. Osobno imam više muških prijatelja nego ženskih. Oni su jednostavniji, s njima je lakše. Vjerujem u muško-ženska prijateljstva više nego u ženska, oduvijek. Jer me niti jedan od njih nije izdao kako su neke cure. No, naravno kad s jedne strane postoji zaljubljenost u drugu stranu onda je to problem. Jako dobro obrađena tema i čitav post. :)

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru draga. I ja isto kao i ti vjerujem vise muskom prijatelju nego zenskom bas iz istog razloga jer su jednostavniji pa samim tim ti ne zavide na nekim stvarima i nikada ti ne zele zlo.

      Delete
  4. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada! Lično imam puno muških prijatelja i slažem se sa tobom, mada zavisi od zrelosti obe osobe.

    http://citanjeija.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru, Emilija. Upravo tako, sve ovo zavisi od zrelosti osobe

      Delete
  5. Odlican post!
    Opcenito imam vise muskih prijatelja jer mi je s njima puno lakse funkcionirati, jednostavnije razmisljaju, nisu toliko osjetljivi, nisu zavidni, ne tracaju koliko cure i generalno od muske osobe nikad nisam dozivjela podlu izdaju bilo kojeg tipa. Iz iskustva mogu reci da su musko-zenska prijateljstva itekako odrziva :)
    Inace mislim da si dala jako dobre savjete
    Svrati: xoniomaniax.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, hahah pa da sve si realno u pravu i slazem se sa tobom u potpunosti.

      Delete
  6. I personally like to make friendships regardless of gender.
    This book i really wanted to read. Greetings from Indonesia.

    ReplyDelete
  7. Užasno me nerviraju osobe koje tvrde da ovakav vid prijateljstava ne postiji. Postiji ukoliko obe strane to žele i isključivo to. Nažalost i sama sam dosta puta bila u nezgodnoj situaciji kada mi prijatelji priznaju da me ne gledaju samo kao drugaricu... Obično se tu prijateljstvo i završi. Užasan osećaj...
    Inače divan blog.😍

    Pratim te ako zeliš uzvrati pošto sam se vratila posle duže pauze. 😇
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ReplyDelete





  8. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere, after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover comes back to me, indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours, my ex-lover came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me, his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346












































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matuganan si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sakin ng mas masg 48 now, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email:
    AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    ReplyDelete