Saturday, May 26, 2018

MALA HERCEGOVACKA CARSIJA

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
Putovanje, putovanje i putovanje - smisao mog života. Putujte, istražujte, pronalazite... Iskoristite svoje slobodno vrijeme maksimalno! Ukoliko ste pogledali moj prethodni post sigurno znate da mnogo volim da putujem. Kao što kaže stara poslovica: ,,Vrijeme je najskuplji faktor, a mi ga dobijamo besplatno". Ovoga puta, post posvjećujem hercegovačkom gradu Trebinju sa predivnom čaršijom. Grad je pun kulturno-istorijskih spomenika i znamenitosti koje je zaista divno posjetiti. Podijelicu sa vama nekoliko slika i videa, kako bi i vi vidjeli da nije bezvrijedno posjetiti ovaj grad. Trebinje, iako je mali grad, je fenomenalan za odmaranje od svega. Mjestani su jako prijatni i veseli, i pomogli su nam da se snadjemo jer smo prvi put ovdje dosli. Drago mi je sto sam imala priliku posjetiti ovaj grad.





































Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com ; thespahic@gmail.com


12 comments:

  1. Amazing place, so fantastic photos. Great post darling! Have a nice weekend! <3

    Malefica

    ReplyDelete
  2. Odličan post draga. Mnogo mi je drago što si posjetila Trebinje i što si uživala u istome. Takođe, mnogo mi je drago što i ti voliš da putuješ jer to je nešto što svakome treba u životu. Usput, odlične fotografije ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Putovanje zaista treba svakome u zivotu :) <3

      Delete
  3. Amazing photos, that place looks amazing and the outfit is great!
    I followed you, hope you do the same :)

    Freak Muffin Blog

    ReplyDelete
  4. Super post, slažem se sa tobom što se tie putovanja i volim putovati također, Trebinje nikada nisam posjetila ali imam u planu. Slike su odlične. Pogledaj moj blog ako želiš. ;)

    Nestvarni svijet blogerke

    ReplyDelete
  5. Predivne fotke, odusevljena sam ! :-) <3

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/06/sky-blue.html

    ReplyDelete
  6. Super post i jako lepe fotke :)

    http://fashionconfessions.blogspot.com

    ReplyDelete