Sunday, July 15, 2018

Rosegal Summer Wishlist

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
Sa obzirom da je ljeto tu, vrijeme je i za tu ljetnju kupovinu. Na sajtovima Rosegal i Zaful saista ima divan izbor kupacih kostima, i ljetnjih haljinica. Na Rosegal sajtu je upravo ogromno snizenje pa sam odlucila da tu kupovinu uradim na njihovom sajtu. U ovom postu cu vam pokazati neke stvari koje su mi se svidjele i oko kojih se dvoumim da li da ih kupim ili ne, tako da mi je potrebna vasa pomoc za savjetovanje oko ovih stvari. Obavezno posjetite Rosegal sajt jer je ogromno snizenje do 15. Jula povodom njihovog petog rodjendana, tako da nemojte ovo propustiti! Nadam se da ce vam se lista svidjeti. Pisite svoje misljenje u komentarima. <3




















P.S. Koristite kod: RGNancy2 za 10% snizenja na svakom artiklu.

Instagram: @lelispahich
Email: spahiclejla2@gmail.com

8 comments: