Tuesday, September 05, 2017

Back To School Hacks

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
   Prije svega, želim vam puno sreće u novoj školskoj godini. U današnjem postu ću vam pokazati par trikova za školu koje često koristim. Nadam se da će i vama biti od pomoći. 






  • Nešto što uvijek radim dok učim jeste da obojim tekst raznim bojama kako bih bolje zapamtila. Možda zvuci glupo ali je mnogo od pomoci.




  • Što se tiče rasporeda u rancu uvijek sveske obojim različitim bojama kako bih lakše prepoznala za koji je predmet.


  • Također, u svesci uvijek pišem raznim bojama jer ću tako bolje zapamtiti kada budem to učila kuci.



  •  Sljedeci trik je zaista dobar i ne radi se o nikakvim bojama kao u predhodna tri trika hahahaha. Ukoliko trebate pisati neki referat ili slično a nemate heftericu da bi spojili te papire samo izrežite blizu ivice papira kao na slici broj 2. Zatim ivicu provučete kroz tu rupu i papiri se neče odvajati jedni od druge (slika br 4.). 

  • Uvijek imam podsjetnik na svom ormaru, tačnije uvijek imam papir na kojem napišem nešto što ne bih smjela zaboraviti. Ali sa obzirom da svakog dana moram novi list da cijepam iz sveske i onaj stari bacam koristim ovaj trik jer je odlican. Na listu stavim providno ljepilo u traci i po tome pišem, a drugog dana mogu to samo izbrisati vlaznom maramicom i napisati nesto drugo kako ne bih cijepala listove svakog dana.




Mozda vec znate za ove trikove ali ja sam stavila samo one koje najcesce koristim i koji su mnogo od pomoci. Koje trikove za skolu vi koristite?

Snap: @thespahicka
Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com




14 comments:

  1. Draga, ovo su i više nego dobri i korisni trikovi.
    Zaista sam uživala u čitanju, kao i u otkrivanju nečeg novog! Hvala ti što si podijelila ove trikove sa nama. Vjerujem da će svima nama olakšati učenje.
    Želim ti lijep dan!

    ReplyDelete
  2. Trikovi su stvarno korisni posebno ovaj zadnji mi je super!
    Divan post.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  3. Lejla draga, predivan post, zaista jako interesantan i veoma edukativan, sto je jako bitno!
    i sama se pridrzavam vecine trikova tako da mi je drago sto vidim da ih jos neko upraznjava.
    Odlican post, jako koristan.

    Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  4. Većinu hakova i ja koristim, i moram priznati da mi ''bojenje'' teksta mnogo pomaže, jer ja većinu glavnih predmeta učim iz kripte, pa onda volim obojiti pitanja, stvarno bude lakše. Također obavezno u ormarić u kom mi je pribor, na sticky notes napišem plan za sedmicu, odnosno šta trebam učiti, odgovarati i iz čega imam test, to mnogo pomaže. Stvarno odličan i koristan post :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. Za prva tri trika, to jest sve što ima veze sa bojama, sam znala, međutim ostali su mi baš sada dobro došli. Hvala. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  6. I tebi isto želim sreću u novoj školskoj godini! Znala sam za prva 3 jer to i sama primjenjujem, ali za zadnja dva nisam. Oba dva ću sigurno isprobati jer mi izgledaju baš korisno, mislim da je ideja za ljepljivom trakom baš zakon. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  7. Super saveti, nekima ce biti i te kako od pomoci :-) <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/09/back-to-reality.html

    ReplyDelete