Thursday, January 12, 2017

About Books

Holaa!
    Za danas sam pripremila jednu jako zanimljivu temu. A to je, kao sto mozete vidjeti iz naslova, knjige. Zadnjih par godina uopste nisam voljela da citam knjige. Kada bi trebali da citamo lektiru u skoli uglavnom sam trazila prepricano na internetu ili bih zamolila nekog iz odjeljenja da mi preprica. Sada su knjige moj zivot i tako se kajem sto prije nisam voljela da citam jer se toliko toga krije u knjigama.


Knjige mogu biti opasne. Na najbolje bi trebalo staviti upozorenje „Može  promeniti vaš život“. – Helen Eksli


Knjiga... to je nesto sto bih preporucila svima kada su tuzni, usamnjeni, zabrinuti, bolesni. Pa tako i kada ste srecni jer ce sigurno da vam uljepsa dan, jer kako kaze Charles de Secendat ,,Ne znam nijedan problem koji sat vremena citanja nije ublazio". Svaka knjiga iza sebe krije neku poruku. I nema knjige da u njoj ne moze nista dobro da se nadje. Itekako moze. Samo treba sa razumijevanjem da se procita. 
   Sada cu vam predstaviti par mojih omiljenih knjiga koje bih vam u svakom trenutku preporucila da procitate. 


1. Onlajn Devojka by Zoi Sag


Prica o blogerki Peni koju definitivno svaka tinejdzerka treba da procita. Drugi dio nisam procitala, ali to jako zelim i nadam se da je dobar koliko i prvi.


2. One Hundred Years Of Solitude by Gabriel Garcia Marquez



 “Sto godina samoce” je jedan od najboljih romana svih vremena, po mnogima. Roman je prica o selu Macondo i njegovim stanovnicima. Pocinje sa Jose Arcadio Buendiom, covjekom koji je sagradio selo i duhom covjeka kojeg je ubio....


3. From the Mixed-Up Files of Mrs. Basil E. Frankweiler, E.L. Konigsburg




U knjizi se radi o dvoje djece koji su pobjegli od kuce u New Yorku, a utociste su pronasli u Metropolitan Muzej Umjetnosti. Dok su tamo, nadaju se da ce da otkriju misteriju o sklupturi andjela za koju vjeruju da je Mikelandjelo kreirao sebe.


4. Little Prince by Antoine de Saint-Exupery


I na kraju ,,Mali Princ". Prica o pilotu ciji se avion srusio u Sahari i njegovom susretu sa djecakom koji tvrdi da je sa druge planete. Kada smo obradjivali ovu lektiru, nastavnica nam je preporucila da je procitamo kao djeca, kao zrio covjek i u starosti. Jer cemo je dozivjeti na tri razlicita nacina.


I to bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se post svidio. Koja je vasa omiljena knjiga?

Instagram: leylaspahic
G-mail: spahiclejla2@gmail.com



27 comments:

  1. Odličan post.Nisam ni jednu od ovih knjiga procitala ali mi se svaka čini zanimljiva.
    Ja sam radila sličan post na svom blogu pa možeš posjetiti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Odlična tema, obožavam da čitam i kuća mi je puna knjiga uvek. Čitanje je hrana za dušu! Lep izbor si napravila, nisam ih sve pročitala, ali hoću ako ih nađem. xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  3. Pročitala sam prvu knjigu i oduševljena sam njom'. Imam više omiljenih knjiga, ali ću da izdvojim knjigu Hiljadu Čudesnih Sunaca koja je veoma neobična. Pored nje volim i Gradove na papiru kao i Gnev anđela. Odličan post draga, dopada mi se♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tii. Nisam procitala knjigu ,,Hiljadu Cudesnih Saunaca" ali naslov je jako zanimljiv. Procitat cu je. <3

      Delete
  4. Diivan post,jako lijepo napisano! Knjige i sama obozavam i nadam se da cu neke i ja uspjeti nabaviti :)
    Ako mozes, klikni na koji links u mom zadnjem postu, hvalaa! :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/haul-banggooddresslilynastydresstwinkle.html#comment-form

    ReplyDelete
  5. Od ovih sam pročitala Maloga princa i Zoellinu knjigu, a meni omiljena je Lovac u žitu haha. Super post! :) ❤

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  6. Procitala sam samo Onlajn devojku (obba dela) i Mali princ. Ostale cu da procitam.
    Novi post je n mom blogu. Isto je rec o jednoj jako zanimljivoj knjizi koju si i ti prikazala u ovom postu:LifeInMyStyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga, puno! Sa zadovoljstvom cu posjetiti tvoj blog <3

      Delete
  7. Prelijep post! Jako mi se svidja tvoj blog kao i postovi koje savrseno pises.

    ReplyDelete
  8. Nisam imala prilike da pričitam ove knjige ali mi se jako svidjaju predlozi.Rado cu procitati koju,super post.Blog ti izgleda jako lepo<3

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Pročitala sam samo prvu knjigu i stvarno je fenomenalna. Moraću i ostale da pročitam!
    Super post, kao i sam blog!:)

    http://katarininsvijet.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Pročitala sam neke od navedenih,međutim,baš me je privukla 3. knjiga!Ako je nađem,pročitaću je! ;3


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Odlican post. Obozavam Malog princa. Mislim da je tvoja nastavnica u potpunosti u pravu. :)
    Zapratila sam te. Uzvrati, ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hvala ti puno za prijedloge. Neke od ovih knjiga sam pročitala, a neke i nisam tako da ću i to imati u vidu.
    http://everydayema.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete