Tuesday, January 10, 2017

Rating The Winter Outfits

Hola a todos!
   Prije svega zelim da vam se, od srca, zahvalim na svim onim komentarima i velikoj podrsci u predhodnom postu. Mnogo mi znaci.

      U danasnjem postu cu, kao sto mozete vidjeti iz naslova, ocjenivati zimske kombinacije. Sal, kapa, tasna... To je ono sto kombinaciju cini ljepsom i punijom. No, hajde sada da pocnemo sa slikama...




1. Prva kombinacija mi se jako svidja i sve je lijepo uklopljeno, mada mi se cizme ne svidjaju bas posebno. Moja ocjena bi bila:
9/10




2. Ova kombinacija je prelijepa. Kaput mi se jako svidja i sve je na svom mestu. Moja osjena je:
10/10



3. Kombinacija je slatka. Sve je lijepo uklopljeno i crvena kosulja ispod mi se posebno svidjela.
9/10


4. Kombinacija je slatka. Jednostavna je. Cizmice mi se bas i ne svidjaju, ali sve ostalo je lijepo na svoj nacin.
7/10


5. Peta kombinacija je taako divna! Zaista mi se sve svidja i sve je sjajno uklopljeno. Moja ocjena glasi:
10/10


6. I ova kombinacija je stvarno slatka. Nemam puno rijeci za nju. Moja ocjena je:
8/10


7. I poslednja kombinacija koja je mi se jako dopada. Jakna je predivna, kao i cizme. Sve je prelijepo i moja ocjena glasi:
10/10


To bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se post svidio. Koja se vama kombinacija navise svidjela? Ostavite svoje utiske u komentaru. 

Instagram: leylaspahic
G-mail: spahiclejla2@gmail.com


19 comments:

  1. Caoo draga,2 kombinacije je bas lijepa
    Svrati na moj blog i koment novi post ako zelis

    ReplyDelete
  2. Odličan post, jako zanimljiv i kreativan.
    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  3. Fenomenalan post. Druga kombinacija mi je najljepša definitivno:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Odlican post , mnogoo mi se svidjaju kombinacije , i tvoji komentari <3
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sve kombinacije su sjajne i po mom ukusu! Super post! xoxo
    Zapratila sam i ja tebe. :D
    Vesna- Home Chic Club

    ReplyDelete
  6. Najviše su mi se dopale 3. i 7. kombinacija, ne mogu da se odlučim :D
    Inače, jako mi se sviđa ime tvog bloga! Još odavno koristim to ime kao nick za yt i tako to, ali mi uopšte nije palo na pamet da mi se blog tako zove, a nikako nisam mogla da smislim ime.. hahaha :D Ali svakako da ga sad neću menjati.

    milicalt.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Pokazala si nam bas divne kombinacije, tesko je odluciti. Ako moram birati, druga i peta kombinacija su mi najljepse. Manje-vise se slazem s ocjenama. Dala si mi inspiraciju s ovim outfitima :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kombinacije su jako lepe, zaista mi se svidjaju. Najvise mi se svidja druga. Predivna je. Ocena za nju je sigurno 10.
    -Novi post je na mom blogu. Reč je o jednom jako zanimljivom tagu: LifeInMyStyle

    ReplyDelete