Sunday, January 08, 2017

Goals For 2017

Zdravo svima, dragi moji! D0bro dosli na moj blog.
 Izbrisala sam sve sa bloga i pocinjem ponovo da pisem da bi bilo urednije, jer sam poslednji post napisala prije pola godine. Mislila sam da u ovom postu pisem cinjenice o meni. Medjutim, vi me vec znate tako da sam odlucila da pisem o svojim ciljevima u 2017 .




U nekim filmovima vidimo kako tinejdzeri prave nesto sto se zove ,,time capsule". Na listu papira ispisu svoje ciljeve, zelje, strahove, nadanja... I onda nakon dugog niza godina to uzmu i procitaju. Na taj nacin se podjecaju ko su oni bili kao djeca i kakvo su razmisljanje imali.
 Ja cu danas raditi nesto slicno ,,vremenskoj kapsuli". Pisat cu svoje ciljeve i nadanja u 2017. i na kraju godine cu vidjeti svoje rezultate.


Ciljevi u ovoj godini:

Saradjivati sa nekim blogerkama.
Kupiti novi telefon.
Biti redovna na blogu.
Uciti Spanski.
Napraviti Bucket listu.
Otici na putovanje sa prijateljima.
Pogledati sto vise filmova.
Naruciti minimalno 5 stvari sa sajta Romwe.
Napraviti Give Away na blogu.


Koji su vasi siljevi u ovoj godini?
To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se dopada.

Instagram: @leylaspahic
E-mail: spahiclejla2@gmail.com


42 comments:

  1. Svi ciljevi su dobri i ambiciozni, dopada mi se tvoja lista. Super je post, ali i celokupan blog! Tvoj sam čitalac :)

    bbooklovers.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divni ciljevi. Nadam se da ćeš ih sve ostvariti. Super ti je blog, zaista mi se dopada!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. odlicni ciljevi, hvala ti sto si posjetila i zapratila moj blog.
    uzvratila sam

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  4. Odličan post. Prvi puta sam na tvom blogu i stvarno mi se sviđa pa sam se i prijavila.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Thank you for visiting my blog - yours is so cute
    and I am following you.
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Inspiring photos :)
    Nice blog!
    Have a nice day:)

    Kisses,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Srecno sa blogom!Imamo slicne ciljeve.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super post! I ja imam slične ciljeve kao i ti! Želim ti puno sreće u daljnjem blogovanju i da sve ciljeve ostvariš! :)❤

    Zapratila sam te pa ako želiš pogledaj moj blog. :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. Zelim ti da ih sve ispunis :)
    Pogledaj moj blog ako zelis, zapratila sam te: majalivinglife

    ReplyDelete
  10. -Sjajan post!Želim ti sreću u novom početku!Nadam se da ćeš uspeti da ostvariš sve ove stvari!Zapratila sam te,ja sam #93 član tvog bloga,ako želiš uzvrati mi,bila bih ti zahvalana!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga, puno! I ja sam clan tvog bloga, odlican je. <3

      Delete
  11. Srećan ti novi početak i Nova godina! Želim ti puno sreće. Rekla si mi na blogu da si iz Bijelog Polja čini mi se, pa mi pošalji mail ako želiš da ostanemo u kontaktu: innisall.official@gmail.com

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga, puno! Bilo bi mi zadovoljstvo da ostanemo u kontaktu.

      Delete
  12. Puno srece i uspjeha ti zelim kako u 2017 godini tako i u pisanju ❤

    ReplyDelete
  13. Odlican post draga,zapratila sam te bilo bi mi drago kad bi me zapratila i uzvartila komentar

    ReplyDelete
  14. Odličan post! Nadam se da ćeš uspjeti ostvariti želje i ciljeve <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću :)

    El's Notes

    ReplyDelete
  15. Draga Lejla, razumijemo se u potpunosti. Nisam ni ja naročito redovna, skoro svaka dva mjeseca da izbacim post, a i nemam baš nešto inspiracije. Kreativna blokada. Drago mi je da si se vratila. Mnogo sreće. ❤

    aminique.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga, puno na azumijevanju. Drago mi je da imam podrsku <3

      Delete
  16. Drago mi je da si se vratila zaista, pogledala sam tvoje postove!
    Zelim ti iskreno mnogo mnogo srece i nadam se da ces ostvariti svoje ciljeve u 2017oj godini. Zelim ti puno srece, pratim te od sad pa na dalje jer si bas odlicna nekako! Svidja mi se tvoj blog jednostavno.

    Moj blog je : http://broken55.blogspot.rs/
    Ako zelis zaprati me, ja tebe pratim! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga, puno! Mnogo mi znaci podrska <3 Pogledat cu tvoj blog <3

      Delete
  17. Odličan post! Nadam se da ćeš ispuniti sve ciljeve.♥

    http://lifella2.blogspot.com/ zapratila sam te, ako želiš uzvrati♥ (novi post)

    ReplyDelete
  18. Jako mi je drago što si opet sa nama. NAdam se da ćeš ispuniti svaki cilj. Post ti je jako lep. Pratim te, pa bi mi bilo veoma drago kad bi posetila moj blog, iskazala svoje mišljenje i ako ti se svidja učlanila se: LifeInMyStyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Sa zadovoljstvom cu posjetiti tvoj blog i uclaniti se jer ne sumnjam da je dobar. <3

      Delete
  19. Ciljevi su na neki nacin i pomlo specificni,ali i ja imam puno ciljeva,ma...da ih ne nagadjam sada.elp blog i uzratila sam follow :*

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete