Sunday, January 22, 2017

Martina Stoessel's Style

Zdravo svima! 
  Za danas sam vam pripremila jedan, po meni, jako zanimljiv post. U pitanju je, kao što možete vidjeti iz naslova, predivni stil Martine Stoessel. Pretraživala sam razne poznate glumice i pjevačice, mada mi je najviše privuklo paznju Martinin stil oblačenja. Na početku sam htjela da ocjenjujem ove outfite, ali ipak sam se predomislila jer bih zaista svaku kombinaciju ocijenila sa desetkom. Zaista je svaki njen outfit savršen. A sada da počnem sa slikama...




Prvi outfit koji mi je privukao pažnju je ovaj sa slike. Zaista mi se svaki dio ove kombinacije sviđa. Nemam ni jednu zamjerku.



 Ja stvarno nemam dovoljno dobru riječ koja bi mogla da opiše ovu fenomenalnu kombinaciju. Zaista je sve, kako kažu ,,od glave do pete" prelijepo uklopljeno.




 Jedna za drugom, kombinacije su sve ljepše i ljepše. Ova kombinacija je prelijepa i posebno mi se sviđa majca/košulja što god da je.


Četvrta kombinacija, po redu, je mnogo lijepa. Džemper je jako sladak, farmerke su zaista lijepe. A čizmice mi se posebno sviđaju. 


Joj znači sve mi se mnogo sviđa osim ovih cipela. Mada to ne čini kombinaciju manje lijepom već neobičnijom i jedinstvenom. Farmerke su jako neobične, ali i prelijepe. Sve je prelijepo uklopljeno.

I to bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se post svidio. Koja se vama kombinacija najvise dopala? 


Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Gmail: spahiclejla2@gmail.com




13 comments:

  1. Ova djevojka mi je stvarno prelijepa. Obožavam ju. Napisala si stvarno jako ljepo i zanimljiv post, uživala s čitajući.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  2. I don't know who she is, but she looks cool!))
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  3. ova devojka je prelepa i ima ekstra stil
    Zapratila sam te, svrati na moj blog ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Ona zaista zna da spoji nespojivo.Odličan post.

    Posjeti moj blog ako želiš http://minnahslife.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  5. Obozavam je. Nesto omiljeno mi je onaa. Pratim te pa ako hoces uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Prosto obožavam ovu devojku!Ima divan stil,a outfiti sa slika su prelepi.Meni je najlepši drugi,odličan post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Post je ßuoer zaista, ja obožavam Martimu, a ti si sve ovo lepo napisala, pratim te, i ako želiš uzvrati! ❤❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete