Thursday, January 26, 2017

My favorite apps to new phone

Zdravo svima!
     Prije par dana sam kupila novi telefon, u pitanju je Samsung Galaxy J5. Željela sam da sa vama podijelim mišljenje o njemu i takođe, kao što vidite u naslovu, moje omiljene aplikacije. Tako da ću u ovom postu pisati o tome.



     Po meni, ovaj telefon je odličan, a takođe i nije puno skup, pa makar u servis u koji sam ja kupila jer tu ima često sniženje. Kamera je zaista fenomenalna, ima blic i ozadi i naprijed. Posebno mi se sviđa to što ima opcija koja, nakon što se slikam, snima čak i do devet sekundi. To je zaista odlično jer, ipak, kada uzmem telefon da gledam stare slike mogu se na neki način prisjetiti šta se desilo tokom fotografisanja te slike. A sada, da počnem sa aplikacijama...


1. Dubsmash




Mislim da je većina čula za ovu aplikaciju. A ukoliko neko ne zna šta je to objasnit ću. To je aplikacija pomoću koje možete da imitirate glasove drugih ljudi i to u videu izgleda kao da vi pričate. Zaista je zabavno i možete me pronaći moj profil pod nazivom @thespahicka
  

2.Snapseed





Snapseed je odlična aplikacija za preuređivanje slika. Uvijek je koristim i svima vam preporučujem da je preuzmete. Čula sam preporuke da je aplikacija VSCO takođe fenomenalna. Ali s obzirom da ja živim u Crnoj Gori ta aplikacija nije dozvoljena u našoj zemlji. Mada ću pokušati  da preuzmem tu aplikaciju preko mobogenie. Nadam se da ću uspjeti.

3. Instagram




Pa, instagram je moj život definitivno. Mislim da ne bih mogla bez instagrama ni dva dana. To je zaista odlična drustvena mreza i naravno da ne moram da vam objašnjavam što je to jer naravno da svi već znate. I takođe me možete naci na instagramu kao @leylaspahic

4. Snapchat



 Snapchat je zaista odlična društvena  mreža. Ima puno zanimljivih ,,efekata" ako ih tako možemo nazvati. Na ovoj slici možete vidjeti moj profil na snapu, pa ako neko želi moze me dodati. Možete me pronaći isto kao na dabsmashu @thespahicka

To bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se post svidio. Koja je vaša omiljena aplikacija? 

 Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Gmail: spahicllejla2@gmail.com


   

22 comments:

  1. Moje dvije drugarice imaju ovaj telefon i obe su oduševljenje, a i ja zajedno sa njima. Kamera je fenomenalana što je nama svima najbitnije na jedan način. Često me sliku sa tim telefonom za instagram. Ma teleofon je predobar. S' obzirom da sam izgubbila telefon, moraću da uzmem novi, a razmišljam da to bude ovaj. Divan post!☺

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga! Sigurno se neces pokajati ako kupis ovaj. <3

      Delete
  2. Sjajan post!Fotke su sjajne!Moja drugarica ima isti telefon kao i ti,i njoj se mnogo dopada.Btw.zapratiću te na snepu!♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Diivan post,i moje su aplikacije koje su medu omiljenima iste kao tvoje,pogotovo instagram...!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz zadnjeg posta,hvala puno! :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    ReplyDelete
  4. Volimo slične aplikacije, super post. <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Super post Lejla , telefon ti je odlican imam isti i ove aplikacije koje si spomenula su mi vecina poznate i volimo dosta slicne aplikacije


    Uclanio sam ti se u blog i nadam se da ces i ti na moj blog

    booksdiar.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Odličan post ! Snapchat,instagram prva aplikacija koju skinem :'D .
    Pogledaj moj blog:SamooLuka

    ReplyDelete
  7. Znam za kvalitet ovog telefona, jer ga i moja sestra poseduje. Slažem se, kamera je odlična i zaista ume napravit' dobar posao ! Što se aplikacija tiče, imam sve na svom telefonu osim prve i ove za uređivanje. Nju sam bila instalirala, ali nisam se nešto snašla, te nije doživela neko oduševljenje kod mene. Divno,ljubim te :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Slazem se, bez instagrama nema zivota. Uglavnom koristimo iste aplikacije. Steta sto ne mozes instalirati VSCO cam, ali snapseed je isto jako dobar. Ja jos imam i weheartit, zato jer mi dosta pomogne sto se tice inspiracije za blog :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Ja takodje imam nalog na WeHeartIt-u ali nemam instaliranu tu aplikaciju. <3

      Delete
  9. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Imaš jako zanimljive aplikacije, imamo skoro sve iste :)

    Ako želiš pogledaj moj novi post
    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    ReplyDelete
  10. Telefon je odličan a ima ga moja prijateljica a ja imam Samsung core 2(možeš videti review na mom blogu).

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. zdravo draga moja,
    lep ti je blog, kao i ovaj post, moje onmiljnen aplikacije su maltene iste kao tvoje!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete