Saturday, April 08, 2017

How to have a perfect body in an easy way

Zdravo svima!
  Ustanem ja jutros iz kreveta i prije svega, naravno, počnem raditi vježbe... I onda mi sine ideja da pišem post na temu ,,Koje ja to vježbe radim svako jutro?". Ali, u međuvremenu se predomislim i odlučim da pišem o tome kako doći do lijepog tijela, bez ikakvih dijeta koje bi kasnije škodile zdravlju. Nikako ne mogu reći ,,...do savršenog tijela" jer definitivno niko od nas nema savrseno tijelo. Svi imamo koje kilo viška ili neke nedostatke.
   Ukoliko ste malo buckasti, kao ja, to naravno ne znači da ste ružni zbog svog tijela. Naprotiv! Svi mi imamo na sebi nesto sto nas cčni jedinstvenim i drugacijim od ostalih. Ja, na primjer, imam dosta različitih osobina od mnogo ljudi, što mi se ne svidja. Kao što su: moja kovrdžava kosa, ljevoruka sam, dobila sam ime na malo drugačiji nacin od ostalih (duga priča, mozda je napisem u nekim od narednih postova) i kao što sam spomenula prije - buckasta sam, ali od kada sam počela da se pridržavam nekim stvarima koje možete vidjeti u nastavku posta, jako brzo sam počela da skidam višak kilograma sa sebe.
  Nego, da ne bih ovdje pisala roman, sada ću vam reći na koje ja to načine možete doći do lijepog tijela i čega se ja uglavnom pridržavam..



  • Nešto cega se ja svakodnevno pridržavam jeste to da svakoga dana pijem voćni smothie. Ovo je jednostavan, a mnogo ukusan, recept koji ja uglavnom pravim:
Sve što vam je potrebno jeste: mlijeko, smrznuto voće (visnja, jagoda, malina, ribizla i sl) i jedna banana iz frizidera. Ili možete u obrnutom slučaju - mijeko, smrznuta banana i voće sobne temperature.
Sve što treba da uradite sa tim sastojcima je da ih ubacite u blenderu i promiješate. Izgledat će prelijepo.

  • Jedna od najvažnijih stvari, što se tiče lijepog tijela kao i našeg zdravlja, je VODA. Dnevno trebamo piti što više vode (2-3 litra). Ali, ukoliko ne možete piti toliko vode u jednom danu kao ja, možete uraditi sledeće: 
Uzmite po limun i krastavac i isjecite ih na tanke djelove. Zatim, u velikoj čaši vode stavite te komade voća i malo promiješajte. Ukus je zaista odličan.





  • Svi znamo da  vježbanje može da nas dovede do tog ,,predivnog," tijela. Mada je većini mrsko to da radi. Na ovoj slici su četiri vježbe koje su lagane, a nakon mjesec možete vidjeti savršene rezultate. Ja svakoga radim treću vježbu, nekada i prvu, i zaista se iz dana u dan osjećam mnogo bolje. 


I za kraj samo želim da vam kažem da i nakon tog određenog cilja trebate se ponekad  pridržavati ovoga. Jer, ako nakon mjesec dana stanete sa svime ovim onda ćete se vratiti na samom početku. 

Snapchat: @thespahicka
 Instagram: @leylaspahich
E-mail: spahiclejla2@gmail.com



12 comments:

  1. Lejla draga, ovaj post je zaista fantastican! Veoma sadrzajan, edukativan i koristan, a pored toga i jako motivacion! Uzivala sma citajuci. Ide leto i mislim da ce on dobrodoci svakoj devojci!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  2. Slažem se sa tobom jer imam slične navike. Redovno pijem ceđene voćne sokove, ranije sam smutije, a i unosim mnogo vode. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Katarina. Sigurna sam da se odlično osjećaš s obzirom na tvoje navike. ♥

      Delete
  3. Odličan post draga Lejla. Super si napisala i jako je motivaciono. Nastojim poštovati navedene navike koliko-toliko. <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Super predlozi i saveti :))

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ ❤
    www.infashionchains.com

    ReplyDelete
  5. Predivan post, draga Lejla. I ja imam ogroman problem sa vodom. Kostantno je pijem ali tek toliko da mi grlo nije suho. A što se tiče vježbica dugo sam radila, isto, treću vježbu i bilo je super. Ali to je bilo prije nekih 5godina :/. Definitivno moram ponovo da je uvedem u svoj životni ritual :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, draga. <3 Sigurno se neces pokajati ako opet pocnes da vjezbas. <3

      Delete