Monday, March 27, 2017

New Reebok sneakers

Zdravo svima!
    Prije svega, želim duboko da vam se izvinim jer nisam pisala post oko dvadeset pet dana. Zaista sam bila mnogo zauzeta, kako što se tiče škole, tako i privatnim problemima. Nadam se da ćete me, na neki način, razumjeti.
     Uglavnom, što se tiče današnjeg posta, danas ću vam pokazati moje nove Reebok patike. Izgled mi se mnogo dopada, kao i kvalitet. Mada, nešto što mi jako smeta je boja! Ružičasta?! Nije tačno da ja mrzim rozu boju, imam par  takvih stvarčica. Ali je iskreno ne gotivim toliko. Da sam ja birala patike, definitivno ne bi bila ovakva boja, upšte. Da vas ne bi zbunila ova poslednja rečenica, znači - Sestra mi je kupila patike. Mada ipak nisu toliko loše. I pored svega, one su strašno udobne. Pogledajte slike...












Da li se vama sviđaju ove patike? I da li je boja ružna? 

Snapchat: @thespahicka
Intagram: @leylaspahic
E-mail: spahiclejla2@gmail.com




26 comments:

  1. Nice post and thank you for visiting my blog

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    ReplyDelete
  2. Ne moras se ispričavati zbog toga što nisi pisala neko vrijeme. Svi mi pored bloga imamo neke svoje obveze, potpuno te razumijem. Ne mogu reći da mi patike nisu ljepe, ali kad bih sama birala vjerojatno bih izabrala neku drugu boju ali i ova boja je slatka i na svašta se može iskombinirati.
    Odličan post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Patikice su super draga, boja nije ružna, mislim da će ti biti super uz farmerice. Što se tvog pitanja tiče, ako želiš da dodaš bannner (npr. reklamiraš nečiji brend) moraš da odeš na Blogger - "izgled". Tu klikni na "dodaj gadžet" i u padajućem meniju izaberi "dodaj HTML/java script ako dodaješ kod koji su ti poslali - prekopiraj kod u deo gde piše "sadržaj" a možeš da upišeš i naslov ako želiš. Klikni sačuvaj i to je to. Ako želiš da dodaš sliku koja vodi do nekog linka, isto klikni "dodaj gedžet" i izaberi "slika". kada se otvori, dodaj sliku a imaš mogućnost da dodaš i link do koga ta slika vodi , ubaci i link i sačuvaj. Nadam se da je to odgovor na tvoje pitanje, ako ti treba još nešto, slobodno pitaj! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  4. Obozavam tvoj blog, fotografije su ti uvek predivne, kao i stil pisanja.
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ReplyDelete
  5. Ja zaista obozavam ribok patike tako da sam se bas obradovala ovom postu u zelji da vidim kakvo je tvoje iskustvo sa njima! Meni se jako dopadaju i izgledaju jako simpatcine. Slike su predobre, sjajan post!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Simpatične patike, dopada mi se boja.
    Ne nerviraj se jer nije idealna, uživaj u njima. ♥

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  7. Super post! Kupila sam iste patike pre neki dan xD
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Super post draga
    Patike su lijepe i ako ova boja mi se licno ne svidja,al super napisqno
    Ako zelis zaprati i moj blog i poglrdaj postove

    ReplyDelete
  9. They are really cool!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. I ja sam ovih dana u potrazi za mojim "savršenim" patikama, ali nikako da nađem one "prave". Moram priznati da su ove predivne, ali bija je ono što mi se najviše dopada.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete