Saturday, July 01, 2017

Mini Cosmetic Hual

Zdravo svima! 
    U današnjem postu sam vam pripremila mini kozmetički hual, kao i što možete vidjeti iz naslova. Da ne bih odugovlacila kao i uvijek, odmah cu pocet sa postom i predsavljati te proizvode koje sam kupila.




Prvo sta želim da vam pokazem jeste ova Joanna krema za kovrdžavu kosu. S obzirom da je moja kosa kovrdžava onda uvijek koristim drugacije šampone ili kreme od onih sa pravom kosom. Najcešce koristim ovu kremu sa slike i dvije ovakve sam vec potrošila tako da sam opet kupila istu jer najbolje odgovara mojoj kosi.





Sledeca svar jesu Lycia trakice za depilaciju sa voskom. Kupila sam one za osjetljivu kozu jer ih mogu koristiti bilo kada i nece mi ostati crvenilo za razliku od onih za sve tipove kože. 




Tu je i ova tecnost za ciscenje lica, ne znam bas kako da ga nazovem. Uglavnom, ono  je providno kao voda i na dnu bocice se nalazi nekakav bijeli prasak. Tako da uvijek prije upotrebe treba da se promijesa. Koristila sam ovaj proizvod par puta i lice uvijek bude glatko nakon nanosenja. 



Sledeca je ova krema za lice koju sam narucila iz Avona zajedno sa predhodnim proizvodom. Kremu jos nisam koristila (samo sto se malo izlila u kutiji jer je mnogo tecna) tako da vam ne mogu prenijeti utiske.




Ova krema od maka je definitivno najbolja koju sam ikada koristila. Vec sam potrosila 3-4 kutike i skoro sam kupila novu. Koristim je za mnogo toga: bolove, rane, opekotine, ujede od insekata i jos mnogo toga.





Zatim, tu su kupka za tijelo i gel za kosu. Kupku jos nisam koristila, dok gel jesam. I bas zanimljivo izgleda na kosi, presijava se. Ovako u kutiji izgleda rozo, ali na kosi se ni najmanji djelic roze boje ne poznaje vec samo sljokice.






I za kraj, naravno, tu je i baby lips jer jednostavno imam opsesiju o njima. Imala sam ovakav baby lips ranije i zaboravila sam da ga izvadim iz džepa od pantalona. I zatim sam ih ubacila u masinu da se peru i znate i sami sta se desilo kasnije... Tako sa sam morala opet da kupim isti proizvod jer mi se mnogo svidja. 




Nadam se da vam se svidio ovaj post. Komentarisite kako su vam se dopali proizvodi. 

Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com



23 comments:

  1. Presavršeni proizvodi. Čula sam da su Lycia proizvodi zaista fantastični! Iz Avona sam naručivala baš ovu kremu, i nije se pokazala kao dobra. Dok za ClearSkin ne mogu ništa reći jer nisam koristila. ❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Kristina! A sto se tice kreme ona ne odgovara svim tipovima koze, madaja je i dalje nisam koristila. A ClearSkin bih preporucila svima, odlicno je!

      Delete
  2. Avon je jedan od mojih omiljenih brendova (ako mogu da ga tako nazovem) ali mi nažalost njihove kreme za lice nikako ne odgovaraju. Isprobala sam, pa vjerujem 80% onih koje su bile u katalogu, i od svake mi koža postane iritantna i osjetljivija nego što je bila. Sve ostalo je T O P!!

    Samo perje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja takodje mnogo gotivim proizvode iz Avona, odlicni su! A meni neke kreme odgovaraju, neke ne, ali uglavnom od ni jedne mi lice postalo gore kao tebi.

      Delete
  3. Jako lepi proizvodi, zaista su dobrog kvaliteta <3
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Avon sam najviše zavolela po onim njihovim letnjim dezodoransima zaista obožavam avon zbog toga. Definitivno moram probati Lycia proizvode pogotovo te trakice! Takođe bih volela kupiti tu kremu i isprobati je. Nesumnjam da su proizvodi odlični!♥
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim blogovanjem,da ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja Avonove proizvode volim mnogoooo! Ako mislis na kremu od maka, definitivno je preporucujem svima, dok onu iz avona nisam jos isprobala.
      P.S. Pogledat cu tvoj blog naravno! <3

      Delete
  5. Odličan post!Probala sam ovo avonovo za čiščenje lica i mogu ti reći da je odlično.Imam i ovaj babylips,ali mi se boja iz nekog razloga ne sviđa.

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni se boja ovog baby lipsa mnogo sviđa jer se na usnama ne poznaje toliko narandžasto već samo malo.

      Delete
  6. Mene je Avon počeo baš oduševljavati, ima sve bolje i bolje proizvode. Sve što si kupila je divno. ♥
    Zapratila sam te, može uzvrat?♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I po meni su Avonovi proizvodi predivni. Hvala ti ❤ Uzvatit ću praćenje. ♥

      Delete
  7. Predivan post. Nisam isprobala ni jedan od proizvoda.

    ReplyDelete
  8. Odličan post! Obožavam Avonove proizvode, ali ovu kremu nisam isprobala.
    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odličan post, koristila sam nekoliko avonovih proizvoda,ali ovaj nisam pa ću svakako isprobati. Tonik za lice se također čini zanimljivim. Hvala na preporuci!
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Katy! Avonovi proizvodi su odlični i svima bih preporučila da isprobaju bar jedan od njih 👌♥

      Delete
  10. Avone ima sve bolje i bolje proizvode ,uvijek nešto naručujem !
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    ReplyDelete