Saturday, July 08, 2017

Moje misljenje o trendovima Juna (2017)

Zdravo svima! 
   Dobro došli na moj blog. U današnjem postu ću pisati moje mišljenje o trendovima predhodnog mjeseca, tj Juna. Prošlog mjeseca je bilo mnogo svjetskih trendova koje mnogi ljudi vole, ja ću ovdje spomenuti par njih. Prije svega želim da kažem da ovim postom ne želim da uvrijedim nikog ko voli neki trend koji ja ne gotivim. Niko nema isto mišljenje i ovim postom samo želim da kažem moje mišljenje o tim trendovima





  • Prvi trend jesu mrežaste hulahopke. Imam ovakve hulahopke i mnogo ih volim jer se mogu iskombinovati uz mnogo toga. I zaista su ove godine, a pogotovo u Junu, postale svjetski trend. 







  • Sledeća stvar jesu fidget spinneri koje bukvalno mrzim jer ne razumijem šta je zabavno u tome što se samo vrti. Neki kažu da je za ,,smirenje" ali mene nervira onaj zvuk dok se okreće. Ako vi volite spinnere nemojte misliti da imam nešto protiv vas. To je netačno jer poštujem svakog jer nemaju svi isto razmisljanje kao ja.



  • Zatim, pjesma Despacito by Luis Fondy ft. Daddy Yankee koju mnogi ludo vole. Pjesma nije objavljena u Junu već u Januaru ove godine, ali je tek u Junu postala svjetski hit. Ja imam pozitivno mišljenje o ovoj pjesmi, mnogo mi se dopada ritam i rado je slušam. 




To bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se post svidio. Kakvo razmišljanje imate vi o ovim trendovima?

Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com




29 comments:

  1. Slažem se sa tobom. A mislim da je pjesma "despasito" obilježila moje ljeto. Pozdrav za Crnu Goru.
    Učlanila sam se na tvoj blog. ♡

    ReplyDelete
  2. Nemam negativno mišljenje o ni jednom od ovih trendova. Pjesma despasito mi je definitivno ovogodišnji ljetni hit. Odlično napisan post.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  3. i also want to try the fishnet trend. :)
    i hope you can drop by my blog too if you have time.

    saying hello all the way from the Philippines!
    have a great day! :D

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi se tvoje mišljenje!!❤
    Može komentar na novom postu?

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post! Delimo slicna misljenja, a Despacito ce definitivno da mi obelezi leto.

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Pesmu despacito jako volim :D

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Despacito volim poslušati i ne nervira me toliko haha. Fidget spinnere također ne podnese, a o mrežastim hulahopkama jednostavno nemam neko mišljenje. Ja ih ne bih mogla nositi jer općenito ne podnosim hulahopke na sebi haha. Super post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/2017/07/ex-yu-rock-vs-cajke.html - novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je Despacito jedna od omiljenih pjesama 😍. Oko fidget spinnera se slažemo. A mrežaste hulahopke volim mnogo nositi ♥ Hvala ti na komentaru ❤

      Delete
  8. Odličan post! Stvarno si izdvojila one glavne trendove posljednje vrijeme.
    https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. U potpunosti se slažem sa ovim tvojim riječima. Mrežaste čarape obožavam, ali isto tako nikako ne kontam poentu ovog spinera. Ali, zato, despasito rado slušam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooj mnogo mi je drago da dijelimo isto mišljenje 😃❤❤ Hvala ti 😘

      Delete
  10. Deeespaacitoo! :D Slažem se sa svim.. :) Divan post, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Mrezaste carapice mi se dopadaju, ali ih ne nosim. Spinere kao sto si vec rekla, ne volim jer ne razumem koja je poenta toga, nezanimljivo je. Sto se tice pesme Despacito, svidja mi se pesma i slusam je cesto..Misljenja nam se poklapaju. :)

    ReplyDelete
  12. ja ne volim mrezaste carape ali spieri su mi kuul!! :D

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/07/top-5-off-shoulder-dresses.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha baš suprotno od onoga kako ja mislim. Ali naravno, svako ima svoje mišljenje. ❤

      Delete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. AAAA Love this post! Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    ReplyDelete