Saturday, August 26, 2017

Useful Curly Hair Hacks (That I Use)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
  Znate već da ja imam prirodno kovrdžavu kosu tako da cu vam u ovom postu pokazati neke trikove za kovrdžavu kosu koje koristim. Nadam se da će biti od koristi vama koji imate kovrdzavu kosu. 



  • Imam svoju pozebnu četku za kosu - Iako i moja mama ima kovrdžavu kosu, ne koristimo istu četku. Također, ne koristimo one obicne četke već imaju posebne za kovrdžavu kosu koje možete poručiti OVDJE ili kupiti u kozmetičkim prodavnicama.






  • Zamijenila sam peškir majicom - Sušenje kose pamučnim majicom smanjuje lomljenje nakon pranja. Ne treba uplitati kosu već samo lagano stiskati majicom.




  • Uvijek se češljam odozdo prema gore - Češljam se samo kada perem kosu i to počevši od dna. Tako da njeznjo raščešljam svaki čvor.


  • Kokosovo i ricinusovo ulje bih preporučila svima - Kovdžava kosa češće ispuca i osuši se od prave tako da često koristim ricinusovo i kokosovo ulje da se kosa oporavi. 



  • Umjesto pamučne jastučnice spavam na svilenu - Preporučujem i onima koji imaju pravu kosu da odloze negdje pamučne jastučnice i spavaju na svilene ili od satena. Kosa će kliziti po glatkoj površini i neće biti zamršena kao na pamuku. Također, preporučujem vama sa kovrdžavom kosom da tokom spavanja napravite kosu u ,,ananas" frizuri. 




Ovo su bili neki trikovi koje najčešće koristim i podijelila sam ih sa vama jer su zaista korisni. Nadam se da će nekima biti od pomoći. ♥ 

Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com



31 comments:

  1. Ajoj, jako originalna i interesantna tema! Fenomenalan post, zaista odavno nisam citala nista na ovu temu! Jako mi se dopadaju saveti koje si nam dala, vrlo su korisni, nisam znala za njim! Zaista cu ih se od sada pridrzavati i nadam se pozitivnim rezultatima jer i sama imam trsavu kosu.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  2. Post je stvarno odličan i nisam znala dosta od ovog! <3
    Novi post je na mom blogu bilo bi mi drago kada bi me podržala nekim komentarom. <3
    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Post je odlično napisan. Za dosta ovih trikova sam znala i primenjivala ih, ali ću rado početi da koristim i ostale.
    Uzvrati praćenje. <3

    Misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post, jako zanimljive stvari si navela i odlicne savjete :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  5. Super post i jako koristan. Svaka cast za ideju.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Moja kosa je ravna i tanka, ali mnogo opada zbog cega i ja uvijek cesljam odozdo prema gore,jer se manje lomi i opada kosa. Sve u svemu odlicni trikovi

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Dalila! ♥ Sa obzirom da ti kosa opada, ricinusovo ulje bi ti bas odgovaralo.

      Delete
  7. super post,ja imam neku polu kovrdžavu kosu haah ali se jako jakooo zamrsi i imam velike probleme s rascesljavanjem, mogla bi kupiti i isprobati ovu prvu cetku

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala iste takve problene ranije dok nisam kupila cetku za kovrdzavu kosu. Jeste malo skuplja od ostalih ali se isplatilo ☺♥♥

      Delete
  8. Nemam kovrdžavu kosu, ali sam sigurna da će osobama s takvim tipom kose ovaj post mnogo pomoći! Bravo Lejlice! ♥♥♥

    BTS Life Hacks -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow, ovo su stvarno super i jako korisni savjeti. Inače nemam problema sa kosom, ali vjerujem da će koristiti mnogima koji imaju problema sa kosom.
    Želim ti lijep početak sedmice, draga!

    ReplyDelete
  10. Zanimljivi trikovi! Inače,nemam kovrčavu kosu,no moja ju sestra ima tako da ću joj definitivno proslijediti ove trikove! Super post i ideja! :)
    Uniquisi

    ReplyDelete
  11. Your photos are so beautiful, I love your hair! Following you on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    ReplyDelete
  12. Veoma korisni saveti. Četke izgledaju veoma zanimljivo, a tvoja kosa je prelepa.
    Odličan post kao i tvoj blog :)
    Zapratila sam te, hoćeš li uzvratiti? Pozz
    Magicni svet lepote

    ReplyDelete
  13. Fenomenalan post,sigurna sam da će mnogima biti od pomoći!
    Ima dosta stvari za koje nisam znala,naprimjer to sa majicom će i meni super doći.♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
  14. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    ReplyDelete