Thursday, August 03, 2017

Life hacks that I use | Collab w' Marko Vujcic

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
    Danas radim novi collab post, sa Markom Vujčić ciji link bloga možete vidjeti klikom OVDJE. Kao što vidite iz naslova, u ovom collabu ćemo pisati o life hack-ovima koje mi koristimo. Tačnije, ja ću napisati par njih koje koristim, dok kod Marka možete vidjeti neke druge koje on koristi. Nadam se da će vam se ovaj collab svidjeti. <3 





  • Nešto što svakodnevno koristim jeste soda bikarbona. Sodu koristim za akne i bubuljice, kao i za izbljeljivanje zubi. Za lice je koristim svako jutro i svima bih je preporucila, dok je za zube malo drugačije. Za zube koristim samo jednom u sedmici jer ako se svakodnevno nanosi na zube korijen im se moze opustiti. A inače, sodu sam stavila u malu kutijicu od kreme za bebe.




  • Takođe za izbjeljivanje zubi koristim i peršun čiji se napredak poznaje nakon prvog korišćenja. Postupak je jednostavan, uzmete malo peršuna  i trljate po zubima. Svima preporučujem da isprobaju ovo jer je mnogo korisno.



  • Svima se nekada desi da im patike ispuštaju neprijatne mirise. Mada taj problem je jako lako riješiti. Ja stavim po jednu kesicu biljnog čaja u patiku preko noći i izutra ti neprijatni mirisi nestanu. Ovaj life hack bih također svima preporučila.



  • Tu je i još jedan life hack za obuću koji  često koristim. Potrebna je samo jedna stara četkica i pasta za zube. Istrljate pastu sa četkicom i patike će biti kao nove.




  • Sljedeća stvar je ricinusovo ulje koje često koristim. Prije pranja kose namažem tim uljem i ostavim tako na kosi 20-30 min. Ricinusovo ulje također koristim i za oblikovanje obrva kao i za rast trepavica. Ovu stvar bih preporučila svima! Također, ne nanosim prstom vec starom cetkicom za zube.



  • Sa obzirom da imam kovdžavu kosu, uvijek nakon vezanja kose u rep štrči po neki čuperak. I zato često koristim ovaj life hack koji bih i vama preporučila ako imate sličan problem mome. Uzmete staru četkicu za zube i na nju naprskate lak za kosu. Zatim četkicom pređite po tim vlasima kose koji štrče i kosa vam neće izgledati neuredno ali ni previše zagladjeno. Čak se ni neće poznavati da ste nanosili lak.





Ima još dosta life hack-ova koje koristim ali ovdje sam navela samo one koje su najkorisniji i koje često upotrebljavam.
  I na kraju želim da se zahvalim Marku na divnoj saradjni, zaista mi je bilo drago raditi ovaj collab . Nakon nekog vremena možemo i opet sarađivati.


Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com
Markov blog: The Peaches And Tea




31 comments:

  1. Lepo si napisala, ovu su laki a korisni saveti.
    Ja ricinusovo ulje koristim vec godinama i ja natopim celu kosu njime i tako prespavam.
    Odlicno je i za rast trepavice pa ako imas male trepavice ili pak obrve moze ti i za to pomoci.
    Persun nikada nisam koristila u svrhu lepote, ne bih se nikada ni setila za ovaj nacin!
    Hvala na preporukama. :)

    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Da, ricinusovo ulje je zaista korisno. A persun bih preporucila svima jer dosta pomaze. <3

      Delete
  2. Odličan post Leyla! Nisam znao za većinu life hackova koje si navela i moram da ih isprobam! Drago mi je da smo sarađivali ❤️❤️❤️

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Meni je također biko jako drago sarađivati sa tobom. ❤

      Delete
  3. Joj,već koristim sve ove life hacksove!Soda bikarbona je miracle worker,kao i ricinusovo ulje.
    Jedino za što nisam čula je peršin,no vidim kako bi mogao dobro funkcionirati jer recimo jagode i banane su vrlo dobre u izbjeljivanju zubi!Sve u svemu,vrlo koristan post!
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga! Ja takodjer koristim i bananu nego sam zaborvila spomenuti u postu.

      Delete
  4. Odlican post. Za vecinu hekova sam cula i veoma su korisni.:D

    Moj blog:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Odlican post! Prvi put cujem za ovo sa persunom! Zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati! ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odličan post, divno je što si ih podelila sa nama, većinu sam znala ali opet divno je to pročitati i podsetiti ih se :) Takođe sam po prvi put na tvom blogu, pa sam tu priliku iskoristila i progledala malo ceo blog, i jako mi se dopao ceo, sadržaj, dizajn, način pisanja... i zato sam te zapratila, ako želiš uzvrati <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  7. Odlican post,jako i korisne ideje!♥Imas moj follow

    Spa time♥ vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uuu bas mi se dopada sve sto si navela :-)
    Jedino nisam znala da persun moze da se koristi za izbeljivanje, to moram da isprobam <3
    Odlican post, mnogima ce biti od koristi :-*

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/summer-refreshment.html

    ReplyDelete
  9. Peršin? Imam žute zube, a ne pijem kavu niti ne pušim. Probavala sam i ugljen i jagode i sodu bikarbonu. Ništa mi nije pomoglo. Večeras sigurno isprobavam peršin!

    felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Sjajan post, draga Lejla! Malo je reci da su ovi hakovi korisni. Za vecinu njih sam i sam znala i koristim ih ali mi je opet jako drago sto si ih podelila sa nama,verujem da si mnogima pomogla. Takođe, drago mi je zbog tvog kolaba s markom, uvek se radujem kada vidim da blogeri saradjuju!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  11. Great post dear. I am following you and i hope you follow back.
    deryaninsporgunlugu.com

    ReplyDelete
  12. Divan blog kao i post draga!Ja za izbeljivanje zuba koristim kokosovo ulje i deluje odlicno :) Koristni saveti,verujem da ce pomoci mnogima!Srecno u daljem blogovanju...

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Anastasija! <3 Mnogi kazu da je kokosovo ulje odlicno, moracu ga kupiti. <3

      Delete
  13. Lovely picks,
    the Music-note sneaker are so cool.

    take a look at my  BLOG and also  INSTAGRAM

    ReplyDelete
  14. I use baking soda on my face and on my teeth! it's miraculous! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  15. Odlični life hackovi, za neke sam čula, a neke i sama koristim, odnosno sodu za izbjeljivanje zuba, nisam je koristila za bubuljice, morat ću isprobati. Hvala na odličnim savjetima :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete