Monday, July 31, 2017

Summer Tag

Zdravo svima! Dobro došli na moj blog!
    Pronašla sam jako zanimljiva pitanja o ljetu pa sam odlučila danas odgovarati na njih. Jako mi je drago što radim ovaj tag, jer mi je ljeto omiljeno godišnje doba. Također, da napomenem, necu nikog nominovati, ko god želi može uraditi ovaj tag.




  • Bazeni ili plaže?
Na bazenima je voda mirna (naravno dok ne pocnemo skakati 😂), dok su na plaži su uvijek talasi, tako da više gotivim morske obale od bazena.


  • Omiljeno piće tokom vrelih ljetnjih dana?
Definitivno Guaranna! Prvo, jer je energetsko piće a ja inače mnogo volim takva pića. Drugo, zato sto me apsolutno uvijek ,,ozivi" i veselija sam! I treće, ne sjećam se kada sam je popila a da me nije osvježila.


  • Šta najviše voliš nositi ljeti?
Kombinezone. Šorceve i kombinezone mnogo volim nositi ljeti, zato što se u suknjama i haljinicama ne osjećam ugodno. Također, ako obučem kombinezon ne moram paziti da mi se majica ne povuče, ili sorc spusti. Jednostavno, prelijepo se osjećam dok nosim to.


  • Šta najviše voliš raditi na plaži?

Sakupljati školjke. Školje su predivne stvari i bas mnogo volim da ih sakupljam i onda ih čuvam za uspomenu. Također, predivan je osjećaj kada zimi pronađem skoljke koje sam sačuvala i prisjetim se morskih obala.






  •  Omiljena aktivnost tokom ljeta?
Vožnja bicikla i rolera! Ljudi moji, bicikl i roleri su moj život definitivno! 


  • Da li bi radije provela dan na bazenu ili u kuci gledajući omiljene serije i filmove?
Provela dan na bazenu, zato što uvijek nađem vremena za filmove i serije, a i više volim da ih gledam noću nego tokom dana.


  • Naočare ili šešir?
Oboje je prelijepo, ali mojoj kovrdžavoj kosi ne paše šešir, tako da biram naočare.


  • Omiljeni recept tokom ljeta?

Zaleđena cokoldana banana. Jako lako se pravi a preukusno je. Prepolovite bananu na pola i umočite u otopljenu čokoldau. Zatim stavite drške od sladoleda i preko možete posuti jagode, lješnike, mrvice ili nešto slično. Na kraju samo stavite da se zaledi i to je sve. Možda vam na slici  bude jasnije:




To bi bilo sve za ovaj tag. Nadam se da vam se svidjelo. Odgovorite mi na neko pitanje iz ovog taga u komentaru, željela bih da čujem vaše misljenje. <3

Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com




22 comments:

  1. Odličan post,imamo dosta sličnih stvari. Ja isto obožavam da vozim bicikli i rolere znači to mogu da radim čitav život. Ja takođe bih mogla provesti čitav dan na bazenu jer preobožavam se kupati i sunčati. Ja isto volim više more nego bazen ipak je more, more lol haha.
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentru. Hvala puno!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/moj-zivot-moja-pesma-1day.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Milice! Mnogo mi je drago jer dijelimo ista misljenja. <3

      Delete
  2. Jako mi se svida kvaj tag i tvoji odgovori. Morat cu isprobati ovo sa bananom. I ja volim skupljati skoljke, ali ih ne nosim sa sobom kuci jer ne mirisu bas lijepo :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Ja ih sakupljam u nekoj manjoj tegli tako da ne ispustaju nikakve cudne mirise.

      Delete
  3. Ovaj recept mi izgleda predobro i vrlo rado bih ga isprobala. Ja skupljam kamenčiće na plaži, ali naravno, samo neke lepe. :D

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Jasmina! ♥ Da, na plaži zaista ima mnogo zanimljivih kamenčića.

      Delete
  4. Role vozim bilo ljeto ili zima koliko ih volim. Ja mogu provesti na bazenima i moru čitav dan. Nije bitno di sam, bitno da sam blizu vode. Ma i da sam na rijeci nije me briga samo da se mogu okupati. Super post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  5. I ja sam kao mala volela da sakupljam skoljke, sad sto sam starije vise i ne toliko, nekako mi nisu zanimljive. Takodje, ja obozavam sesere, to mi toliko divno i luksuzno izgleda, pogotovo veliki beli sesir koji imam , ali naravno da ga nikada nisam nosila na plazu..
    Uvek pre biram naocare, sesir mi uzasno stoji!

    Novi post, pogledaj i postani clan ako zelis. :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po meni, skoljke izgledaju jako zanimljivo. Hvala ti mnogo, Marija! <3

      Delete
  6. Nisam ljubitelj tag postova ali iskreno moram priznati da mi se ovaj dopao i to bas zato sto se tice leta. Veoma interesantna pitanja i jos zanimljiviji odgovori. Odlican post draga Lejla.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  7. Ovaj tag mi se bas svidja, mozda ga i uradim. Imas divan blog, zapratila sam te
    Bilo bi mi drago kad bi pogledala moj blog i uclanila se ukoliko ti se svidi: http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Predivan tag. Iskreno ja nisam baš ljubitelj bazena, ali zato obožavam bicikl. On je moja najveća ljubav i mislim da bi se mogla čitav život voziti sa njim, samo da imam vrermena.
    Tag si, zaista, uradila oslično. Sada imam osjećaj kao da te poznajem.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
  9. Divaan tag! Veoma interesantna pitanja i još interesantniji odgovori, moram priznati! Svaka čast draga :D ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wow! Great post dear. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ReplyDelete
  11. wow! amazing great creativity...keep updating
    http://www.imfaceplate.com/printland9891/pick-the-premium-and-fabulous-looking-iphone-7-plus-mobile-covers

    ReplyDelete
  12. You look beautiful, babe, and I love the two piece set, so pretty!

    ReplyDelete