Saturday, October 07, 2017

The best applications for school

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog ❤
   U današnjem postu ću vam predstaviti svoje cetiri omiljene aplikacije za školu koje svakodnevno koristim. Ove aplikacije su sa definitivno najboljim preporukama tako da sam sigurna da se necete pokajati ako ih preuzmete jer su mnogo korisne.
 

  • DuoLingo - Ova aplilacija je definitivno najbolja za učenje stranih jezika. Tačnim odgovorom se sakupljaju bodovi dok se greškom gube životi, kao u igrici i jako je zanimljivo. Kažu da 34h učenja ove aplikacije je isto kao da ste završili jedan semestar.


  • PhotoMath - Jednostavna a jako korisna aplikacija. Nije bitno da li je zadatak štampan ili pisan hemijskom olovkom, samo je potrebno da uslikate zadatak iz matematike i aplikacija će vam pokazati rješenje. Cula sam izraz za ovu aplikaciju koja glasi ,,Aplikacija koje se profesori boje".


  • Issuu -Bilo da je romantika, horor, akciona knjiga, školska lektira ili nešto drugo, na Issu aplikaciji možete čitati mnogo originalnih i predivnih knjiga.


  • Class Timetable - Sa obzirom da nam se raspored časova mijenja svakog mjeseca jako je teško zapamtiti koji je sljedeći ćas. A isto tako mi je mrsko da svaki put vadim svesku na kojoj je zapisan raspored, tako da je Class Timetable odlična aplikacija za mene. 


Jos jednom vam kazem da se sigurno necete pokajati ako preuzmete ove aplikacije. Preporucujem vam bilo da ste u osnovnoj ili srednjoj. <3

Email: spahiclejla2@gmail.com
Instagram: @leylaspahich



36 comments:

  1. Koristila sam PhotoMath i slazem se sa tobom! Ostale aplikacije nisam ali cu definitivno probati :)
    Odlican post! ♥

    novi post
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-coffee-cup-cozy.html

    ReplyDelete
  2. Duolingo sam koristila, mada mi je dosadio, ali PhotoMath mi je definitivno favorit (pogotovo na testu :P). Ostalo mi i ne treba s obzirom na ta da lektiru ili pročitam (uzmem knjigu iz biblioteke, ili preuzmem u pdf forumatu) ili nađem nešto prepričano na netu. A što se rasporeda tiče, ja imam mnogo veliki problem sa pamćenjem rasporeda. Iskreno i ne želim da ga pamtim. Do kraja prošle školske godine, znala sam oko pola rasporeda (uglavnom samo prve časove, koliko ih imam, eventualno neki između ako upamtim). Zato sam na početku ove školske godine rešila da skrinšotujem raspored sa školskog sajta, ali kako su se slike u tom albumu gomilale, tako me je sve više mrzelo da tražim, stoga sam instalirala ClassTimetable.

    Hvala na divnoj listi i svemu što si podelila sa nama. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je duolingo omiljena aplikacija :) Hvala ti mnogo na komentaru Ana <3
      xoxo

      Delete
  3. Interesantan post, draga moja! Jako zanimljive aplikacije. Sa vecinom sam upoznata ali ih ne koristim bas toliko, medjutim odlicno si ih predstavila i sigurno cu ih i sama instalirati!

    Visit my blog, Maleficent

    ReplyDelete
  4. There's like so many helpful app for students now unlike before when I was studying. haha. I hope students make use of these wisely :) anyway, i hope you can fop by my blog too and follow if you like. saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  5. Jako zanimljiv i koristan post! Duolingo imam od petog razreda i sada shvaćam da ga dugo nisam otvorila. Photomath ću morati ponovno instalirati jer sam mislila da nemam baš teško gradivo, ali sam se itekako zeznula. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  6. Znala sam za sve aplikacije, ali favorit mi je Duolingo :) učila sam Španjolski preko njega i sad znam par riječi i na tom jeziku :)

    Pismo mojoj anksioznosti: moonstears

    ReplyDelete
  7. Za prve dvije aplikacije sam znala i odavno ih koristim, ali za druge dvije prvi put čujem i moraću da ih isprobam prvom prilikom. Divan i koristan post! ♥♥♥

    Novi post: https://innisall.blogspot.com/2017/10/disney-tag.html

    ReplyDelete
  8. Koristila sam samo DuoLingo, učila sam španjolski, ali onda je ponestalo memorije na mobitelu... a za PhotoMath sam čula,ove ostale još nisam ni vidjela ni isprobala,ali sve se čine jako korisnima,doći će i dan kada ću i njih isprobati.
    Jako dobar i koristan post :D<3

    tipicnateeagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Španjolski je zaista divan jezik, ja ga također učim. ❤

      Delete
  9. Super post! Do sada sam koristila samo Duolingo i PhotoMath i aplikacije su zbilja super *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ReplyDelete
  10. Mnogo mi se dopadaju aplikacije koje si prikaza. Duolingo sam koristila i zaista je fenomenalna i sigurna sam da ću je opet instalirati. Zatim ova druga mi i nije toliko dobra jer meni treba čitav postupak, ali dobroi je nekada imati i rješenje samo. Zatim ove dvije zadnje su one koje prvi puta čujem, ali su odlične i mnogo mi se dopadaju. Ova za knjige posebno. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog + Giveaway

    ReplyDelete
  11. Čula sam za većinu ovih aplikacija, ali ih nisam koristila, osim Duolinga i mislim da je odlična aplikacija za strane jezike i sve one koji žele znati više. Btw volim ovakve postove, jer uvijek saznam za neku novu aplikaciju i baš mi je drago da si odlučila uraditi ovakav tip posta :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, Dalila ❤ Duolingo je moj favorit definitivno. ☺

      Delete
  12. Stvarno koristan post! I dalje ne mogu da se pomirim sa tim da je pocela skola, ali okej... prezivecemo. Inace nisam probala ove aplikacije, ali neke su me specijalno zainteresovale, tako da, hvala na preporuci hah <3

    Ako imas vremena, stvarno bih volela da pogledas moj blog ------
    Mellowcent

    ReplyDelete
  13. Koristila sam duolingo i stvarno je edukativan! Super post. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    Shoot for the stars
    Visit me at: starshinebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Odličan post sa super predlozima.
    Hvala ti na dijeljenju!
    Želim ti lijep vikend!

    ReplyDelete
  15. Duolingo is one of my favourite apps ever!

    https://cissysweetmua.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  16. wow these apps are amazing!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  17. Meni se raspored ne mijenja svaki mjesec. Ali zadnja aplikacija bi sigurno poslužila za bilo kakav oblik organizacije. Fora post!

    Felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete