Sunday, October 29, 2017

My interests in free time

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog! ❤
   Postove inače izbacujem svakog vikenda, mada prošlog zaista nisam imala vremena jer znate i sami da su sada ocjenjivanja u školi. U svakom sličaju, mislim da ne trebam ništa objašnjavati u vezi današnje teme jer ste već razumjeli iz naslova ❤ Uživajte u nastavku posta.. ❤



  • Rolanje i voznja bicikla - Dvije stvari bez kojih ne mogu ni da zamislim sunčan dan. Mada i pored slobodnog vremena, zdravo utiče. 





  • Čitanje knjiga - Sa obzirom na moju ,,kućnu biblioteku" uvijek otkrijem neke zanimljivosti. Pored novih kupljenih knjiga, tu su i stare sačuvane knjige mojih roditelja.

  • Crtanje - Uvijek sam govorila kako cu jednog dana biti slikar, tako da često samo uzmem četkicu i počnem da ,,šaram". 





  • Fotografisanje - Mislim da fotografisanje, pored interesa u slobodnom vrmenu, može biti i hobi. Naročito sada u toku jeseni slike mogu izgledati predivno. 


  • Gledanje filmova -  Inače, ranije nisam gotivila filmove. Ali u poslednje vrijeme ih baš često gledam. 


  • Šetnja kroz prirodu - Uvijek sam za šetnju sa drugarima, u najčešćim slučajevima je to u prirodu. 

Navedeno je samo ono što najčešće radim. Koja su vaša zanimanja u slobodnom vremenu? ❤

Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com 




21 comments:

  1. Nebi mi vjerovala kad bih ti rekla da imamo potpuno iste interese, pogotovo rolanje i vožnja bicikla, ja ova dva mjeseca u školu uopće ne idem busom već biciklom, iskorištavam lijepo vrijeme, a tijekom ljeta sam doslovno živjela na rolama, moram kompletne točkove mjenjati hahah
    I predivno slikaš *-*

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ajoj i sama gotovo imam iste interese te mi je drago sto ih vidim u tvom postu! Inace jako si talentovana za crtanje, odusevljena sam radovima!

    New Halloween special post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
  3. Draga moja, baš interesantan post. Ne umem da vozim rolere, ali zato vozim bicikl 24/7. To jest leti, sad ne jer nemam vremena. Kad se ide u školu u slobodno vreme najviše volim da se izležavam i "visim" na netu jer mi je jednostvno potreban pasivniji odmor. Inače, preeelepo slikaš!

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopadaju stvari koje radiš u slobodno vrijeme. Mislim da je to korisno iskorišteno i da na taj način možemo da napunimo baterije i da udahnemo pozitivnu energiju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Odlican post, zaista mi se dopadaju slike i stvari koje radis u slobodno vreme s obzirom da imamo ista interesovanja. Divnoo! ♥ ♥ ♥

    new|
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/book-haul.html

    ReplyDelete
  6. Predivan post. Većinu ovih stvari i sama radim, omiljeno mi je gledanje filmova i pisanje bloga, naravno neizostavno fotografisanje, u kojem zaista uživam

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  7. Jako interesantan post. Iskreno, inspirisala si me da i ja napišem nešto na ovu temu haha.. :) Ja u slobodno vrijeme također volim rolanje, plus volim praviti privjeske :)
    https://forever-blogm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Knjige su odličan izbor da se maknemo od mobitela,realnosti.Sve stvari koje si navela su odlične da bih dan bio potpuno ispunjen!♥♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se kako koristiš slobodno vreme, mogu reći da i sama praktikujem skoro svaku stavku, inače jako volim da čitam ovakve postove, jer uvek može da se dobije neka nova ideja za produktivno vreme, odličan post <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ReplyDelete
  10. Sjajan post. Vecinu aktivnosti i sama praktikujem, samo sto bas nisam ljubitelj filmova, vuse volim da se zagrejem za neku seriju, a trenutno je u toku GOT - Game of Thrones - sve preporuke ☆
    Teen Queen | @laananass

    ReplyDelete