Friday, December 29, 2017

Farmasi Haul


Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog..
Ovog mjeseca radim već treci haul na blogu, a ovoga puta je u pitanju Farmasi kozmetika, koja kod nas postaje sve popularnija. Proizvodi se proizvode u Turskoj i prodaju se putem kataloga poput Oriflame-a i Avona. Moja sestra je jedna od članova Farmasi ekipe i svi njihovi proizvodi su provjereni i testirani, također napravljeni su od netaknute vode.






  • Prvo sto zelim da vam pokazem jeste ovaj set koji sam narucila sestri za rodjendan. U pitanju su gel za tusiranje i mirisljave kapljice u spreju. Vocno-cvjetnog mirisa su i ucinice da se osjecate posebno tokom cijelog dana jer ostavlja kozu mekanom zahvaljujuci sheu butteru koji sadrzi. Takodjer, uz ovaj set dolazi ukrasna kesa poput ove sa slike i predivna je.


  • Sljedeci set je sadrzi: Naturelle lavanda gel za tusiranje i kremu za ruke, kao i true color lipstick. Moram da naglasim da je miris predivan i mnogo volim lavandu!


  •  Sljedeci proizvod je baza koja se nanosi prije sminkanja. Odlicno je i moze se koristiti za sve boje tena.




  • Narucila sam i ovaj tecni puder koji daje efekat glatke koze i on je poput onih pudera koje nanose foto modeli prije slikavanja. Preporucila bih svima jedan ovakav. 
  • Mnogo volim olovke za usne i u ovomjesecnom katalogu je imao divan izbor i narucila sam nijansu 219.

  • Tu su i krema za ruke i sampon sa nevenovim uljem. Krema je posebno namijenjena njezi osjetljive i ostecene koze. Obnavlja grubu i ispucalu kozu, a takodjer i pomaze da rana brze zaraste. Sampon je preporucljiv iskljucivo ako imate suvu kosu. Djeluje umirujuce i hidrirajuce, i ostavlja sjaj na kosi.





  •  Naručila sam i sed od 6 lakova za nokte kojima sam oduševljena. Pored ovih koje vidite na slici stigao je i crni lak ali ga je moj sestrić polomio 😂



  • I na kraju osvjezivac vazduha za auto koji pruza cist i prijatan miris prostoru i neutralise mirise cigareta kao i ostalih neprijatnih mirisa.


    Ima jos par proizvoda ali post je previse dugacak pa bi bilo bolje da sto prije zavrsim.

    Instagram: @leylaspahich
    Email: spahiclejla2@gmail.com


12 comments:

  1. Iskreno nisam neki ogromni ljubitelj farmasija, a od navedenih proizvoda sam isprobala samo lakove i sviđaju mi se :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  2. nisam ih nikad koristila drago mi je da ti se dopadaju :D

    Na blogu je moj novi post, u pitanju je recenzija zaful jakne <3 https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Volim Farmasi proizvode, posebno njihove ruzeve i olovke za usne. Super post❤

    everydayema.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zanimljivi proizvodi

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Odličan haul draga moja! Mnogo mi se dopadaju sve fotografije i proizvodi! Srećna nova godina! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Amina! 💗🌹 Tebi takodje zelim sretnu Novu godinu. ♥

      Delete
  6. Do sada nisam probala ni jedan Farmasi proizvod, ali mogla bih posle ovog posta hahah. Trenutno tražim pudere, tako da mi je super kada čujem za neki novi. Baš mi se dopao post. Vidi se da si se potrudila <33 Srecna nova godinaa <33

    Ako imas vremena, volela bih da cekiras moj blog -------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete