Wednesday, January 03, 2018

Back to 2017.

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.
Prije svega zelim da vam pozelim sretnu Novu godinu, da je provedete sretni,zdravi, ispunjenji pozivitivnom energijom, sa svojim najmilijima. Prvi post u novoj godini zelim da posvjetim nekim dogadjajima iz prethodne godine kojih se rado prisjecam i zelim da podijelim sa vam, kao i nekim od mojih dragih fotografija i snimkova od prosle godine.




  • Pocetak u srednju - Prvo sto mi pada na pamet u vezi 2017. godine jeste moj novi pocetak, pocetak u srednju skolu. Osnovnu skolu sam mijenjala cak 3 puta tako da mi nove promjene ne padaju tesko. Mada prelazak u srednju je ipak drugaciji i cak sam vece prije pocetka u skolu plakala i mislila da me nece prihvatiti jer imam dosta osobina po kojima se razlikujem od drugih. 

  • Novi pocetak na blogu - Ja sam otvorila blog prije 2-3 godine ali sam bila odustala jer nisam imaladosta pratilaca i pregleda ( mada svaki pocetak je takav i zaista ne znam zasto sam tada imala to cudno razmisljanje). I pocetkom prosle godine sam pocela aktivno da pisem na blogu i do sada sam prezadovoljna. <3

  • Saradjivanje sa Zafulom - Onoga dana kada sam presla 14K pregleda, tim sa Zafula mi je poslao meil kako bi me pitali da li zelim da saradjujem sa njima i da bi to njima bilo zadovoljstvo sa obzirom na preglede i pratioce. Ja sam naravno pristala jer sam mnogo puta narucivala stvari sa Zafula i zaista se uvijek odusevim artiklima.

  • Prvi susret sa sestricem - Moj sestric ima vec 2 godine ali ga dugo vremena nisam vidjela jer ne zivimo u istoj drzavi tako da sam ga prvi put vidjela 1. Marta 2017. <3

  • Zurka za djecu sa posebnim potrebama - Nekoliko nas iz skole, zajedno sa psihologom centra za djecu sa pozebnim potrebama smo prije par sedmica organizovali novogodisnju zurku za djecu iz tog centra. Napravili smo im cestitke, dali novogodisnje poklone i zajedno sa njima igrali. Bilo je divno.

  • Nezaboravno ljeto - Meni je ljeto svake godine sareno i prekrasno. Bila sam na moru, u Sarajevu, u Podgorici, a kada bih bila u svom gradu uglavnom bih bila na bazenima a veceri bih provodila sa prijateljima.


















Na kraju hocu da vam pozelim jos jednom sretnu Novu godinu, da je provedete sa svojim najblizima i najdrazima. Zelim vam prekrasan pocetak sa mnogo zanimljivih i novih iskustava. 

xoxo

Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com





20 comments:

  1. Pre svega zelim i tebi sve najlepse u 2018.
    Jako zanimljiv post, toliko toga lepog si dozivela u 2017, nadam se da ces ovu godinu provesti jos bolje.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Beautiful photos, great post!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post draga! Uzivala sam citajuci ovaj post. Fotografije su predobre.

    Želim ti uspješnu i sretnu Novu godinu!!!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Divna godina je za tobom, stvarno si preslatka, slike su prelepe a ja ti zelim jos bolju i jos uspesniju predstojecu godinu!Happy New Year 2018!♥

    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    New post is here, visit me! Malefica ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogoo na lijepim riječima. I ja tebi također želim uspješnu 2018. godinu ♥

      Delete
  5. Drago mi je da ti je 2017. godina bila toliko aktivna i dobra i što si uprkos svemu odlučila ponovo se vratiti blogovanju :D Nadam se da će ti 2018. biti još bolja :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Predivan post! Sretna ti Nova! Napravila si tako lijepe stvari u 2017. godini, pogotovo ovu zurku za djecu sa posebnim potrebama što je jako lijepo od tebe <3

    Pregled 12. Mjeseca + novi fotoaparat: moonstears

    ReplyDelete
  7. These photos are all so pretty. I hope you have the best year yet!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  8. thnaku for sharing lovely post with us....we are waiting for your another write ups
    Visit us @:- Carry your keys with fashionable keychains all time

    ReplyDelete
  9. Imala si veoma lepu godinu, rekla bih, divan post! Tebi takodje zelim srecnu i uspesnu Novu 2018. godinu, uzivaj kao i do sada! :) <33

    Dear Miss Modern: Sitnice koje će usrećiti vaše najmilije | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
  10. Divan post! *_*
    Drago mi je da si imala dobru godinu i drago mi je da nisi odustala od bloga. Vidiš kako se svaki trud na kraju isplati :)
    Fotke su odlične, preslatka si i uz to zbilja imaš dara za fotografiju. Sve pohvale :)
    Želim ti još bolju 2018.!
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hvala ti mnogo, draga na lijepimrijecima i podrsci! <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete