Sunday, December 10, 2017

Zaful Haul

Zdravo svima dragi moji! Dobro došli na moj blog ❤
Danas radim prvu saradnju sa sajtom Zaful. Prije svega moram reći da sam oduševljena proizvodima i materijal mi se mnogo sviđa. Također da napomenem da je Božićno sniženje na sajtu počelo 30. Novembra i trajaće do 26. Decembra, pa nemojte propustiti prolijo  jer je izbor divan.

“Zaful”>>http://www.zaful.com/?lkid=11791627








  • Prvo moram da vam pokažem ovaj kaput kojim sam više nego oduševljena. Mislila sam da će biti dosta kratak ali je zapravo dugačak i skoro je do koljena. Samo mi se rukavi ne sviđaju mnogo jer su široki, mada to nije neki veliki problem jer ga mogu odnijeti kod šnajdarice da popravi.


"Link" >> Front Pockets Draped Coat






  • Zatim sam narucila ove rukavice koje su jako mekane i predivne i sada su mi definitivno jedne od najdražih! I mnogo ljepše izgledaju uživo nego na slici. Jako su mekane i tople. Sigurna sam da se ne bi pokajali ukoluko bi naručili jedne ovakve. ☺


"Link" >> Soft Fur Winter Crochet Knitted Fingerless Gloves - White







  • Duks mi se mnogo sviđa i zaista su se moja očekivanja ispunila. Mada problem je u tome što sam naručila jedan broj manji od onoga koji meni uglavnom odgovara. Mislim da ću ovoga mjeseca naručiti još jedan ovakav, ali jedan broj veći naravno.


"Link" >> Puff Sleeve Faux Fur Embellished Sweatshirt






  • Na kraju mi je ostalo par dolara pa sam naručila ovaj mali mikser za kapuchino/kafu. Nije baš mnogo koristan ali zanimljiv je i samo je potrebno da se stave baterije.



Nadam se da vam se svidio haul. Po mom mišljenju, Zaful je jedan od najboljih online sajtova. Materiijal odjeće je zaista ispunio moja očekivanja. Napišite šta vam se najviše svidjelo u ovom haulu. ☺

P.S. Nemojte propustiti Božićno sniženje!
Takodjer koristite ovaj kupon kod pri kupovini artikla: ZFNancy

Instagram: @leylaspahich

Email: spahiclejla2@gmail.com




12 comments:

  1. Kaput mi se bas bas baas dopada, ali ozbiljno! Boja, izgled, sve je divno. Odlicne sitnice si odabrala. :)<33

    Dear Miss Modern: What's on my phone? | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
  2. Odlicna kupovina draga.
    Kaput je zaista prelep,takodje sam narucila jedan slican,uskoro bi trebao da stigne,na slici su mi malo sire rukavi izgledali,pa videcemo... :*

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ❤ Mada rukavi nisu veliki problem kakvi god da su ☺

      Delete
  3. jao ja sam se dvoumila za taj rozze kaputic prele je i divno ti stoji!
    https://www.youtube.com/watch?v=8j0SxTKmym8&t=5s
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Mnogo zanimljiv haul, iskreno. Ova majica sa ovim mekanim na rukavima mi se mnogo dopada, a i baš se nosi

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. Nice things that Zaful has..
    Happy New Year!!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete