Thursday, December 07, 2017

Avon Haul (November 2017)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog!
Danas ću vam pokazati par stvari koje sam naručila iz avona i moje mišljenje nakon prvog korišćenja. Inače, mnogo volim avonove proizvide i često ih naručujem.





  • Krema za lice sa kakao puterom - Ovo je drugi put kako je naručujem i je zaista fantstična i predivno miriše. Preporučila bih je svima! Takodzer ima i mlijeko za tijelo, balsam za usne, hidratantni puter za tijelo i krema za ruke sa istim ovakvim mirisom.




  • Naručila sam i ovaj set nakita od lančića, narukvice i menđuša. Nije baš predivan za neke specijalne prilike već u klasičnom stilu i može da se nosi bilo gdje. Inače, ovaj set sam kupila mami za rođendan.





  • Sljedeći je šampon od nara i ruže. Kada operem kosu njime zamiriše bukvalno cijela kuca. I sigurna sam da ću još mnogo puta naručivati ovaj isti jer kao sto pise u katalogu ,,Ocaravajuci miris i bogata pjena: savrsen spoj za topli kupku u vecernjim satima!''






  • Na redu je i Color Trend Matt ruž za usne kojim nisam baš oduševljena. U katalogu je boja izgledalamalo drugačija. Mada, ni ova boja nije toliko loša. 







  • Tech niques za ispravljanje kose. Mislim da već znate da imam kovrdžavu kosu i da se teško ispravlja. Ovaj proizvod olakšava ispravljanje kose cineći je glatkom, pravom i svilenkastom. U sebi sadrzi keratin.





  • I na kraju ulje za ispucalu kosu. Kovrdžava kosa brže ispuca od prave tako da ja svakog mjeseca moram da ošišam te ispucale vrhove (zapravo sve dok nisam kupila ovaj prozivod). Već nakon prvog korišćenja ovog ulja može da se uvidi oporavljanje kose. Preporučila bih ovaj proizvod svima, posebno ako imate ostcenu i suvu kosu.






Nadam se da vam se svidio post. Ostavite utiske u komentaru. Da li vi gotivite avonove proizvode?


Instagram: @leylaspahich

Email: spahiclejla2@gmail.com 




14 comments:

  1. Odličan post! Planiram već dulje vrijeme kupiti to ulje za kosu, sada si mi dala još više povoda da to i napravim. Kupila si divne stvari *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  2. Posedujem puter za telo sa istim mirisom koji je bozanstven, zaista nisam pronasla nijedan drugi proizvod a da tako divno mirise. Kupujem ga konstatno i nastavicu u buducnosti, od mane takodje sve preporuke. :)

    Dear Miss Modern: novi post | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
    Replies
    1. U decembarskom katalogu ima i drugih proizvida sa istim mirisom, pogledaj. ☺❤

      Delete
  3. Ja sam prije bila opsjednuta Avonovim proizvodima ali sada kada sam probala neke malo bolje i nisam više toliko očarana. Mnogo mi se sviđaju njihovi parfemi, barem to haha :D Inače jako lijep post <3
    http://forever-blogm.blogspot.ba/2017/12/december-with-zaful-3-simple-stylish.html

    ReplyDelete
  4. Preddivan post. Ja mnogo v olim i često koristim avonove proizvode. Većinu ovi nabrojanih sma već koristila, a ovaj set s ogrlicom ima i moja mama i baš je divan

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete