Tuesday, February 06, 2018

Valentines Haul | Zaful

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
Februar je vec poceo,  pa sto bi to znacilo? DAN ZALJUBLJENIH JE TU!! Jedan od najljepsih dana za sve parove (Sto ne ukljucuje mene hahah). Svi ti darovi, cvijece, pokloni i cokoladice sa toplim poljubcima znace samo jedno - Divno provedeno vrijeme sa svojim dragim/om. Povodom ovog dana sajt Zaful nudi savrseno snizenje na mnogim artiklima. Ako ne znate sta da obucete za taj poseban dan ili ne znate sta da poklonite svojoj dragoj osobi obavezno pogledajte Zafulsko snizenje klikom na sljedece linkove:


valentines day 2018”>
valentine’s underwear”>
Zaful fashion”>

  • Prvo sto cu vam pokazati u ovom haulu jeste ovaj bijeli duks sa tamno crvenim printom. Moja ocekivanja su zaista ispunjena i mnogo je ljepsi uzivo nego na slikama. Jedino sto me malo iznenadilo jeste to da sam mislila da ce materijal biti deblji, a ustvari je dosta tanak (sto zapravo ni nije neki ,,problem" haha). Preporucila bih i vama jedan ovakav. Na sajtu mozete naci i u drugim bojama.







  • Ovaj bijeli dzemper volim zbog ovih leprsavih rukava. Takodjer su ovi ,,cropped" rukavi vrlo popularni ove sezone, tako da Zaful ima veliki izbor od razlicitih modela ovakvih rukava. Kvalitetom ovog dzempera sam zaista zadovoljna ali jedina mana koja mi smeta je to da ga ne mogu zimi nositi jer je nemoguce obuci jaknu preko ovih rukava hahah. Mada dzemper je savrsen za jesen i proljece. 






  •  I nesto najsladje od mojih novih stvari jeste ovaj duks sa usima na kapi i natpisom ,,I'm a cat". Tako je udobno i definitivno je ispunilo moja ocekivanja. Slova su cvrsta i mislim da se nece brzo maci. A slatke usi na kapi dodaju definitivno ispunjavaju cjelokupni fit. Definitivno preporucujem! <3



P.S. Koristite ovaj kod kako bi dobili kupon snizenja: ZFNancy



Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com



26 comments:

  1. Wow, amazing haul, so lovely items, like all of them so much!
    Super review my darling!

    Visit my blog

    ReplyDelete
  2. Divna kupovina draga, mnogo mi se dopadaju stvari, a najviše prvi duks, fenomenalno izgleda ♥
    Uživaj u nedelji!

    Book Hangover

    ReplyDelete
  3. Odlične stvarčice si izabrala,draga. 😊
    Na ovom belom džemperčiću ti poprilično zavidim. Predivan je,zaista.
    Pogledaj i ti moj blog ukoliko želiš. Nova sam,pa bi mi jako značilo 😽

    ReplyDelete
  4. Duks mi se definitivno najvise dopao 😊😊 Opsednuta sam duksevima sa kapuljacom, a Zaful stvarno ima lep izbor. Super postt ❤❤

    Bilo bi mi drago da pogledas moj novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Odličan odabir stvari. Imam isti džemper, samo roze boje, a ova dukserica mi je preslatka :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa sestra mi ke rekla da uzmem rozi mada ja ne gotivim rozj toliko pa sam se ipak odlucila za bijelu boju 😃 Hvala ti 💖

      Delete
  6. Kako si predivnaa!
    Ovaj bijeli džemper mi je divan,nešto što bih ja definitivno nosila!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  7. great post dear you look pretty,like your outfit..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ReplyDelete
  8. ČOVJEČE! ZAŠTO SI TOLIKO LIJEPA? Kad sam otvorila blog i ugledala sliku na banneru, znaš kakva mi je faca bila: O.O ! Imaš stvarno tu neku neodoljivu prirodnu ljepotu i divne zubićeee! *-*

    The Pink Petunia - www.thepinkpetuniaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bas sad nesto razmisljam dok gledam tvoje slike, kad sam bila mala obozavala sam da gledam Winx (okej, a koja devojcica nije?), iii podsecas dosta na Lejlu iz crtaca zbog kose, jos se tako zapravo i zoves! Kao da je taj crtani lik radjen po tvom izgledu, bez sale! Mnogo si slatka! :) <33

    Dear Miss Modern: Zavirite u moj planer | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnoogo draga! Meni je ona bila omiljena iz Winx ekipe kada sam bila mala hahah <3 <3

      Delete
  10. Preslatka si i sve ti ivno stoji :) boje su prelepa i odlicno si ih uklopila <3

    ReplyDelete
  11. Sve stvarčice su prelepe i super ti stoje ♥♥

    ReplyDelete