Thursday, February 01, 2018

Valentine's Day | Zaful

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
     Dan zaljubljenih je sve bliže i bliže 😍 Iako nemam tu ,,srodnu dušu" kojoj bih kupila neki slatki poklon ili je poljubila na dan zaljubljenih, ovaj praznik mi je mnogo drag tj jedan od omiljenih. Mnogo volim drugima da dajem neke zanimljive ideje za poklon, da pomažem oko spremanja iznenađenja i slično tome.
    Ovoga puta Zaful ima nevjerovatno sniženje povodom dana zaljubljenih i mnogo veliki izbor. Obavezno posjetite njihov sajt OVDJE dok se sniženje nije završilo i sigurna sam da cete naci divan poklon za svoju dragu osobu. U ovom postu ću pokazati par mojih omiljenih artikala sa Zafula koje su na nevjerovatnon sniženju. Mnogo puta sam naručivala sa ovog sajta i definitivno uvijek su ispunili moja očekivanja, tako da ni ovoga puta ne sumnjam u njih i njihov kvalitet. 





  • Prva stvar koja mi izgleda prezanimljivo je upravo ova majca koju mozete vidjeti na slici. Na prvi pogled mi je izgledala sasvim cudna i ruzna majca, mada kad sam vise puta naletjela na nju zaista mi se mnogo svidjela i posebno zbog toga jer je neobicnog dizajna - kao da su rezane dvije majice i sastavljene u jednu.
LINK >> Letter Print Contrast Asymmetric Tee - Red With White




  • Sljedeca stvar jeste ova zelena torba koja mi se svidjela na prvi pogled. Boja je savrsena, dizajn odlican. Moje da se nosi i na ramenu i u ruci da se drzi. zaista jedva cekam da je narucim. I posebno mi se svidja to sto nije velika vec taman da mogu da stanu neke osnovne stvari koje uglavnom nosim za sobom.



  • Vec dugo vremena zelim da kupim neku kratku jaknicu mada ne znam koju bih uzela. Kada izmerim duzinu jedna mi preuska, jedna prekratka i napokon kada sam izmerila duzinu za ovu jaknicu bila je odlicna. Nadam se da ce ispuniti moja ocekivanja i kada je narucim.




  • Svilena trenerka - jedna od stvari koje obavezno moram da narucim! Ako jos materijal bude onakakv kakav mislim da ce bit, onda fantasticno. A trenerka i inace izgleda zanimljivo jer moze se uklopiti uz neku sportsku odjecu kao i uz neku klasicnu jaknicu ili slicno.

 
 Obavezno pogledajte snizenje na sajtu i narucite savrcen poklon za svoju voljenu osobu >>>
https://www.zaful.com/m-promotion-active-valentines-sale.html?lkid=12869348


Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com 



20 comments:

  1. Odlicaan post! Stvarcice su super :)
    Ako mozes ostavi komentar na mom zadnjem postu --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2018/01/otocac.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Odličan post, draga moja.
    Hvala ti na ovoj informaciji i preporuci. Stvari koje si nam izdvojila su prelijepe.
    Sve pohvale za post.
    PS. Uzvratila sam ti praćenje.

    Amaterska Umjetnost ♡

    ReplyDelete
  3. Great items, like all of them so much! Lovely selection dear Leyla! Enjoy in day! ♥
    Visit my blog: Maleficent

    ReplyDelete
  4. Veoma mi se dopada tvoj izbor. Fenomenalan je kao i tvoj blog...ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
  5. Gorgeous pics.
    Thanks for visiting my blog. Following you back

    AN Beauty Blog

    ReplyDelete
  6. super su mi sve stvari :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Thank you so much for your comment, Leyla!! I'm so happy that you like my haul :) Soon I'll show you all those things in the coming outfits ;) Happy day to you too! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
  8. Ova majica je nesto najcudnije i najmocnije ikadaaa, wtf 😂😂 Odusevljena sam izboromm ❤❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Predivan post draga!
    Najviše mi se dopadaju prva majica koju sam odmah zapazila na zafulu, i svilena trenerka koja mi je u omiljenima! Stvarno divan izbor! ♥

    alexanic.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zanimljiv post :) Najvise mi se dopada trenerka.Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti. :)
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete