Sunday, April 15, 2018

One-day tour

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
Putovanje mi je nesto od omiljenih stvari tokom vikenda i raspusta. Proslog vikenda sam posjetila grad Sarajevo - jedan od mojih omiljenih gradova na Balkanu. Jednostavno grad nadaleko poznat po svojoj ljubaznosti i sigurnosti. Prepun prirodnih ljepota. Na sam spomen Sarajeva prvo sto nam pada na pamet su cevapi i turska kafa, mada Sarajevo je mnogo vise od toga. Cak i tmurno nebo koje nas je docekalo iznad Sarajeva nije uspjelo da upropasti nas predivan obilazak... Svaki kulturno-istorijski spomenik, svaka ustanova i gradjevina u ovom gradu sadrzi svoju posebnu pricu. Grad otpjevan u mnogim pjesmama koji vrijedi posjetiti. Korisna stvar u koju sam se uvjerila tokom ovog obilaska jeste  da ,,U Sarajevu sve ima svoju pricu i u Sarajevu nista nije slucajno." U preostalom dijelu posta uzivajte u fotografijama grada koje sam uslikala na ovom obilasku. <3 xoxo













Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com 
thespahicka@gmail.com


 

14 comments:

  1. Woow! Sarajevo je zaista predivan grad kojeg svatko barem jednom u životu treba posjetiti :) Predivne fotkice :*
    Novi post -> Peany

    ReplyDelete
  2. Bila sam par puta u Sarajevu, uglavnom na Baščaršiji i kod muzeja. Inače predivne fotografije ;)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Ja sam se apsolutno ZALJUBILA u ove fotografije! Stvarno divno mjesto. Oduvijek sam željela posjetiti Sarajevo, a nadam se da jednom i hoću. Još jednom svaka pohvala za fotkice i ovaj divan post, vjerujem da si se divno provela i da ti je ovo putovanje bilo prekrasno iskustvo.
    Inače, također sam velika ljubiteljica putovanja! :D

    * * * Radim Q&A post na blogu pa te pozivam da mi, ako želiš, postaviš neko pitanje (ili više njih) u komentaru. Ask me anything! ♥ ... Poljupci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga Ivana! ❤ Toplim preporukama ti kazem da posjetis ovaj grad prvom prilikom. ☺

      Delete
  4. Super post, draga. Mnogo mi se sviđaju sve slike, savršene su. :)
    Želim ti prijatan ostatak dana. :)
    PS. pratim te :D

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost
    Instagram

    ReplyDelete
  5. Sarajevo je moja velika LJUBAV. Baka, djed i ostatak rodbine mi tamo živi i od malena sam svako ljeto posjetila Sarajevo, i uvijek sam se radovala tome. Nešto posebno ima u tom gradu, što riječi ne mogu opisati. Sad već dvije godine nisam bila i zbilja mi fali. Hvala ti što si me posjetila koliko mi je Sarajevo drago, slike su predivne! Želim ti divan i produktivan dan :)

    Checkiraj novi post na: Happy But Mess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, draga! Meni je sarajevo takodje poseban grad. <3

      Delete
  6. Sjajan post Super si
    https://withmilena.blogspot.com.ar/?m=1

    ReplyDelete
  7. Vec odavno mi je na spisku mesta, koja bih volela da posetim :-)
    Divne fotke ! <3 <3

    CHECK MY NEW POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/04/relax.html

    ReplyDelete
  8. ja sam sad dobila zelju da psrtim sarajevo super su ti slike!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete