Friday, April 06, 2018

Sta za mene predstavlja obuca | Modni trendovi koje treba pratiti u ovoj godini

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
Svi znamo onu izreku da odijelo ne cini covjeka, mada moramo priznati da na prvi pogled salje odredjenu poruku, zar ne? Svojim stilom oblacenja saljemo jednu sliku o nasoj licnosti i otkrivamo neke svoje zivotne navike. To je isto i sa obucom. Zapravo, koliko god da lijepo uklopimo neku kombinaciju mislim da je ipak obuca presudna i da popunjuje tu kombinaciju. Za mene je obuca jedna od glavnih stvari u nacinu odijevanju. Pored toga sta za mene predstavlja obuca, predstavicu vam i par tipova obuce koji su mi omiljeni i za koje mislim da bi svaka cura trebala da posjeduje.


  • Prvi tip koji zelim da vam pokazem jesu patike Jordan, kod nas poznate kao dzordanke, za kojima sam LUDA. Svakog puta kada vidim novi model ovih patika jednostavnono se odusevim. Djon mi se mnogo svidja jer je jako neobican. I one su definitivno moje najomiljenije patike ove sezone.



  • Nike Huarache - Nike mi je omiljena sportska marka. Pored odjece (helanki, trenerki, dukseva i sl), Nike ima mnogo veliki izbor i u modelu patika. Nike Huarache su im trenutno jedne od najpopularnijih modela i po mom misljenju, savsene su! Mogu savseno da se uklope kako uz sportski outfit, tako i neki za skolu, za izlazak i slicno.


  • Timberlands - Kod nas ih ljudi nazivaju raznim imenima, ja za njih kazem dzipsonke. Iz prethodna dva primjera mogli ste primijetiti da ne volim puno jednobojnu obucu. Mada ako mi je kombinacija sarena, tipa da ima neki cvjetni print ili slicno onda bas gledam da je obuca jednobojna kako bi upotpunila tu kombinaciju. Sto se tice ovog tipa obuce, prelijepe su sa nekim sarenim printom, kao i jednobojne. 


To su bila tri tipa obuce koje najvise volim da nosim. Stikle i visoku platformu ne gotivim toliko, jer bukvalno ne umijem da hodim u tome hahah. Takodje, vise praznje mi privlace neke sportke patike nego one cizme koje su preko koljena koje uopste ne gotivim. Koji je vas omiljeni tip obuce? Da li vise volite sportsku obucu ili ste ipak za neku elegantnu?


https://drive.google.com/file/d/0B-sM0MoG40qkeXVOV3ltUVo3eVlfUFBQam5IWjdHcWU0ZjhN/view?usp=drivesdk

Email: spahiclejla 2@gmail.com ;thespahicka@gmail.com
Instagram: @leylaspahich


21 comments:

  1. Super post.

    Pogledaj novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Trendove odjeće i obuće pratim samo ako mi se dopadaju pa poželim i sama da ih imam, a ako je nešto u trendu, a ne sviđa mi se neću to nositi samo zato što je popularno. Što se tiče ovih navedenih patika, sviđa mi se samo druga vrsta, treću vrstu ovih kao čizama sam nosila i okey su, a prve mi se nikako ne dopadaju xd Inače odličan post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. U potpunosti se slazem sa tobom oko pracenja trendova. ❤

      Delete
  3. Izuzetno mi se dopada tvoj izbor obuće. Jedino od svega mi se ne dopadaju Nike patike jer nisu neki moj fazon. Ali što se tiče preostala dva para, sa time sam svakako oduševljena i zaista fenomenalno izgledaju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  4. Odličan post draga!
    Dzordanke nijesu nešto što bih ja nosila, prosto me ne privlače. :)
    Mada sam dzipsonkama oduševljena, pogotovo ovim sa cvetnim dezenom! ♥
    Alexanic

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. predobar post, divan izbor, i ja takodje ne gotivim visoke podpetice i stikle.. pozdravv :)

    ReplyDelete
  7. Beautiful post, dear! The Jordan is one of my favourite shoes this season. <3
    Have a nice day!
    Love your blog!
    <3

    ReplyDelete
  8. Huarace su mi definitivno omiljeni model patika od kada su izasle. Frelijepe su! <3 Inace, divan post!

    ReplyDelete
  9. Mnogo mi se dopada izbor koji si napravila, a ponajvise poslednji model cipela. Sledece jeseni stvarno zelim da kupim tako nesto, jer su mi iskreno jako kjut. Super post <33

    Mnogo bih volela da pogledas moj novi post -------
    Mellowcent | My Wattpad Story

    ReplyDelete
  10. Thnx dear!! Following u already!!

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    ReplyDelete