Tuesday, July 31, 2018

My 6 Favourite Instagram Editting Apps

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!

Razgovarajuci o temi instagrama, mnogo ljudi mi je govorilo kako nije vrijedno provesti vrijeme na aplikaciji, ako nakon svega toga ne uspijem da razvijem veliku zajednicu. Tacno je da mnogo ljudi prati i posjecuje moj profil, ali ti brojevi na instagramu nikada nisu bili moja tacka. Tu sam za kreativnost i ljubav prema fotografiji. 

@lelispahich


Znate vec da mnogo volim da putujem, tako da se morate sloziti sa mnom kada kazem da je fotografija najodugovlacnija uspomena sa putovanja. Odmah nakon naseg sjecanja na putovanje i osjecaja koje smo imali za vrijeme nase male #travelbug avanture.

@lelispahich


Kada su nam fotografije toliko vazne, na nama je da im na njihovoj velicanstvenosti zahvalimo kroz prikladno uredjivanje, kako bi im pruzili privlacnost koju zelimo iliti neko određeno raspoloženje, svoj lični dodir. Evo mojih 6 omiljenih aplikacija. Sve su besolatne za korištenje. Mada da pristup još boljim, brojnim filterima i postavkama, trebate platiti premium verziju. 

@lelispahich


Transformacija vasih fotografija sa putovanja pocinje za...


  • Uredjivanje Fotografija
Lightroom
Vsco cam


  • Biranje Okvira
InShot
Unfold


  • Filteri
Huji
8mm

@lelispahich



8 comments:

  1. Slike su prekrasne. U potpunosti se slažem s tobom da je fotografija najodugovlačnija uspomena sa putovanja. Od aplikacija koje si spomenula, ja koristim VSCO Cam.

    isabelabreber.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Imam skoro sve aplikacije koje si navela i obožavam ih, fotografija je postala moja velika strast, ali mislim da nema savršene fotke bez dobrog edita. Editovanje zna toliko promeniti sliku, ulepšati je i dati joj neki pečat. Lightroom imam i na kompjuteru, nešto najbolje za ulepšavanje fotkica. Predobar post, jako mi se dopao, moram pohvaliti i tvoje fotke. :) <33

    Dear Miss Modern: 100 things I love | Instagram: @ https.katt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako, Katarina! Slazem se sa tobom u potpunosti. Hvala ti puno! 💙

      Delete
  3. Ja iskreno uglavnom nikad ne uređujem slike za instagram, ali za blog će midobro doći ove aplikacije. :D
    Super post!

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Okej, čim napišem ovaj komentar MORAM da te zapratim, imaš fantastične slike. 😍 Inače, mnogo volim da fotografišem, i generalno bilo šta vezano za fotografiju i editovanje. Iako nisam jedna od osoba koje sebi izobliče facu kroz razne programe (više sam za podešavanje samih boja, detalja i kvaliteta slike), isprobala sam ih većinu, i kad su aplikacije za telefon u pitanju, trenutno su mi favoriti Facetune i Snapseed. VSCO je takođe jako dobar, mada ga od kad imam Facetune nešto ređe koristim. Ft je mnogo moćna aplikacija, znači u kombinaciji sa Snapseedom možeš da uradiš dosta toga za šta ti inače trebaju profi programi poput Fotošopa (mada je realno gledano, Fotošop neprekosnoven). Odličan post, Lejla, drago mi je da si ga podelila sa nama, s obzirom na to da imaš sjajne fotke ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno od srca, draga Ana! 💙 Znam takodje i da je facetune odlicna aplikacija mada nemam je razloga sto cu uskoro da kupim novi telefon, a ona se placa tako da bolje da sacekam jos malo da je ne bih duplo placala.

      Delete