Monday, September 03, 2018

BTS : . Back To School Tag

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.
Kao sto vec znate, danas je pocela nova skolska godina i mislim da je vrijeme za nocu rubriku na mom blogu a to je poznata kratica BTS. Danas sam odlucila napraviti Back To School Tag koji se vec neko vrijeme vrti po raznim blogovima. Ja mnogo vlim citati tagove jer me zanimaju odgovori jednog pojedinca na odredjena pitanja. Da ne duljim dalje vec odmah da pocnem sa pitanjima. Uzivajte citajuci! <3



  • U koju skolu ides i koji si razred?
Idem u gimnaziji i 2. sam razred.

  • Nosis li torbu ili ruksak?
Ruksak jer se vise bolim sportski oblaciti, mada mi i izgleda prakticnije i lakse.

  • Omiljeni predmet?
Ovo je vrlo zanimljivo pitanje. Nemam bas neki predmet koji bih istakla, mada ako bih morala birati vjerovatno bi to bila matematika.

  • Predmet koji mrzis?
Hemija!

  • Omiljena stvar kod skole?
Skolski izleti i ekskurzije.

  • Da li si ikada snimala nastavu?
Da, ali glazbeni dio, na casu muzickog vaspitanja, u svecanoj sali.


  • Po cemu sec se sjecati skole?
Po apsolutno svemu - izletima, mom kasnjenju, glupim isprikama, mojim drugarima, nekim svadjama, bjezanju sa casova, cudnim profesorima...

  • Jesi li ikada nesto razbila u skoli?
U osnovnoj skoli smo par prijatelja i ja odvalili garnislu od plafona i pocijepali zavesu, mada sve se desilo slucajno, brzo,  nismo ni svjesni bili sta se desilo hahaha.

  • Imas li nesto protiv ,,stebera"? 
Nije da imam nesto ,,protiv'' njih, jer su i oni dio odjeljenja kao i ja, gotivim ih isto kao i ostale. Samo ima jedna stvar koja mi je itirantna kod njit a to je ono kada uce pred test i kukaju, preslusavaju se, na malim odmorima uce, govore kako ce keca dobiti a na kraju uvijek petica.


  • Kasnis li u skolu?
Ja uvijek volim biti tacna, ali sa obzirom da moja drugarica uvijek kasni, tako i ja zakasnim sa njom jer idemo zajedno hahah. 


  • Na koje si izabrane predmete ove godine?
Web dizajn i izabani sport.



  • Koje su tri non-beauty potrepstine koje uvijek nosis sa sobom u skolu?
Telefon, labelo i novcanik.


  • Koji faks zelis da upises?
Arhitekturu.


  • Kako rasporedis skolu, porodicu, prijatelje i blog (internet)?
Ne znam , nemam nesto odredjeno cega se pridrzavam, valjda se to nekako samo rasporedi, ali uvijek imam vremena za sve.


To bi bilo sve za danas, nadam se da vam se tag svidio. Zelim sam svima sretan polazak u skolu. Bilo bi mi drago da vidim neki vas odgovor na ova pitanja u komentaru. <3

Instagram: @lelispahich
Email: spahiclejla2@gmail.com

15 comments:

  1. Super post! Bilo mi je zanimljivo da čitam tvoje odgovore. 😊

    Snowflake's diary

    ReplyDelete
  2. Interesentan tag kao i odgovori! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlican post,jako je interesantan!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ ) LARYSIA

    ReplyDelete
  4. Ja također više volim nositi ruksak jer mi je mnogo praktičniji. Super post. <3

    Isabela Breber

    ReplyDelete
  5. Odličan post i zanimljiv tag. Bilo je interesantno čitati tvoje odgovore na ova pitanja. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  6. Super post. Svidja mi se što se opredeljuješ za fakultet posle srednje, i kada dpdje do tpga, želim ti da uspeš, ako se budeš trudila.
    ❤❤

    ReplyDelete
  7. Loved reading this school tag. I've been done with school for years now, but this brought back some memories.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete