Monday, September 10, 2018

Mini Rosegal Haul

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
Prije par dana mi je stigao mali paketić sa sajta rosegal.com. Tom prilikom sam odlucila da današnji post posvjetim tom mini haulu sa rosegal sajta. Mislim da bo bilo suvišno da vam predstavljam ovaj sajt jer veći broj blogera narucuje vise online nego ovako uživo, i jeda  od tih najpoznatijih online trgovina jeste sajt rosegal.com čije ću artikle sada predstaviti. Uživajte u nastavku posta. ❤



  • Prvo vam moram pokazati ovu crvenu majicu-dzemper u havu. Jako je neobicna ali preslatko stoji, i ja sam prezadovoljna njenim izgledom. Jedina mana kod ove majice jeste to sto hav moze lako da se izvuce tako da morate paziti gdj cete je nositi kako je ne bi unistili. Link je ljedeci:







  • Sljedeci je ovaj preslatki bijeli duks sa natpisom ,,I'm a unicorn" i ušima i rogom na kapi. Prezadovlljna sam ovim artiklom. Mnogo ljepše izgleda uživo nego preko fotografija. Ukoliko i vi želite da naručite jedan ovakav, link je sljedeći:
>> https://www.rosegal.com/sweatshirts-hoodies/drawstring-unicorn-letter-graphic-hoodie-1365010.html?lkid=14898430






Takodjer, imate kupon koji mozete iskoristiti kako bi dobili 10% popusta na artikle. Kod je sljedeci: RGNancy2


Instagram: @lelispahich
Email: spahiclejla2@gmail.com

10 comments:

  1. OMG!Prve dzmpercic mi je savrsen,i drugi duks je jako lep!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  2. Odličan post, draga.
    Ja mnogo volim dukseve, baš ih često nosim i kupujem. Mnogo mi se sviđa tvoj duks, savršen je, i super ti stoji. :)
    Želim ti prijatan početak sedmice.

    Amaterska Umjetnost ♡
    My 2nd Blog

    ReplyDelete
  3. Haul je predivan i sve stvari mi se jako dopadaju. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopada prvi džemperić, ako ga tako mogu nazvati, baš je neobičan, nisam vidjela ništa slično :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. Jao kako je sladak prvi džemperić :) mnogo je divan <3

    ReplyDelete