Thursday, July 18, 2019

Male tajne Kalemegdana

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.
Danas cu pricati o, svima vec poznatom, najvecem parku Beograda - Kalemegdanu i njegovim malim tajnama. Raskrsnica svjetova, granica otomanskog i austrougarskog carstva, veza razlicitih kultura, jezika, nacionalnosti... U jednoj kratkoj recenici to bi bio moj opis Kalemegdana.

U svakom slucaju, ono sto zelim da naglasim ovim postom jeste to da je Kalemegdan kao stvoren za odmor duse i tijela. Pocecemo od same tvrdjave Kalemegdan i svemu onom sto se moze naci na njoj pocevsi od istorijskih spomenika. Svi parovi, porodice ili pojedinci bi trebali da odvoje koji sat i lagano prosetaju predivno uradjenim povrsinama beogradske tvrdjave, sjede na klupicama i uzivaju u savrsenom pogledu na usce Sava u Dunav, sagledaju Novi Beograd i obidju ostale mnogobrojne znamenitosti. Ovi dozivljaji su prezanimljivi i nocu kada je cijela okolina i ostali objekti tvrdjave osvijetljeni. 

Pored istorijskih spomenika i predivnog pogleda, zanimljiva aktivnost na Kalemegdanu je i posjeta Zoo vrtu koji bih takodje preporucila svima bilo da ste djeca ili odrasli. Takodje, tu su restorani i kafici u beton hali kao i splavovi uz rijeku koje jednostvano ne smijete zanematiri u svom obilasku. A ukoliko zelite da boravite tu vise dana, tu su i apartmani koji se nalaze u blizini. 

Razgledanje Beograda iz godine u godinu ima sve vise stranih pa i domacih turista i turistickih tura. Nesto sto mi se posebno svidjelo i privuklo najvise paznje jeste vojni muzej. Na otvorenom dijelu tvrdjave su izlozeni mnogobrojni tenkovi, vojne artiljerije i cak nekoliko torpeda iz perioda prvog i drugog svjetskog rada; zaista ga je vrijedno posjetiti. Uzivajte u narednim slikama Kalemegdana i njegovim znamenitostima. Pisite svoje utiske u komentarima.

U Beogradu sve uvek vri, oseća se kako pulsira život jednog grada na granici dve civilizacije, na ušću Save u Dunav, ispod Avale. Šarm Beograda, jednostavno je neodoljiv. Uverite se! Turistički vodiči vas čekaju na mestu polaska!
















Instagram: @lellxph
Email: spahilejla2@gmail.com

26 comments:

  1. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)

    ReplyDelete
  2. Iako nisam bila u Beogradu, uvijek sam željela da ga posjetim zbog Kalemegdana, koji me je uvijek fascinirao. Ti si ga sjajno opisala i baš si dočarala njegovu ljepotu ovim postom. Uživala sam čitajući. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Andjela, da Kalemegdan je zaista prekrasno mjesto.

      Delete
  3. Kalemegdan je predivan, koliko danju toliko troduplo noću 🥰 Hvala ti što si pisala o njemu jer mnogo volim da čitam o znamenitostima iz okruženja 😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, Kalemegdan je mnogo ljepsi nocu. Hvala ti draga. ❤

      Delete
  4. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346




    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete
  5. Beautiful place and pictures!

    Deedee

    https://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Thanks a lot :D

    amazing place my friend

    NEW MAN TO MAN POST | PERFECT SKIN CARE ROUTINE TO MODERN MEN!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  7. Svakog oktobra posećujem Beograd (Sajam knjiga) i tome se radujem bukvalno od proleća pa sve do dvadeset i nekog oktobra... Obožavam šetnju Kalemegdanom i Knez Mihailovom ulicom, a obavezno posetimo i pozorište (na Zbezdari) što upotpuni utisak. 🤗
    Prelep tekst i opis Kalemegdana i Beograda, slike su ti fenomenalne 😍😍😍😍

    Milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Eto bas danas kada idem u Beograd posle posla, naletim ma tvoj post, pa jos vise cekam kada cu stici, jer inace mi je Beograd "prva ljubav" da tako kazem. A tvoj teksa mi se jako svidja. Jer odavno nisam isla, danas si mi samo probudila vece jedva cekanje.

    ReplyDelete
  9. Oh.. nedostaje mi Beograd i sve njegove čari. Poslednji sam ga put posedila pre par godina i zaista uživala u svakoj minuti koju sam provela tamo. Jedno divno iskustvo i nezaboravni osećaji naravno.
    Post je predivno napisan!^^

    Novi post -> www.arcanume.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Relativno često idem u Bg i Kalemegdan je deifnitivno jedno od mojih omiljenih mesta, stoga mi je jako drago što sam naišla na ovaj post, jer već neko vreme nisam bila na Kalemegdanu i baš mi je prijalo da gledam ove slike i čitam post

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Nisam (nažalost) nikada bila na Kalemegdanu, ali u skorijoj budućnosti planiram i jedva čekam *O* Fotke su super.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  12. Wow! Divan post i slike! Nikada nisam bila ali svakako moram posjetiti☺
    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati da se podrzavamo u ovom blogosvijetu!☺

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  13. Prekrasan post! Bila sam prošle godine na Kalemegdanu i oduševljena sam! Svakako se vraćam! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
  14. Kalemegdan mi je jedan od najomiljenijih delova Beograda. Svaki put kada svratim obavezno moram da ga obidjem. Zimus sam imala tu srecu da kad sam bila tamo bas bude izložba kineskih svetala i bilo je stvarno prelepo. Divan post ❤😍

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Amazing place dear ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Obozavam Kalemegdan. Uvek me vrati u neku mladost koja se nikada nece zapravo vratiti ali osecanja ostaju.

    ReplyDelete
  17. It is a must thing to do in Belgrade. One of the best fortress in Europe.
    http://helenegoldnadel.yolasite.com/

    ReplyDelete