Saturday, September 14, 2019

Wedding Time - my feed

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.
Prije svega zelim da se izvinim na neaktivnosti. Ljeto je sada bilo i prezauzeta sam bila, putovala sam, isla na ljetovanje i jednostavno nisam imala vremena da pisem blog. I kao zavrsetak ljetnjeg raspusta sam imala 31. Avgusta svadbu kojoj sam i posvjetila ovaj post. Slike koje cete vidjeti u nastavku posta jeste upravo moja kombinacija sa te svadbe. Nadam se da ce vam se svidjeti. xoxo


























Instagram: @lellxph
Email: spahiclejla2@gmail.com

XOXO

45 comments:

  1. Such a cute outfit, I love the color. Beautiful pictures too. I already follow you.

    Deedee
    https://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Autfit sa svadbe mi se jako dopada i oduševljena sam njime. A što se tiče neaktivnosti, zaslužila si da se opustiš i treba nekad dati sebi oduška. Na kraju krajeva, možeš napisati post vezan za ljetovanje, ako imaš slike s putovanja gdje si bila. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  3. Pre svega, ono sto sam prvo primetila, je to kako si predobro uklopila cipelice i torbicu.
    Autfit ti izgleda predobro i pored njega mi se jako dopada kako si uklopila kosu uz njega.Izgledas prelepo!

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa Tamara mnogo. Razmisljala sam da ispravim kosu ali ipak sam se predomislila i pustila je ovakvu kakva jeste.

      Delete
  4. Wow, odličan outfit, mnogo mi se dopada. O fotkama da i ne pričam *O*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. Prelepa si draga. Sijas💙
    https://sweetshiny.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Great post!
    I love your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)
    Have a nice day!

    My blog - https://valerianestt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Outfit je divan, jako mi se svidja kombinacija..


    https://aandymm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hi beautiful I loved your look was beautiful.
    Loved the blog I'm already following
    A super kiss ♥

    www.jessicamourablog.com

    ReplyDelete
  9. amazing post, beautyfull photos!
    kisses from Poland :*

    ReplyDelete
  10. Outfit i haljina su jako lepi. Nadam se da si se lepo provela xx
    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti.

    sweetsunshinexx.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  11. I love your outfit, the colour is amazing!
    xx

    ReplyDelete
  12. Whether your wedding is perfect or a series of unfortunate events, as long as you fill it with personality and depth of feeling, it will be a memorable success.
    Lelo Vibrators

    ReplyDelete
  13. Predivno izgledaš. Jako mi se sviđaju top i suknja, boja i materijal su predivni. Također tvoja kosa i make up su savršeni.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    ReplyDelete
  14. Wow, you look just lovely! The dress reminds me of mermaids somehow, magical! <3
    I follow you now, hope you could do the same. <3
    Have a nice weekend! <3

    ReplyDelete