Thursday, October 31, 2019

STVARI KOJE NE SMEJU DA RADE DEVOJKE SA KOVRDŽAVOM KOSOM

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.
Mnoge zene koje imaju ravnu kosu prizeljkuju bujne kovrdze, dok mi saa kovrdzavom kosom bismo sve dale da imamo prirodno ravnu kosu. Polazim prvo od sebe, moja kosa na izgled mozda jeste drugima zanimljiva ali ima mnogo ,,problema'' kako dovesti ovakvu frizuru u red, kao i svakodnevno sto mi se kosa zakaci za neki predmet hahaha. U danasnjem postu cu vam otkriti sta mi sa kovrdzavom kosom ne smijemo da radimo ukoliko zelimo da loknu dovedemo do savrsenstva.

  • Nedovoljna upotreba regeneratora za kosu.

Porebni su nam jako intezivni tretmani koji ce nahraniti i hidrirati kosu. Ukoliko koristimo samo balsam za kosu, efekat nece biti ni pribliznoi dobar koa kada nakon toga koristimo proizvode koji hrane kovrdzavu kosu i koji definisu loknu. 


  • Pretjerana upotreba cetke za kosu.
Mi sa kovrdzavom kosom nikako ne smijemo da koristimo cetku za kosu ukoliko nam je kosa suva jer bi to kasnije bilo zapravo samo čupave, bez definisanih lokni. 


  • Feniranje ili ispravljanje kose bez zastite

Prije koriscenja prese ili fena za kosu obavezno moramo nanijeti sredstvo za zastitu kose od toplote kako ne bi doslo do isusivanja kose ili lomljenja i pucanja dlake. Ovo vec znate da vazi i za ravnu kosu, samim time sto je za kovrdzavu kosu efekat posljedice mnogo jaci. 


  • Pogresan sampon za kosu

Ukoliko bi koristili sampon za kosu koji ne odgovara nam ne odgovara, kosa ce, blago receno, biti katastrofalna. Takodje, jos nesto vazno za kovrdzavu kosu jeste to da izbjegavate balsam jer ce se lokne skroz opustiti i nece se fino definisati.


  • Prekomjerno diranje kose rukama
Ako cio dan namjestamo frizuru, prebacujemo sa jedne strane na drugu i slicno, sami smo krivi ako ne izgleda dobro. Ja licno, napravim je samo ujutru; a nastaviti to raditi tokom citavog dana daje totalono drugaciji efekat. Cesto nosenje kapa, sesira i kacketa moze dodatno da pogorsa situaciju, tj da slijepi kosu.

  • Nedovoljna kolicina regeneratora za kosu
Za kovrdzavu kosu slobodno mogu reci da je nepredvidiva i neophodni su joj veoma intezivni tretmani koji ce nahraniti i hidrirati kosu. Loknu mozete ,,dovesti do savrsenstva'' ukoliko posle balsama koristite i proizvode koji su posebno napravljeni za kovrdzavu kosu. O jednom takvom brendu koji ja licno koristim, sam pisala u nekim od prethodnih postova. 



Instagram: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com

29 comments:

  1. Great post! Thanks for sharing

    www.infinitelyposh.com

    ReplyDelete
  2. That is some seriously gorgeous hair! I hope you are having a fabulous week so far.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Obserwuję i liczę na rewanż, to mój drugi blog i strasznie ciężko w chwili obecnej jest się wybić spośród miliona stu innych stron :)

    ReplyDelete
  4. Odlični savjeti, nadam se da će djevojkama sa ovim tipom kose biti od pomoći :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga. I ja se iskreno nadam da ce im ovaj post malo pomoci haha 💘❤

      Delete
  5. I wish I had curly hair, it's so beautiful!
    xx

    ReplyDelete
  6. Kao mala sam uvijek htjela imati kovrčavu kosu, čak si često i dan danas volim napraviti kovršavu kosu pletenicama (iako to nije niti slično, ali je bar utješno). Zanimljiv post. :)

    Savršen nered

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Hahah ja bih sve dala da imam prirodno ravnu kosu, mnogo je laksa za odrzavanje aa i vise je volim iskreno.

      Delete
  7. Thanks for the beautiful post!Have a nice day)  

    ReplyDelete
  8. Ovaj post je jako koristan i sama sam uvidjela greske svoje u ovom postu, jer mi kosa apsolutno nikada ne dobija izgled kakav ja zelim :D
    Super je blog i sve obuhvatis u potpunosti. Ali evo jednog problema za mene :D Htjela sam da te dodam na Instagram-u, ali ovaj username nisam mogla da pronadjem. Ako zelis da se zapratimo mozes me naci pod @dujovicandjela. Jako bih voljela da ostvarimo neki kontakt, jer je jako rijetko da sretnem bloggerku sa nasih prostora.

    Moj blog je ovdje
    https://bekleveer.blogspot.com/
    Posjeti ga ako zelis i reci mi kako ti se cini :)

    Andjela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Andjela puno. Promijenila sam korisnicko ime pa me zbog toga nisi mogla nac haha, dodala sam te na instagramu, nadam se daljoj komunikaciji.

      Delete