Friday, October 04, 2019

Autumn Romwe Haul (2019)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog.

U danasnjem postu vas zelim upoznati sa online trgovinom ,,Romwe". Prvi put sam njihov kupac i moram reci da sam prijatno iznenadjena njihovim artiklima koje sam kupila. Sa obzirom na kvalitet odjece i vrijeme isporuke (postarina je inace besplatna), sigurna sam da cu opet narucivati sa Romwe sajta. Romwe je zaista predobra trgovina sa, mogu reci, smijesnim spopustima. Na sajtu se nalazi mnostvo njihovih ponuda, tacnije iskacucih reklama koji vam preporucuju sta je ove sezone novo u ponudi. Nesto u sta mozete da budete sigurni prije narucivanja sa sajta je to da je kvalitet odlican uzimajuci u vidu cijenu svakog artikla. Sto se tice velicina, potrebna je jako velika paznja. U informacijama proizvoda imate detaljno opisane velicine (u centimetrima i incima). 

Evo mog izbora...


  • Mala "Bordada" - mnogo volim sarene stvarcice tako da ovu torbu nisam mogla preskociti hahah, mislim da je idealna za suncanije dane.



  • 12 i 3 - Sto se tiuce ogrlica, moram reci da je boja trece ogrlice razlicita od one koja je predstavljena na sajtu, sto mi se nije dopalo, mada nista ozbiljno svakako je zanimljiva.



  • Halter Top - Ovu majicu jednostavno obozavam. Inace nosim broj M ali sam ovu majicu narucila u S broju i savrseno mi odgovara. 



  • Overall Dress - Znam da se ova haljina nece svima svidjet ali ja licno volim nekad da nosim stvari koje nisu strukirane. Tkanina je malo tanja od onoga kako sam je zamisljanja mada mozda je i bolje sto nije debeo materijal.


  • Culottes - Za ove pantalone sam se iskreno nadala da mi nece odgovarati, mada prijatno sam se iznenadila kada su stigle. Materijal nije puno proziran, a ni previse tanak, pravo za ljeto. 



  • Sweat - Od svih proizvoda, kvalitet ove majice me najvise iznenadio. Mada, narucila sam ga u L velicini pa su mi rukavi dosta siroki, mislila sam da ce mi manji broj inace biti kratki. 



  • Conjunto de Anéis - I za kraj sam narucila set od nekoliko posrebrenih prstena, nista specijalno. Zanimljivo mi je bilo to sto su mi zapravo poslali dva identicna prstena.


Instagram: @lellxph
Email: spahiclejla2@gmail.com

18 comments:

  1. Everything looks really beautiful! I especially love those accessories. The necklaces are definitely super pretty and fashionable.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Veoma zanimljiv haul, dopadaju mi se stvarčice koje si poručila. Imam istu torbicu sa prve fotografije, ali mi je nekako nekvalitetna, ja sam mislila da će biti kao pletena, a ona je zapravo imitacija kože. Ogrlice su predivne, a posebno mi se dopadaju hlačice *o* zaljubila sam se na prvi pogled, baš volim takve basic odjevne komade. Super fotke i super post i sama recenzija :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Dalila! Dijelimo misljenjenoko torbice, mada izgleda jako zanimljivo. ❤

      Delete
  3. Jaooo predivne stvari, a torbicu obožavam!!! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    ReplyDelete
  4. Hello!
    You have a great blog!
    I love this post and all these things :)

    I invite you to visit my site: https://demilla.com.ua/

    ReplyDelete
  5. Haljinica mi se od svega definitivno najviše sviđa!:) Lijepo odrađena recenzija. ♡

    Savršen nered

    ReplyDelete
  6. Predivna torbica. Ja isto volim šarene cvjetne motive i ova torbica me oduševila na prvi pogled.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/tom-ford-lip-color-rouge-levres-08_5.html

    ReplyDelete