Sunday, March 04, 2018

New From Zaful

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog!
Danasnja tema posta jeste haul. Ako me duze pratite onda sigurno znate kako mi je Zaful jedan od omiljenih sajtova i da sam skoro sklopila saradnju sa njima. Prema tome, danas zelim da vam pokazem sta su mi to poslali ovog mjeseca i da li sam zadovoljna artiklima. Obavezno kliknite na sljedeci link kako bi pogledali savrseno snizenje povodom dana zena:




  • Prvo sto zelim da vam pokazem i cime sam ODUSEVLJENA su ove klasicne, bijele patike. Iskreno, na slikama sa sajta mi se nisu pretjerano svidjele i mama me nagovorila da ih porucim jer su bile rasprodate one koje su se meni svidjele. Kada su patike stigle, ja bukvalno nisam mogla da vjerujem da su to one iste sa sajta. Savsene su! Ja sam prezadovoljna!


  • Sljedeca stvar jeste ovaj plavi, muski duks. Inace je namijenjen mom ocu hahah mada ja sam ga vec par puta ,,ukrala" iz njegovog ormara jer koliko god volim da se sredim u uske haljinice tako volim da se opustim u trenerke i siroke dukseve poput ovog. Materijal je jako dobar!





  • Posljednje što sam naručila sa ovog sajta jeste ova plava spravica za izbjeljivanje zubi. Inace prvo sto primijetim kod drugih osoba jeste osmijeh i zaista je predivno kada na nekome vidim da vodi racuna o svojim zubima. Iako i ja uvijek vodim računa o tome ne mogu od obične paste zubi imati taj sjaj, tako da mi je ova spravica dobro došla.



Link >>> https://www.zaful.com/professional-luminometer-teeth-whitening-device-p_432926.html



I za kraj želim da vam kažem da obavezno stisnete na sljedeći link i pogledate nevjerovatno sniženje povodom dana žena koji je uskoro:


Zaful women's day 2018  >>> https://www.zaful.com/spring-sale-womens-day-deals.html?lkid=12869348



Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com 
            thespahicka@gmail.com




16 comments:

  1. Odličan haul,patike su mi divne definitivno nešto što bih ja nosila!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  2. Uuuu, ovaj duks izgleda predivno. Baš mi se dopada. I ja mnoogoo volim Zaful. Stvarno imaju super odlične proizvode.
    Ovaj aparatić za izbjeljivanje zubi još uvijek nisam probala i ne znam baš da li bih se usudila da je poručim, ali iskreno se nadam da će ri biti od velike koristi.

    Želim ti ugodan ostatak vikenda 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo! Da, ja sam dosadašnjim naručenim proizvodima sa zafula prezadovoljna. Ovaj aparat koristim tek par dana i zaista je mnogo djelotvoran. ☺❤

      Delete
  3. Ajoj divne stvari zaista! Odlicno ti stoje. Identican set za zube koristim i sama i veoma je delotvoran tako da se nadam da ce i tebi koristiti. Sjajna recenzija draga moja!

    New post is on my blog!
    Visit me, Malefica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, draga! Tek je par dana proslo kako sam dobila ovaj aparat i prezadovoljna sam njime. ❤☺

      Delete
  4. Predivan haul, mnogo mi se dopadaju stvarčice, posebno ovaj oversize dux. Što se tiče spravice za izbjeljivanje zubi, kupila sam je sestri, koristi je neko vrijeme i iskreno nije primijetila (a ni ja) neke vidne rezultate :/

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo Dalila. Ja sam ovom spravicom prezadovoljna ☺

      Delete
  5. Super post! Sviđaju mi se paktike mnogo *_*

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Potrebne su mi jedne obične bele patike, tvoje mi se mnogo sviđaju! :D



    http://www.couture-case.com/

    ReplyDelete
  7. Odlična kupovina, patike su moj favotit ♥

    janalukic.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Thanks a lot :D

    love the sneakers and the hooddie :D

    NEW BRANDING POST | YOU GOTTA SEE THIS: MASSADA EYEWEAR SPRING SUMMER 2018 :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete