Sunday, February 05, 2017

Two of the best ways for saving money

Zdravo svima!
   Istraživala sam malo po internetu o temi koju možete vidjeti u naslovu, jer je stvarno zanimljiva i vjerujem da bi mnogo ljudi željelo da čita o tome. Pronašla sam mnogo zanimljivih načina da sačuvate svoj džeparac  tokom godine i odlucila sam da pišem post o upravo toj temi. Imaju dva načina koja su mene jako inpresionirala i koja želim da podijelim sa vama. Mislim da bi svaki tinejdžer želio da makar mali dio svog džeparca odvoji i sačuva. Međutim mnogo tinejdžera nema svoju organizaciju. ,,Danas cu odvojiti 3$, sjutra 1$, sada necu ništa odvojiti jer necu propasti ukoliko ne sacuvam jedan dan.'' Ovako uglavnom razmislja hrpa tinejdžera koji, na neki način, žele da sačuvaju taj svoj novac. A sada ču vam predstaviti ta dva načina koja su zaista odlicna. 




1.  Prvi i po meni najbolji nači da sačuvate svoj novac tokom cijele godine je: Ukoliko je danas prvi u mjesecu, odvojite 1$ od svog džeparca. Zatim drugog datuma odvojite 2$, sledeceg 3$ i tako redom. Ali kada su dani pri kraju mjeseca i trenutno nemate toliko novca, onda ubacite onoliko koliko imate. Na kraju godine čete se iznenaditi koliko ste zapravo novca sakupili. Takođe, mislim da bi bilo najbolje da uzmete kasu i da tu ubacujete novac. Jer, naravno, ukoliko to držite u necemu sto se lako otvara onda ćete sigurno ponekad uzimati novac odatle. To znam po sebi. 😃



2. Ovo sto ću sada navesti kao drugi  način, je nešto sto bismo svi trebali raditi jer je zaista korisno. Ono sto cete pročitati u ovom drugom primjeru svi mi jako volimo da radimo. I naravno da ne mislim da prestanete da radite to, samo kažem da ne radite to cesto ukoliko želite da sačuvate što više novca.
       Kao prvo, ukoliko želite da pozovete prijatelja na kolač, sladoled ili slicno, pozovite ga samo da prosetate parkom. S obzirom da ga vi zovete to znaci da vi i trebate da platite, tako da taj novac, koji zelite da iskoristite za kolac ili slicno, ostavite sa strane i uživajte sa prijateljem u parku
        Ukoliko želite da odgledate neki dobar film, nemojte uvijek ići u kino. Bolje da pronadzete taj film na Popcorn Time kod kuće i pozovete nekog da gleda film sa vama. 
        Ako želite da odete do prijatelja, na neki festival, na trening ili slično nemojte uvijek da pozovete taksi. Mislim da je puno bolje da se vozite do tog odredjenog mjesta sa biciklom ili rolerima jer možete i tako mnogo da uštedite.
      
     


I to bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam svidjelo. Kako vi štedite svoj dzeparac?
 

Snapchat: @thespahicka
iInstagram: @leylaspahic
Gmail: spahiclejla2@gmail.com



13 comments:

  1. Ja mislim da je ovo vrlo korisno :).Jedno vreme sam stedila novac i sakupila nzm,negde do 8K(hiljada)dinara.

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prvi put sam na tvom blogu i bas mi se dopada sadrzaj.

    https://dorajaa.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Zanmiljivi i korisni saveti, odlican post!

    https://ablogfullofmagic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Vrlo korisni savjeti.
    Ja sam probala štedjeti na prvi način,ali nejde to meni hahah
    Tako da sada štedim samo ono što dobijem za blagdane i rođendane hahah :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ma ja i da uštedim, vjerujem da bih već usputno negdje potrošila na prvoj rasprodaji... Samokontrola nula posto! Nadam se da će mi ovaj prvi način pomoći!

    Zaful wishlist na...
    Kalopsia

    ReplyDelete