Wednesday, February 15, 2017

Kako je protekao moj dan zaljubljenih?

 I zdravo svima!
   Prije svega, želim svima od srca da čestitam dan zaljubljenih. Znam da je to nije danas već je bilo juče, ali tada nisam pisala post tako da vam sada čestitam, sa malim zakašnjenjem.  U današnjem postu ću pisati o tome, kao što možete vidjeti iz naslova, kako je protekao moj dan zaljubljenih. S obzirom da nemam tu voljenu osobu sa kojom bih proslavila taj praznik nije se desilo tih ,,romantičnih'' scena kao drugima. Mada se i meni dešavalo malo neuobičajenih stvari tokom dana.



I kao sto rekoh u uvodu posta, nisu mi se desili ti ,,romanticni'' trenuci, mada je bilo mnogo zanimljivih i neobicnih dogadjaja koje možete u nastavku posta pročitati.
   Kao i svakog dana, ustala sam u 7:00 sati, obavila higijenu, spremila se i otišla u školu. S obzirom da sam ja i dalje u osnovnoj školi (zavrsna godina) onda naravno da kod nas nisu ,,letjele" te ruže, baloni, poljubci, medi ili slicno. Mada su dječaci poklanjali cokolade svojim simpatijama. Ja sam dobila jednu cokoladu od... Mene naravno! 😂 

Također, imali smo radionicu iz engleskog jezika o temi ,,Vlentine's Day'' i pravili smo razne čestitke, pisali citate, ukrašavali šljokicama nia hamer papiru i još mnogo toga. Zaista je bilo predivno!



Slikavala sam se sa društvom u smislu, kako pni kažu, #foreveralone i slično. Ovu sliku koju sam dodala u postu (djevojke obučene u crnoj odjeći) to smo moje frendice i ja. Dodala sam tu sliku na instagramu sa opisom ,,Black ladies on Valentine's day''. Ja sam cura na kraju desne strane, sa kovrdžavom kosom. 

       Kada se škola završila prošao mi je prvi bus, tako da sam čekala sa drugaricama sledeci. U jednom trenutku mi je zazvonio telefon. Javila sam se. To je bila moja mama koja mi je rekla da pođem pjeske kući jer bus nece da ide, a moj otac je trenutno van grada pa ne može da dođe po mene. S obzirom da je mojoj najboljoj drugarici kuća blizu škole, otisli smo do nje. Ona je pitala svog oca da me odveze autom kući ako nije zauzet i odveo me. Kada sam stigla kući, mama se naravno zabrinula. Malo mi se ljutila što nisam stigla prvim busom ali me ipak na kraju razumjela kao i svaki roditelj.

 

Sa bratom sam odgledala dva filma o danu zaljubljenih i zaista je predivno kada imas sa nekim da to proslaviš. Inače bih sada napisala kako se ti filmovi zovu ali zaista ne znam jer je to moj brat našao na nekom sajtu. Ukoliko saznam napisat ću vam.

   Također, kada sam ušla na instagramu imalo je mnogo osoba koji su čestitali taj praznik, označavali svoju voljenu osobu na slikama sa ljubavnim citatima, izbacivali poklone od te osobe i slično. Dok je, sa druge strane, bio totalno drugačiji tip ljudi koji su single i onda im je dan zaljubljenih samo ,,glupost'' i koji izbacuju slike tipa ,,Forever Alone Day'' ili ,,Valentine's Day Blah Blah Blah Drink''. Ja ne proslavljam taj praznik na neki romantičan način kao ostali, ali takođe se i ne podsmijavam i rugam tome jer je to jedan od predivnih praznika.

I ti bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se svidjelo dok ste čitali. Još jednom svima koji slave, od srca, čestitam dan zaljubljenih. 

Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Email: spahiclejla2@gmail.com


29 comments:

  1. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se dopala tvoja originalnost tokom pisanja posta. Zapratila sam te i nadam se da ću i dalje uživati u čitanju ovako dobrih postova. Obzirom da sam pročitala da ideš u osnovnu školu stvarno sam se zadivila tvom načinu pisanja. Ako nije problem, samo jedan mali savjet, prije nego objaviš post pokušaj da ga pročitaš nekoliko puta i ispraviš pravopisne greške. Ništa strašno i zlonamjerno, ali mnogo za poboljšanje kvaliteta posta ;).

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Prihvatam tvoj savjet naravno i hvala ti puno na tome. Naravno da to nisam shvatila zlonamjerno i upravo sam vidjela greške o kojima si mislila. Hvala Ti! ❤

      Delete
  2. Jako simpatično si opisala svoj Valentine`s day! Ni ja ga nisam posebno proslavila, jer verujem da je ljubav potrebno slaviti svakog dana i svakog trenutka. xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  3. I ako si single,provela si ga savrseno ,odnosno,daleko bolje od mene.Ja sam se smarila ceo dan :'D Hvala na komentaru na mom blogu.Hvala ti i za clanstvo,uzvratila sam ti,zato sto ti je blog jako dobar.

    ReplyDelete
  4. Wonderful post! Such a cute pics!
    Have a good day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  5. que chulo!
    Te espero por mi nuevo post cielo, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Drago mi je da si se super provela sa bratom i prijateljicama.Ja sam taj dan provela učeći i gledajući seriju,uglavnom haha:)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  7. Odličan post. Drago mi je sto si ljepo provela dan zaljubljenih!❤

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  8. Hi so nice your post!! :))
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    ReplyDelete
  9. Beautiful pralines :D
    http://natalie-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ni ja nisam dozivela nikakve "romanticne"trenutke a i u skoli nismo radili nista povodom toga. i ja se ne podsmejavam onima koji ga slave sa svojim deckom i devojkom.Ja sam single i pa sta :)

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ovo je bilo samo još jedno Valentinovo u nizu koje sam provela sama, ali sam zato od frendice dobila Merci i kupila joj slični natrag. Dopada mi se slika koju si napravila s prijateljicama, moram reći da imaš jako lijepu kosu :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Odlican post, iznenadila sam se da si tako mlada, inace, imas prelepu kosu :)
    Zapratila sam te, poseti i ti moj blog ako budes zelela :)
    http://janalukic.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. Drago mi je da si lepo provela dan zaljubljenih, ibzaista slike na postu su super! ❤❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  14. Świetny post! ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete