Friday, February 24, 2017

10 Things To Do Before Summer

Zdravo svima!
Jutros sam razmišljala o nekim stvarima koje moram da uradim prije ljeta. Tačnije da sebi dam izazov da ih uradim. I onda mi je sinula ideja. Zašto da ne napravim tu listu? Pa sam odlučila da, u ovom postu, podijelim tu listu sa vama. Neke stvari su ,,možda" malo čudne. 😂 Ali ipak, za mene to nije toliko ludo i nemoguće. ♥







  • Prankovati najmanje 10 ljudi - Ovo za mene zaista nije nemoguće jer sam osoba koja prilično voli da zbija šale, kako na tuđ račun tako i na svoj. Samo su mi potrebne dobre ideje. Ukoliko vi imate neku ideju ostavite to u komentaru.


  • Napraviti planer za trening - Ovo definitivno moram uraditi što prije. I ukoliko planer bude lijepo ozgledalo, možda napišem post o tome.


  • Obići omiljena mjesta u gradu - Mislim da je ovo definitivno najbolja stvar sa ove liste i nadam se da ću uspijeti da obiđem sva ta omiljena mjesta jer ih ima zaista mnogo. Preporučujem svima da to urade, jer je sada zaista predivno vrijeme za to. 




  • Otići na putovanje sa prijateljima - Počinjemo da organizujemo eskurziju, za naše odjeljenje, do primorja Crne Gore. Tako da mislim da ću ovu stvar sa liste definitivno ispuniti.


  • Napisati budućoj sebi pismo - Ideja je prezadivna i preporučujem svima da to urade. Nastavnica maternjeg jezika nam je, skoro, rekla da ima takmičenje za najbolji literarni rad na upravo ovu temu. Ja sam odlučila da napišem taj rad ali da ga ne za taj konkurs, jer imam osjećaj da će ljudi podsmijavati mom, trenutnom razmišljanju i mislim da to neće biti toliko originalno. 


  • Naručiti par stvari sa RomWe - Ja uopšte ne volim da naručujem sa interneta jer ne mogu to dotaći kako bih znala da li mi se materijal dopada ili ne. A i neću biti sigurna da li će to zapravo stići na pravu adresu. Mnogo više volim da lutam gradom i pronalazim neke zanimljice stvari. I upravo iz tog razloga sam sebi postavila izazov da, do ljeta, naručim neke stvari sa sajta. Uzput, reći ću vam par mojih omiljenih butika: For You, OVS, C & A, Pink, Medium... 


  • Napraviti što više listi - Mnogo volim da pišem razne liste, kako na blogu tako i u mojoj maloj sveščici. Tako da ću sebi dati izazov da napravim najmanje 40 listi, do ljeta.

  • Praviti DIY projekte za svoju sobu - Sve stvari u mojoj sobi su na istom mjestu već duže vrijeme i ne znam kako da napravim drugačiji raspored. Tako da ukoliko napravim par predivnih DIY projekada mislim da će izgledati prelijepo, a i jako zanimljivo.

  • Sprijateljiti se sa osobom koju sretnem na ulici - Jednog dana, dok budem šetala parkom, ću prići nekoj osobi osobi koju nikada prije nisam vidjela i pokušati da se sprijateljim sa njom.

I to bi bilo sve za danas. Samo bih za kraj htjela da vam predložim da posjetite blog moje drugarice. Tek ga je napravila i zaista joj je neophodna podrška kao i svima nama na početku blogovanja. Link njenog bloga je: http://adellinasworld.blogspot.com/


Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Email: spahiclejla2@gmail.com



33 comments:

  1. Ja si uvijek obećam kako ću napraviti neki DIY za sobu i onda zaboravim ili nemam ideje...

    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah tako i ja, ali se ovoga puta nadam da necu odustati. <3

      Delete
  2. Odlican post.
    Inace jako zanimljivi izazovi. Nadam se da ces ih ispuniti :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Great list! Inspiring!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  4. Odličan post draga! Moram početi da radim nešto od navedenog, a nadam se da ćeš ti ispuniti sve. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I meni je na listi narucivanje s Romwe-a :)
    Inace, ovo sa pismom buducoj sebi je odlicna ideja :)
    Pratim :)

    ReplyDelete
  6. Jako interesantan post, draga moja. Tvoje 'zelje' su realne tako da ti zelim da sve ove stavke sa liste ostvaris i uradis pre leta.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  7. Super je post! <3
    Ja sebi malo-malo radim neke liste, onda nakon nekog vremena se sjetim svog popisa, provjerim ga i shvatim da nisam ništa ispunila jer eto...lijenčina sam...ali nadam se da ćeš ti ostvariti što više stvari sa svoje liste :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I ja tako cesto uradim, mada se nadam da cu ovaj put ostvariti makar par stvari sa ove liste. <3

      Delete
  8. Vrlo lijepe ideje. Posljednja mi je odlična. :D

    Its Nina

    ReplyDelete
  9. Nikad nisam čula za ovaj tip 'popisa'. Sad razmišljam dali da ga napišem, iako imam jedan te isti cilj svake godine, imati summer body (fail svake godine). No valjda ću ove konačno uspijeti.

    my-world-hanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Odlične ideje, koristan post, do sad nisam čula za ovakvu temu posta !
    Novi post → http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/02/empties-1-potroseni-proizvodi.html

    ReplyDelete
  11. Divan post. Puno sreće u ostvarenju ciljeva iako je moj najveći cilj, prije ljeta, da smršam :D. Zima me malo ubila pa valja otkloniti tragove do ljeta :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja takodje imam veliku zelju da smrsam. Hahahah :D <3

      Delete
  12. super post :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Bu4VdK_IUo0

    ReplyDelete
  13. hahaha prankovajne 10 ljudi moram priznati da ovo nije lak zadatka ali mi se jako dopada post kao icela lista!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/02/top-5-linen-blend-jumper.html

    ReplyDelete
  14. Hi Leyla, thank you for visiting my blog and for following, I'm following back on GFC and Google Plus.
    Cheers!

    Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    https://plus.google.com/u/0/+VictoriaWestToronto

    ReplyDelete