Friday, February 10, 2017

Valentines Day Gifts Ideas | Collab With Nevena Milosevic

Holaa svima!
   Danas, prvi put na mom blogu, radim collab post koji sam toliko zeljela i napokon ga sada pišem. Ovaj collab post radim sa Nevenom Milošević sa bloga Classic And Romantic koja savršeno pise postove. Obavezno pogledajte njen blog!  U ovom collabu pisemo, kao sto predpostavljate iz nasova, o danu zaljubljenih. Ja cu u postu navesti par idea sto se tiče poklona za dan zaljubljenih. Dan zaljubljenih je jedan predivan praznik i svima, od srca, želim da ga provedu na najbolji način.




Prvo ću vam napisati par poklona za nju:

  • Jedinstven buket sa cvećem  je uvijek pun pogodak. Međutim, da ne bi bio baš kao i svaki drugi buket možete i da napišete par stihova, o njoj, na papiru. 

  • Sve cure mnogo vole plišanog medu. Tako da ako joj poklonite plišanog medu za dan zaljubljenih sigurno nećete reći da je to bila greška. 

  • Većina cura mnogo voli male, slatke životinjice (ne bas sve jer, na primjer, ja imam strah od životinja). Ako joj kupite ljubimca poput mace, kuce, zeca ili slicno, sigurno će joj biti mnogo drago.
 
  • Također, ako curi poklonite knjigu sa nekom zanimljivom posvetom, to može biti jedan od predivnih poklona.

  • Zajednička slika uokvirena u predivni ram je defnitivno najbolji poklon. Meni je drugarica poklonila našu, uokvirenu fotku i zaista sam se mnogo obradovala. Jer ako zaista voliš tu osobu kojoj poklanjas, a i ona tebe također, mislim da je ovo najbolji poklon.



To je bilo pet prijedloga koje možete pokloniti curi. A sada, par prijedloga za poklon njemu...


  •  Mislim da bi se svaki momak mnogo obradovao kada bi mu cura došla sa dvije karte za utakmicu u ruci. Tako da sam sigurna da ce ga to definitivno oduševiti.

  •  Svi momci mnogo vole da nose satove. I mislim da je sat nešto sto uvijek mozete pokloniti momku.

  •  Takodjer sam sigurna da je i parfem jedan od predivnih poklona.  Moja sestra naručuje parfeme iz susjedne zemlje tako da i ja često poklonim parfem nekom ako ne znam što cu drugo.

  •  Privezak za ključeve za auto? Ma ne? Ili ipak da? Mislim da je privezak za auto presladak poklon. A uz to mozete i da  napišete par stihova o njemu, ali ne sa interneta već je ljepše da vi sami sastavite.

  •  Također, ukoliko napravite picu u oblicku srca vaš dečko ce biti oduševljen. A recept možete vidjeti, klikom OVDJE.

A tu je i par zanimljivih DIY poklona: Jer ipak ako je poklon od srca uopšte nije vazno koliko košta. Ovi DIY projekti koje ću sada navesti, po meni, možete pokloniti i ženskoj i muškoj osobi:


  •   Napravite listu od 100 stvari koje volite kod osobe kojoj poklanjate to, odštampajte i uramite. A ukoliko želite da ,,dočarate'' taj trenutak kada joj to date, mozete da pročitate listu naglas.

  • Možete uraditi sličnu stvar kao i prvu koju sam navela. Ukrasite teglu i u njoj stavite papiriće u boji. Međutim, na te papiriće napišite stvari zbog kojih volite tu osobu. A također, mozete da napišete i neke ljubavne porukice.

  •  Mozete izprintati vašu sliku na jastuku, šoljici za čaj, masci za telefon i slično i pokloniti svojoj drugoj polovini. Moja sestra je tako uradila na jastuku i poklonila svom mužu za godisnjicu braka i zaista predivno izgleda.

  •  Jedan od jako lijepih poklona koje sami možete napraviti je i to da uzmete neku kutiju u obliku srca i napunite je sa omiljenim čokoladicama osobe kojoj poklanjate i ubacite par cjeduljica na kojima su par stihova o toj osobi.



I to bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se svidjelo. I upravo sam vidjela da na blogu imam 10K+ pregleda. OMG! Hvala vam mnogoo! Volim vas sve puno! ❤


Nevenin blog: Classic And Romantic
Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Email: spahiclejla2@gmail.com

    22 comments:

    1. Predivan post draga,ideje su predivne i mnogima će biti od koristi!♥

      http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

      ReplyDelete
    2. Super Ideje! Ja ne slavim valentinovo ali sam uradila sličan post malo prije tebe možeš pogledati ako imaš vremena i učlaniti se u moj blog! ♥
      ajla-s-world.blogspot.ba

      ReplyDelete
      Replies
      1. Hvala! Pa ja i nemam sa kim da ga slavim hahahah ali je to predivan praznik. <3 Naravno da cu pogledati tvoj blog <3

        Delete
    3. Nećeš možda vjerovati, ali bih se ja jako naljutila da mi dečko donese buket, bilo bi mi stoput draže dobiti cvijet u teglici jer je za mene svijeće živo biće i ljepše je kada je živo. Nekako živim za trenutak kada ću dobiti ogromnog medu, a do tada Valentinovo slavim sa kolegicama, picom, kolačima i filmovima. :)

      Fantastiko World

      ReplyDelete
      Replies
      1. Naravno da je mnogo lijepo kada je zivo, ali ipak te razumijem jer svako ima svoje misljenje. <3

        Delete
    4. Ovo sve ko da sam ja pisala, slicno razmisljamo. Ideja za post je zaista sjajna, super sto si se ovoga setila. Bice mi od velike pomoci! :) <33

      Dear Miss Modern

      ReplyDelete
    5. Divne ideje,nisu u nekom mom stilu (jer sam jako čudna dhevojka haha) ali sam sigurna da bi većina djevojaka ovo poželjela :)
      Minnah's Life

      ReplyDelete
    6. so sweet and pretty:) i will show those ideas to my boyfriend:) follow;) now waiting for U:)

      ReplyDelete
    7. Vrlo lepe ideje i fotke draga! Srećan dan zaljubljenih!!xoxo
      Vesna - Home Chic Club

      ReplyDelete
    8. very nice and beautiful post. Right here is a few beautiful wedding gowns.http://www.bridesmaiddesigners.net

      ReplyDelete