Tuesday, February 07, 2017

Weird Questions Tag W' Milica

Veliki pozdrav svima! 
       Za danas sam pripremila jedan jako zanimljiv tag koji radim sa Milicom Sarcevic sa bloga Always Be Positive. Obavezno kliknite na njen blog! U pitanju je tag sa jako cudnim pitanjima. Ovdje mozete procitati polovinu tih pitanja koja smo pripremili, a drugu polovinu mozete vidjeti na njenom blogu. <3 





  •  Koju frazu ili usklicnik uvijek govoris?

Pa, ima ih mnogo. Medjutim neke koje apsolutno svaki dan govorim su ,,Tobe Jarabbi'' ili ,,Hoces da ti lupim samar''. :D

  •  Da li ti je draza desna ili lijeva strana lica?

S obzirom da sam imala neke probleme sa lijevim okom i koje i dalje pomalo osjecam, onda mi je draza desna strana lica.


  •  Koji crtaci vise volis Winx ili Spuzva Bob?

Spuzva Bob definitivno! To je crtaci koji i dalje gledam, dok mi je Winx sada mnogo dosadan!

  •  Da li imas neku cudnu fobiju?

Da! To je fobija od jareta! Kada sam bila mala jare me tjeralo i i dalje me je mnogo strah od njega! 




  •  Da li se mozes smijati kada sama sebe golicas?
 Ne! Medjutim, ne mogu da izdrzim kada me neko drugi golica.
 
  • Da li ti neko bas sada nedostaje?
 Da! Sestra.

  • Na kojoj strani kreveta spavas?

Zaista cudno pitanje. Pa ne znam. Okrecem se na sve strane. :D

  •  Da li sivu boju na engleskom izgovaras kao grej ili graj?




Pa ne znam. Nisam nikad bas obracala paznju na to. Grej vjerovatno.

  •  Koji jezik, osim svog rodjenog jezika, bi zeljela da govoris? 

Spanski definitivno! 


  •  Koji je poslednji kompliment koji si dobila?

Pa to je bilo jutros. Drugarica mi je u skoli rekla da imam mnogo lijepu kosu. Ne znam zasto, ali to mi svi govore, valjda jer je kovrdzava. Medjutim, ja mnogo volim prugu kosu.


I to bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se svidio post. Ostavite utiske u komentaru. <3

Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Email: spahiclejla2@gmail.com
Milicin blog: Always Be Positive



 

18 comments:

  1. Super Post Lejla! Imaš mnogo cool blog ja ti želim mnogo sreće u blogovanju ;) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ako mi mogla da posjetiš moj novi blog i da se učlaniš :)
      ajla-s-world.blogspot.ba/

      Delete
  2. Meni nikad nije bilo jasno to sa škakljanjem (golicanjem)... Kako je to uopće moguće? hahaha
    Zanimljiv post :)

    kalxpsia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ni meni nije bas najbolje jasno ali zaista ne mogu da podnesem da me neko drugi golica. Hvala <3

      Delete
  3. Zanimljiva pitanja a i odgovori su jos zanimljiviji :).Ti zelis da znas Spanski.Moja mama ga tecno zna xD.

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Pa, ja ucim Spanski jezik ali ga ne znam bas najbolje. <3

      Delete
  4. Baš zanimljiva pitanja. Nadam se da ćeš vremenom naučiti španski, ja ga znam, a naučila sam ga tako što sam gledala latino serije. :D

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. A svaka cast, spanski je zaista jedan od predivnih jezika.

      Delete
  5. Jako zanimljivi odgovori. I ja ti želim da naučiš Španski jer je, po meni, stvarno zanimljiv jezik.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  6. Divaan post,kao i slike...Oduševljena sam i uživala sam čitajući :)
    Ako možeš pogledaj moj zadnji post i klikni na linkove :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-nastydresstwinkledeals.html

    ReplyDelete
  7. Baš su mi zanimljiva pitanja,po odgovorima mi se činiš kao jaako zanimljiva osoba!
    I da,mnogo mi se sviđa tvoj blog i zbog toga imaš follow.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete